AnonymBruker Skrevet 4. januar 2022 #1 Del Skrevet 4. januar 2022 Er det vanlig at det tar lengre tid? Anonymkode: c79b4...549 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SuzsuZ Skrevet 5. januar 2022 #2 Del Skrevet 5. januar 2022 Jeg hadde ikke noe stor blødning men litt og litt i ukesvis fra 5+2, fra det startet så var det ca 6 uker til ny EL Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2022 #3 Del Skrevet 5. januar 2022 For meg kom den som vanlig Anonymkode: c0e1d...c6a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2022 #4 Del Skrevet 5. januar 2022 Ca 5 uker etter. Anonymkode: 19b25...e1c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amatariel Skrevet 5. januar 2022 #5 Del Skrevet 5. januar 2022 Etter mine to tidlige SA'er (uke 5 og 6) fikk jeg EL noen få dager senere i påfølgende syklus enn jeg var vant til. Så SA'ene var ganske lik en vanlig mens, men syklusen ble litt lenger. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå