AnonymBruker Skrevet 4. januar 2022 #1 Del Skrevet 4. januar 2022 Hvor nøye burde man være med barbering? Jeg er kvinne, men har dessverre litt vel mye sorte kroppshår. Har hirsutisme som diagnose for å si det sånn. Om det er sommer og jeg skal på stranda blant folk så må jeg bruke sikkert 1time på å barbere meg. Har svarte og litt lange hår på lår frem og bakside, leggene, magen og armene + de andre vanlige stedene... Hvis jeg skal svømme i basseng hvor nøye burde man egentlig være med barbering da? Pleier du å studere beina til andre kvinner når du svømmer liksom? Usikker om jeg orker begynne med svømming om jeg må bruke 1 time på barbering hver gang 😔 Anonymkode: 4510f...07d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2022 #2 Del Skrevet 4. januar 2022 Hvor fort vokser det ut igjen? Og hvor ofte tenker du å svømme? Jeg er tilsvarende hårete og tenker at det holder sikkert å barbere en gang i uka. Bryr meg ikke om det er litt stubber Anonymkode: 00f31...df4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trolltunga Skrevet 4. januar 2022 #3 Del Skrevet 4. januar 2022 Drit i å barbere deg kun hvis du føler at du må pga andre. De har ikke noe med din kroppsbehåring å gjøre. De kjenner deg ikke, det har null betydning for svømmehallen, og du er der for DEG! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
flusa Skrevet 5. januar 2022 #4 Del Skrevet 5. januar 2022 AnonymBruker skrev (14 timer siden): Hvor nøye burde man være med barbering? Jeg er kvinne, men har dessverre litt vel mye sorte kroppshår. Har hirsutisme som diagnose for å si det sånn. Om det er sommer og jeg skal på stranda blant folk så må jeg bruke sikkert 1time på å barbere meg. Har svarte og litt lange hår på lår frem og bakside, leggene, magen og armene + de andre vanlige stedene... Hvis jeg skal svømme i basseng hvor nøye burde man egentlig være med barbering da? Pleier du å studere beina til andre kvinner når du svømmer liksom? Usikker om jeg orker begynne med svømming om jeg må bruke 1 time på barbering hver gang 😔 Anonymkode: 4510f...07d Jeg legger ikke merke til om andre har barbert seg, vær deg selv og gjør det du føler for☺ Man velger selv om man vil barbere eller ikke☺ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bålkaffe Skrevet 5. januar 2022 #5 Del Skrevet 5. januar 2022 Hvor nøye med barbering man bør være når man skal svømme i basseng? Så lenge man tar en god dusj og vask uten badetøy før man hopper uti, så er det ett fett. Jeg svømmer mye på vinteren i basseng(når det ikke er stengt pga covid da.....), og jeg bryr meg katta om hvor mye hår jeg har rundt omkring. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2022 #6 Del Skrevet 6. januar 2022 AnonymBruker skrev (På 4.1.2022 den 17.44): Hvor nøye burde man være med barbering? Jeg er kvinne, men har dessverre litt vel mye sorte kroppshår. Har hirsutisme som diagnose for å si det sånn. Om det er sommer og jeg skal på stranda blant folk så må jeg bruke sikkert 1time på å barbere meg. Har svarte og litt lange hår på lår frem og bakside, leggene, magen og armene + de andre vanlige stedene... Hvis jeg skal svømme i basseng hvor nøye burde man egentlig være med barbering da? Pleier du å studere beina til andre kvinner når du svømmer liksom? Usikker om jeg orker begynne med svømming om jeg må bruke 1 time på barbering hver gang 😔 Anonymkode: 4510f...07d Jeg legger ikke merke til om andre kvinner barberer seg. Er ikke supernøye på å alltid være nybarbert selv heller men jeg kjenner at jeg føler meg mer vel når jeg har fikset det, for jeg er ganske opptatt av det selv. Når man først er kommet i bassenget er det jo ingen som ser det. Har bikinilinjen som problemområde og der vil jeg gjerne ha orden på før jeg går i bassenget, men er mindre nøye på legger og under armer. Anonymkode: 68583...370 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå