AnonymBruker Skrevet 4. januar 2022 #1 Del Skrevet 4. januar 2022 3 åringen min vil starte på skikurs. Jeg søkte litt rundt og fant slalåmkurs. Hva er forskjell mellom slalåm kurs og skikurs? Sikkert et dumt spm men ja jeg vet ikke forkjellen Anonymkode: 30b5b...156 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2022 #2 Del Skrevet 4. januar 2022 Er vel langrenn eller slalåm vil jeg tro Anonymkode: c2518...b87 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2022 #3 Del Skrevet 4. januar 2022 Skikurs er sannsynligvis langrenn (bortoverski) mens slalåm er nedoverski. Men om det er en treåring som har sagt det, så er det vel bare å spørre hva slags ski han mener. Anonymkode: 48d93...c92 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2022 #4 Del Skrevet 4. januar 2022 Slalomski er kortere og bredere, og brukes i bakken (der man tar skiheis opp). Vanlig ski eller langrennski er lengee og tynnere, og brukes på flat mark eller i preppet løype. Anonymkode: ed46d...80a 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fru Alving Skrevet 4. januar 2022 #5 Del Skrevet 4. januar 2022 Slalåmkurs er i bakke m slalåmski. Vanlig skikurs er på det vi kan kalle bortoverski(langrenn..) 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2022 #6 Del Skrevet 4. januar 2022 Nordmenn trenger ikke skikurs, for vi er født med ski på beina. Anonymkode: c0cdb...ceb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2022 #7 Del Skrevet 4. januar 2022 Slalåm er en idrett, ski er de greiene man har på føttene. Anonymkode: 94df4...adf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå