AnonymBruker Skrevet 5. januar 2022 #1 Del Skrevet 5. januar 2022 Hva tror dere om denne testen? Jeg er veldig usikker på om disse testene funker. Men er så nyskjerrig å klarer ikke helt å legge fra meg sånne tester heller🤣 Anonymkode: 6539e...dd4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2022 #2 Del Skrevet 5. januar 2022 Ser en svak strek, hvor mange dager er det siden eggløsning? Anonymkode: 0cd0e...cee Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym21345 Skrevet 5. januar 2022 #3 Del Skrevet 5. januar 2022 (endret) Det jeg er litt usikker på! Har litt uregelmessig mensen,men hadde sist mensen ifra 6.-10.desember! Endret 5. januar 2022 av Anonym21345 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym21345 Skrevet 5. januar 2022 #4 Del Skrevet 5. januar 2022 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Ser en svak strek, hvor mange dager er det siden eggløsning? Anonymkode: 0cd0e...cee Det jeg er litt usikker på! Har litt uregelmessig mensen,men hadde sist mensen ifra 6.-10.desember! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2022 #5 Del Skrevet 5. januar 2022 Hvis du har sykluser på fire uker, så er du ett par dager over forventet mens, så du får utslag på en digital test hvis du er gravid 🙂 Anonymkode: 0cd0e...cee Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå