AnonymBruker Skrevet 4. januar 2022 #1 Del Skrevet 4. januar 2022 Silas Johan Levi Jonatan Gabriel Jakob Anonymkode: 2cb8c...359 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Balian d'Ibelin Skrevet 4. januar 2022 #2 Del Skrevet 4. januar 2022 Gabriel Jakob Johan Jonatan Silas Levi Synes egentlig ikke noen av navnene er spesielt fine, men slik som det står over, er hvordan jeg rangerer dem. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2022 #3 Del Skrevet 4. januar 2022 Johan Jakob Jonatan Gabriel Levi Silas Anonymkode: e8358...fdc 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymus Notarius Skrevet 4. januar 2022 #4 Del Skrevet 4. januar 2022 Levi Johan Jakob Jonatan Silas Gabriel Liker ikke navnet Gabriel, tenker bare på engler. De andre er fine. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2022 #5 Del Skrevet 4. januar 2022 Johan Gabriel Levi Jakob Jonatan Silas Anonymkode: 09d7b...c8e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2022 #6 Del Skrevet 4. januar 2022 Johan Veldig fint, og vanlig men ikke oppbrukt. Passer til alle aldre. Jonatan, litt barnslig syns jeg. Silas, litt sært, men jeg vet om to små gutter som heter det, og den ene uttaler det på engelsk, "Sailes", det syns jeg ikke er så fint. Gabriel og Levi, veldig fine HVIS dere er kristne. Jakob, fint, men veldig vanlig (men det er jo fordi mange syns det er fint). Så det blir Johan (Levi) Jakob (Gabriel) Silus Jonatan Anonymkode: c22d6...3ca Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frisk Skrevet 4. januar 2022 #7 Del Skrevet 4. januar 2022 Balian d'Ibelin skrev (1 time siden): Gabriel Jakob Johan Jonatan Silas Levi Synes egentlig ikke noen av navnene er spesielt fine, men slik som det står over, er hvordan jeg rangerer dem. Jeg er enig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2022 #8 Del Skrevet 4. januar 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Silas Johan Levi Jonatan Gabriel Jakob Anonymkode: 2cb8c...359 Silas Gabriel Jakob Jonathan Levi Johan Silas er egentlig det eneste navnet jeg synes er pent på den lista. Anonymkode: 0bd8e...00a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2022 #9 Del Skrevet 4. januar 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Silas Johan Levi Jonatan Gabriel Jakob Anonymkode: 2cb8c...359 Silas Jakob Gabriel Jonatan Johan Levi Anonymkode: 4e8c4...826 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2022 #10 Del Skrevet 4. januar 2022 Jacob Gabriel Alle de andre uaktuell og like ille, så bunnplass på alle. Anonymkode: 42bad...50c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2022 #11 Del Skrevet 4. januar 2022 Jakob Gabriel Silas Levi Jonatan Johan Anonymkode: f0956...152 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2022 #12 Del Skrevet 4. januar 2022 Gabriel Johan Jakob Jonatan Levi Silas Anonymkode: 56ebf...afc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2022 #13 Del Skrevet 4. januar 2022 12 minutter siden, AnonymBruker said: Silas er egentlig det eneste navnet jeg synes er pent på den lista. Anonymkode: 0bd8e...00a Silas er eneste navn jeg ville utelukket tvert 🙈 Høres ut som stilas.. Anonymkode: 56ebf...afc 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2022 #14 Del Skrevet 4. januar 2022 Jakob Levi Johan Jonatan Gabriel Silas Anonymkode: b883d...7d9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2022 #15 Del Skrevet 4. januar 2022 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Johan Veldig fint, og vanlig men ikke oppbrukt. Passer til alle aldre. Jonatan, litt barnslig syns jeg. Silas, litt sært, men jeg vet om to små gutter som heter det, og den ene uttaler det på engelsk, "Sailes", det syns jeg ikke er så fint. Gabriel og Levi, veldig fine HVIS dere er kristne. Jakob, fint, men veldig vanlig (men det er jo fordi mange syns det er fint). Så det blir Johan (Levi) Jakob (Gabriel) Silus Jonatan Anonymkode: c22d6...3ca Jakob er også bibelsk. Det er helt vanlig med bibelske navn i dag dersom du ikke har fått det med deg. Anonymkode: e51ca...d6f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2022 #16 Del Skrevet 4. januar 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Jakob er også bibelsk. Det er helt vanlig med bibelske navn i dag dersom du ikke har fått det med deg. Anonymkode: e51ca...d6f Alle navna på den lista er vel bibelske 😊 Liker Silas og Johan. Anonymkode: a4226...ce5 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 4. januar 2022 #17 Del Skrevet 4. januar 2022 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Silas Johan Levi Jonatan Gabriel Jakob Anonymkode: 2cb8c...359 Jakob. Johan. Gabriel. Silas. Jonathan. Levi. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2022 #18 Del Skrevet 4. januar 2022 Gabriel Jakob Silas Levi Jonatan Johan Anonymkode: b3bc7...1da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2022 #19 Del Skrevet 4. januar 2022 Johan . . . . . . Levi, Jonatan, Gabriel, Jakob, Silas (Ikke noe fan av sånne gammeltestamentlige/jødiske navn på norske barn) Anonymkode: 6b59d...4c2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Alterego666 Skrevet 4. januar 2022 #20 Del Skrevet 4. januar 2022 Johan. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå