AnonymBruker Skrevet 6. januar 2022 #121 Del Skrevet 6. januar 2022 Entern skrev (8 timer siden): Chakraene faller vel inn under religion, ikke pseudovitenskap. Kan godt falle under begge, kommer ann på hvordan det blir presentert. Anonymkode: d7430...39d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2022 #122 Del Skrevet 6. januar 2022 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Jeg vet at jeg har chakra og hvordan jeg skal bruke dem for å balansere meg selv. Forstår at det kan være veldig vanskelig for folk som ikke har evner til å sette seg ned for å utforske seg selv. Det finns masse god forskning på mange av de alternative temaene, blant annet hvordan lydvibrasjoner påvirker celler positivt (noe som aktivt brukes i "alternative" miljøer, og blant andre Lili Bendriss under klangmedistasjon, trommer og andre typer av lyder). Så kan man jo selv bestemme om man vil legge inn det spirituelle. Og nå med internett, fallerer hele argumentet «folk tjener masse penger på svake folk», og i mange mange år har folk samlet seg helt gratis for å lære hverandre teknikker og metoder. I denne artikkelen kan du lese om de samme metoder som det "alternative" miljøet har brukt i flere tusen år, med og uten det spirituelle aspektet: https://www.nrk.no/innlandet/xl/med-pustemusikk-og-pusteklinikk-laerer-dei-andre-a-puste-1.14815855 Forskjellen her er at så lenge du er operasanger kan du ta flere tusen kroner for det, men gjør du det samme med en klangskål blir du stemplet som en svindler. Anonymkode: b37f5...5bb Tror ikke du vet hva forskning er. Det er en grunn til at det er alternativt. Anekdoter og personlig oppfatning hører ikke hjemme i forskning. Anonymkode: d7430...39d 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2022 #123 Del Skrevet 9. januar 2022 Tenker det er litt på samme måte jeg, men jeg har en tro på at man kan brenne ut behovene her i livet så man slipper å reise gjennom hele den astrale verden når man kommer til døden. Anonymkode: 67799...332 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå