Støgga Skrevet 9. februar 2022 #21 Del Skrevet 9. februar 2022 Jotun skrev (3 timer siden): Jeg synes det er så merkelig at hun skryter slik av eksen, altså at hun er veldig glad i han, hun synes han er morsom, at han er snil, er handy, og hjelper henne med èn gang hun spør. Er jo litt å kjøre da….Og så har de barn, og er sammen i helgene. .Jeg forstår ikke hvorfor folk skiller seg hvis de føler seg det slik 🤔 Hva med en lang pause istendfor? Skulle ønske jeg hadde en slik eks liksom. Å nå måtte han komme å massere henne, hjelpes😊 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Heeipådeg Skrevet 9. februar 2022 #22 Del Skrevet 9. februar 2022 Hu blir jo aldri selvstendig sånn som hu holder på og maser på eksen sin, forgje uke snødde det, og jannike klarer ikke å måke med traktoren så da ville hu ha eksen til og komme og lære hu det. Han var der i helga og hu viste på snap at han dreiv ute og måket med traktoren..... Men nei det fikk bli en annen gang hu skulle lære det... seriøst??🤣. Jeg håper for jannike sin del at eksen er like ivrig på gjenofrenig som det jannike er, om ikke så kommer hu til og falle hardt om eksen ikke ønsker å flytte adressa si til småbruket igjen😬... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
drivhus Skrevet 9. februar 2022 Forfatter #23 Del Skrevet 9. februar 2022 Heeipådeg skrev (3 timer siden): Hu blir jo aldri selvstendig sånn som hu holder på og maser på eksen sin, forgje uke snødde det, og jannike klarer ikke å måke med traktoren så da ville hu ha eksen til og komme og lære hu det. Han var der i helga og hu viste på snap at han dreiv ute og måket med traktoren..... Men nei det fikk bli en annen gang hu skulle lære det... seriøst??🤣. Jeg håper for jannike sin del at eksen er like ivrig på gjenofrenig som det jannike er, om ikke så kommer hu til og falle hardt om eksen ikke ønsker å flytte adressa si til småbruket igjen😬... Har hun nevnt at de kanskje kommer til å flytte sammen igjen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Heeipådeg Skrevet 9. februar 2022 #24 Del Skrevet 9. februar 2022 Jotun skrev (1 time siden): Har hun nevnt at de kanskje kommer til å flytte sammen igjen? Neida ikke hørt noe om det. Men ifra å at hu skulle reise bort i helgene når eksen skulle være der med barna. For hu/dem måtte ta avstand ifra hverandre og lære å leve ifra hverandre, ettersom dem skulle skilles osv osv. (Husker ikke ordrett). Til at dem bor sammen i helgene, og han må dit titt og ofte fordi hu ikke klarer og ta vare på småbruket sitt selv😅. Men fin underholdning i snap verden! Jeg klager ikke hehe. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
drivhus Skrevet 10. februar 2022 Forfatter #25 Del Skrevet 10. februar 2022 Heeipådeg skrev (1 time siden): Neida ikke hørt noe om det. Men ifra å at hu skulle reise bort i helgene når eksen skulle være der med barna. For hu/dem måtte ta avstand ifra hverandre og lære å leve ifra hverandre, ettersom dem skulle skilles osv osv. (Husker ikke ordrett). Til at dem bor sammen i helgene, og han må dit titt og ofte fordi hu ikke klarer og ta vare på småbruket sitt selv😅. Men fin underholdning i snap verden! Jeg klager ikke hehe. Men de er jo skilt nå mener jeg bestemt? Eller tar jeg feil? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Heeipådeg Skrevet 10. februar 2022 #26 Del Skrevet 10. februar 2022 Jotun skrev (38 minutter siden): Men de er jo skilt nå mener jeg bestemt? Eller tar jeg feil? Dem ble vel separert i desember, aner ikke hvordan denne prosessen er mot skilsmisse🤔. Men utifra snap idag, så bekrefter hu vel egentlig det jeg har observert. At dem ikke er 100% på denne skilsmissen... det må være slitsomt for mennesker rundt dem, idag er vi sååå sikre på at det er slutt, og vi har snakket masse, og dette er riktig for oss. Og så litt seinere: vi er litt usikre på om skilsmisse er riktig alikavel🤭😉. Alle gode ting er 4-5-6- ganger?. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Flettfrid Skrevet 10. februar 2022 #27 Del Skrevet 10. februar 2022 (endret) De ble separerte før jul, så da blir de skilt før julen 2022 om jeg har forstått rett. Hun snakket om at ringene deres skulle stå i ett etui frem til skilsmissen. Slik at de hadde de i tilfelle endring. Tror ting kan endre seg når hun blir færdig med utredningen for AD/HD og bipolar som hun holder på med nå. Med rett medisinering, hjelp/terapi så kan hende ting roer seg rundt henne/de slik at de finner tilbake til hverandre. Endret 10. februar 2022 av Flettfrid Rettet skriveleif 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Flettfrid Skrevet 10. februar 2022 #28 Del Skrevet 10. februar 2022 Hun har avtale med en kompis om at hun ikke skal handle klær før til sommeren. Spare penger og roe ned shoppeavhengigheten. Hjelper lite å ha den avtale når hun har gått over til å kjøpe alt mulig annet i stede. Greit nok hun må ha litt ting til huset når de flytter fra hverandre. Men 10 par briller, dreads i mange varianter, nytter interiør, nye møbler, nytt servise, nye hvitevarer/småelektronikk på kjøkkene osv osv osv ser mer ut som shoppeavhengigheten er flyttet fra klær til noe nytt. Å nei Jannike, er ingen her som er haters. Man kan fint ha en mening og diskutere uten å være det. Jeg syns det hadde vært gøy å se mer matlaging fra henne, hun driver spisested men vise knappes matlaging hjemme. Ukeshandel, planlegging av middager, matlaging, baking osv. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
EllaSays Skrevet 10. februar 2022 #29 Del Skrevet 10. februar 2022 Flettfrid skrev (5 timer siden): Hun har avtale med en kompis om at hun ikke skal handle klær før til sommeren. Spare penger og roe ned shoppeavhengigheten. Hjelper lite å ha den avtale når hun har gått over til å kjøpe alt mulig annet i stede. Greit nok hun må ha litt ting til huset når de flytter fra hverandre. Men 10 par briller, dreads i mange varianter, nytter interiør, nye møbler, nytt servise, nye hvitevarer/småelektronikk på kjøkkene osv osv osv ser mer ut som shoppeavhengigheten er flyttet fra klær til noe nytt. Å nei Jannike, er ingen her som er haters. Man kan fint ha en mening og diskutere uten å være det. Jeg syns det hadde vært gøy å se mer matlaging fra henne, hun driver spisested men vise knappes matlaging hjemme. Ukeshandel, planlegging av middager, matlaging, baking osv. Enig med deg. Det er veldig ubehagelig å se den ukontrollerte shoppingen. Ikke alltid hun gidder å pakke opp engang, det er å handle det inn som er viktigst. Hun burde gå litt i seg selv. Akkurat nå jobber hun ikke heller. Kan ikke være et enkelt regnestykke. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Heeipådeg Skrevet 10. februar 2022 #30 Del Skrevet 10. februar 2022 Bra oppsumert flettfrid😃. Helt enig at ikke alle er haters, bare fordi vi stiller spm ved ting vi observerer, eller stiller kritiske spm... Ser at Jannike har lagt ut tellonym. Fordi jeg blant annet *synser* på anonyme forum. Men okei, sorry for at jeg har misforstått det jeg har hørt hu fortelle på snap🙂. Jeg har nok en livlig fantasi som lever sitt eget liv hehe. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Heeipådeg Skrevet 10. februar 2022 #31 Del Skrevet 10. februar 2022 EllaSays skrev (5 minutter siden): Enig med deg. Det er veldig ubehagelig å se den ukontrollerte shoppingen. Ikke alltid hun gidder å pakke opp engang, det er å handle det inn som er viktigst. Hun burde gå litt i seg selv. Akkurat nå jobber hun ikke heller. Kan ikke være et enkelt regnestykke. Ja det er ukritisk shopping... nylig kjøpte hu sofa på nett til mange tusen (hu fikk penger av moren som hadde fått arv) men når det kommer til fornuftige innkjøp som pumpe og lader til teslaen, da er plutselig litt dyrt😅. Forstå den tankegangen:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pålur Skrevet 11. februar 2022 #32 Del Skrevet 11. februar 2022 Så bra Stine er ute av Joviale! Og ikke minst kult at Jannikke har bamser fra Shine! 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Flettfrid Skrevet 11. februar 2022 #33 Del Skrevet 11. februar 2022 Jannike mistolker muligens det som har blitt skrevet her litt. Ingen som skrev og hvor mye penger hun har, om hun har råd til å shoppe så mye(ikke så jeg har fått med meg siste 1,5 døgnet hvertfall). Det vi skrev var at shoppeavhengigheten hadde gått fra klær til alt mulig annet, når hun inngikk avtale med vennen om shoppestopp. Klart hun må ha litt nytt når hun og mannen flytter fra hverandre, men jeg tror rett å slett hun nyter og fornye hjemme og derfor sender med eksen mye av det de alt hadde. At det gir en lykkefølelse og er ett positivt boost for psyken å shoppe i situasjonen hun lever i akkurat nå. Hva hun tjener/hvor mye penger hun har er for meg knakende likegyldig, er overhode ikke mitt ansvar å ha noen oversikt over. Over til brøyting med traktor, kanskje litt vanskelig å huske hva du selv har postet Jannike??? Du satt viterlig i sofa/vinduskroken(?) og så ut på at eksen brøytet og sa at du egentlig skulle vært ute å lært det. Men det ble ikke nå, for du var i dårlig form og hadde ting du skulle fått gjort færdig inne i stede. Det tar ikke jeg som at du nettopp hadde vært ute å kjørt traktor sammen med han! Muligens jeg misforsto, men tror også du må være åpen for at det du deler kan misforstås av følgerene til tider. 9 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Støgga Skrevet 11. februar 2022 #34 Del Skrevet 11. februar 2022 Flettfrid skrev (4 timer siden): Jannike mistolker muligens det som har blitt skrevet her litt. Ingen som skrev og hvor mye penger hun har, om hun har råd til å shoppe så mye(ikke så jeg har fått med meg siste 1,5 døgnet hvertfall). Det vi skrev var at shoppeavhengigheten hadde gått fra klær til alt mulig annet, når hun inngikk avtale med vennen om shoppestopp. Klart hun må ha litt nytt når hun og mannen flytter fra hverandre, men jeg tror rett å slett hun nyter og fornye hjemme og derfor sender med eksen mye av det de alt hadde. At det gir en lykkefølelse og er ett positivt boost for psyken å shoppe i situasjonen hun lever i akkurat nå. Hva hun tjener/hvor mye penger hun har er for meg knakende likegyldig, er overhode ikke mitt ansvar å ha noen oversikt over. Over til brøyting med traktor, kanskje litt vanskelig å huske hva du selv har postet Jannike??? Du satt viterlig i sofa/vinduskroken(?) og så ut på at eksen brøytet og sa at du egentlig skulle vært ute å lært det. Men det ble ikke nå, for du var i dårlig form og hadde ting du skulle fått gjort færdig inne i stede. Det tar ikke jeg som at du nettopp hadde vært ute å kjørt traktor sammen med han! Muligens jeg misforsto, men tror også du må være åpen for at det du deler kan misforstås av følgerene til tider. Ja du har helt rett i alt du skriver, eller vent litt nå, det er vel bare oss som misforstår🙈😊 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Czero Skrevet 11. februar 2022 #35 Del Skrevet 11. februar 2022 Pålur skrev (7 timer siden): Så bra Stine er ute av Joviale! Og ikke minst kult at Jannikke har bamser fra Shine! Er hun? Ikke bare pause? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sol Rampelyset Skrevet 11. februar 2022 #36 Del Skrevet 11. februar 2022 Tråden er ryddet for avsporinger. Sol, admin. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tott82 Skrevet 11. februar 2022 #37 Del Skrevet 11. februar 2022 Flettfrid skrev (9 timer siden): Jannike mistolker muligens det som har blitt skrevet her litt. Ingen som skrev og hvor mye penger hun har, om hun har råd til å shoppe så mye(ikke så jeg har fått med meg siste 1,5 døgnet hvertfall). Det vi skrev var at shoppeavhengigheten hadde gått fra klær til alt mulig annet, når hun inngikk avtale med vennen om shoppestopp. Klart hun må ha litt nytt når hun og mannen flytter fra hverandre, men jeg tror rett å slett hun nyter og fornye hjemme og derfor sender med eksen mye av det de alt hadde. At det gir en lykkefølelse og er ett positivt boost for psyken å shoppe i situasjonen hun lever i akkurat nå. Hva hun tjener/hvor mye penger hun har er for meg knakende likegyldig, er overhode ikke mitt ansvar å ha noen oversikt over. Over til brøyting med traktor, kanskje litt vanskelig å huske hva du selv har postet Jannike??? Du satt viterlig i sofa/vinduskroken(?) og så ut på at eksen brøytet og sa at du egentlig skulle vært ute å lært det. Men det ble ikke nå, for du var i dårlig form og hadde ting du skulle fått gjort færdig inne i stede. Det tar ikke jeg som at du nettopp hadde vært ute å kjørt traktor sammen med han! Muligens jeg misforsto, men tror også du må være åpen for at det du deler kan misforstås av følgerene til tider. 🙃 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sol Rampelyset Skrevet 13. februar 2022 #38 Del Skrevet 13. februar 2022 Tråden er ryddet for spekulasjoner. Sol, admin. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Heeipådeg Skrevet 22. februar 2022 #39 Del Skrevet 22. februar 2022 Nå er det jaggu JEG!!! og ikke jotun som vekker liv i tråden🤗. Igår måtte jannike avlyse timen hos dyrlegen og det på tross av at ene katten ikke hadde vært helt på topp dem siste tiden så hadde jo vært innafor og fått undersøkt katten! + sterilisering... Men hu måtte avlyse fordi det var noe greier, og eksen skulle være hos dem... Og idag sover hun lenge,skulle egentlig til hudpleier i førde så var vel det som måtte prioriteres isteden for dyrlege besøk.... men hudpleie timen den ble avlyst pga korona i hus, men nå er jo ikke familien som er symptomfrie i karantene lenger. Og eksen har jo hjemmekontor i stua henens.... og så var det snakk om å reise inn på kafeen og ordne til neste uke, men det måtte drøyes, tenk og kunne utsette sånne ting bare fordi du er oppblåst og vondt i magen pga mensen?😄. Forsette følger vel snart på snap. Og jeg synser vel som vanlig, misforstår hva hun har sagt. For å ikke glemme sjalu, jeg er vel kanskje litt haters å?🙉 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Støgga Skrevet 28. februar 2022 #40 Del Skrevet 28. februar 2022 Shoppestopp ja.. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå