Gjest Mammairene Skrevet 10. mai #141 Del Skrevet 10. mai Hmm ja ja. Ikke slik turer jeg er vant til med usa 😅. Synes bare etter få dager på turer skulle han fortelle hvordan tingene var. Men men tjener jo på klikk han også. Som han skal betale all matutgiftene på😂. Jeg synes turen gikk mest på spising. Så var lite spennende Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Admdir Skrevet 10. mai #142 Del Skrevet 10. mai Mammairene skrev (53 minutter siden): Hmm ja ja. Ikke slik turer jeg er vant til med usa 😅. Synes bare etter få dager på turer skulle han fortelle hvordan tingene var. Men men tjener jo på klikk han også. Som han skal betale all matutgiftene på😂. Jeg synes turen gikk mest på spising. Så var lite spennende Er det deg Wenche? 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Moongirl Skrevet 11. mai #143 Del Skrevet 11. mai Komisk? Så man kan ikke gi reisetips etter bare en tur? Latterlig! Kjempebra at de deler kunnskap om det de lærte og var ærlige om hva ting koster der borte...det er jo grisedyrt + 20% tips...😱..så eg skal ikke til NY, hehe. Synes de opplevde masse kjekt!! Og klart man skal spise..viktig del av en tur og han ER jo veldig opptatt av mat også, så dette var jo en drøm for han. Synes de oste av reiselykke, tydelig at dette hadde vært en drøm lenge. 3 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mammairene Skrevet 11. mai #144 Del Skrevet 11. mai Virker som mange av disse influensere er fredet. Skulle jeg besøkt et land jeg ikke hadde vært i. Ville jeg da, hørt med noen som viste mere. Men fint for dere alle at han ga dere råd🤗. Men jeg kunne hatt fire reiser til USA med opphold for det de brukte . Men de har jo bra inntekter på å skravle på Snapchat . Vanlige folk kan jo ikke bruke så mye penger på en tur. Så da blir vel tipsene bra for de som har bra med penger da🤗 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Moongirl Skrevet 11. mai #145 Del Skrevet 11. mai Mammairene skrev (54 minutter siden): Virker som mange av disse influensere er fredet. Skulle jeg besøkt et land jeg ikke hadde vært i. Ville jeg da, hørt med noen som viste mere. Men fint for dere alle at han ga dere råd🤗. Men jeg kunne hatt fire reiser til USA med opphold for det de brukte . Men de har jo bra inntekter på å skravle på Snapchat . Vanlige folk kan jo ikke bruke så mye penger på en tur. Så da blir vel tipsene bra for de som har bra med penger da🤗 Vi sier jo ikke at han er ekspert og man ikke skal høre med andre hvis man skal på tur til USA! 🙄 For meg var det en fin nybegynner-info som gjorde meg mindre lysten på å dra "over there"!! Altfor DYRT og altfor mye folk! Men, kjekt med "reisebrev" for det! Man vet jo at han eller du ikke sitter på fasiten! Hva ville du tipset om og brukt tiden på siden de gjorde det feil?🤷 De var turister som gikk masse på sightseiing, hadde gode opplevelser, shopping, god mat og drikke, bodde bra...for meg er det feerie!🤩 Eg hadde helt klart hatt et annet budsjett, men eg er en enkel sjel. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sharp75! Skrevet 11. mai #146 Del Skrevet 11. mai Mammairene skrev (1 time siden): Virker som mange av disse influensere er fredet. Skulle jeg besøkt et land jeg ikke hadde vært i. Ville jeg da, hørt med noen som viste mere. Men fint for dere alle at han ga dere råd🤗. Men jeg kunne hatt fire reiser til USA med opphold for det de brukte . Men de har jo bra inntekter på å skravle på Snapchat . Vanlige folk kan jo ikke bruke så mye penger på en tur. Så da blir vel tipsene bra for de som har bra med penger da🤗 Du fulgte ikke med i timen da, for han sa de ikke la seg på billigste nivået på reisen, så her gikk du glipp av noe. Han sa heller ikke dette er hva det koster om DU skal til New York. Men dollaren er hva den er verdt uansett om det er du eller han. Han sa heller ikke hei hør på MEG om du skal til New York 🙈 Jeg driter vel i om det er en influencer eller mannen i gata 🤪 Syntes ikke kritikken var berettiget og du fremstår som en som vet så mye bedre enn han. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mammairene Skrevet 11. mai #147 Del Skrevet 11. mai Sharp75! skrev (34 minutter siden): Du fulgte ikke med i timen da, for han sa de ikke la seg på billigste nivået på reisen, så her gikk du glipp av noe. Han sa heller ikke dette er hva det koster om DU skal til New York. Men dollaren er hva den er verdt uansett om det er du eller han. Han sa heller ikke hei hør på MEG om du skal til New York 🙈 Jeg driter vel i om det er en influencer eller mannen i gata 🤪 Syntes ikke kritikken var berettiget og du fremstår som en som vet så mye bedre enn han. Jøss så hissig da😅 Vi må vel få lov å reagere herligheten . Akkurat så mange skiter i hva disse påvirkere i samfunnet kan poste. Jeg sitter ikke på snapchat til en mengde folk å prater. Å vi som er innom disse må få lov å si fra. Folk som stikker seg frem må tåle begge deler🤪 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sharp75! Skrevet 11. mai #148 Del Skrevet 11. mai Mammairene skrev (5 timer siden): Jøss så hissig da😅 Vi må vel få lov å reagere herligheten . Akkurat så mange skiter i hva disse påvirkere i samfunnet kan poste. Jeg sitter ikke på snapchat til en mengde folk å prater. Å vi som er innom disse må få lov å si fra. Folk som stikker seg frem må tåle begge deler🤪 Og jeg må vel få lov og reagere eller? Du stikker nesen inn på et debattforum eller? Du lot deg jo påvirke av MrChrististian, han påvirket deg til å gå inn å skrive her 🤣 3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
M.H85 Skrevet 11. mai #149 Del Skrevet 11. mai New York vært der 1 gang aldri mer. Prisene der er noe av det dyreste i verden. Det er helt vanvittig. Reiste videre fra NY og plutselig prisen under halvparten. 1 OK lunsj i NY blir fort 600 kr. Jeg synes ikke det er verdt det. NY er oppskrytt som bare det😅 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mammairene Skrevet 11. mai #150 Del Skrevet 11. mai M.H85 skrev (1 time siden): New York vært der 1 gang aldri mer. Prisene der er noe av det dyreste i verden. Det er helt vanvittig. Reiste videre fra NY og plutselig prisen under halvparten. 1 OK lunsj i NY blir fort 600 kr. Jeg synes ikke det er verdt det. NY er oppskrytt som bare det😅 Ja en dyr by. Men vi var mest opptatt av å se alle ting enn dyre spisesteder og leide leilighet . Men mange andre byer og steder i USA jeg liker bedre😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
M.H85 Skrevet 11. mai #151 Del Skrevet 11. mai Mammairene skrev (41 minutter siden): Ja en dyr by. Men vi var mest opptatt av å se alle ting enn dyre spisesteder og leide leilighet . Men mange andre byer og steder i USA jeg liker bedre😊 Absolutt. Det er liksom NY så de fleste vil vel dra dit en gang... Har du vært der en gang så har du sett nok😅 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mammairene Skrevet 11. mai #152 Del Skrevet 11. mai M.H85 skrev (5 minutter siden): Absolutt. Det er liksom NY så de fleste vil vel dra dit en gang... Har du vært der en gang så har du sett nok😅 Tre ganger på meg. Men har sett det jeg ville se. Lyst å besøke andre steder senere. Men håper kursen blir litt bedre. Frister ikke så mye nå.🤗 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Måne1234 Skrevet 1. juni #153 Del Skrevet 1. juni Litt av noen holdninger han drar frem i dag på snap. Snakk om å sparke nedover . Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bibbi_ Skrevet 2. juni #154 Del Skrevet 2. juni Måne1234 skrev (13 timer siden): Litt av noen holdninger han drar frem i dag på snap. Snakk om å sparke nedover . Hva for holdninger er det? Har sluttet å følge han, orket ikke lenger 😄 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mammairene Skrevet 2. juni #155 Del Skrevet 2. juni Bibbi_ skrev (7 timer siden): Hva for holdninger er det? Har sluttet å følge han, orket ikke lenger 😄 Sluttet også å følge. Synes han er så spydig og mener han vet så godt om alt og alle. Slike folk blir jeg lei. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DysterPytten Skrevet 26. juni #156 Del Skrevet 26. juni Hvorfor selger de huset? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Despicable Me Skrevet 26. juni #157 Del Skrevet 26. juni DysterPytten skrev (2 timer siden): Hvorfor selger de huset? Praktiske årsaker Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tiara07 Skrevet 26. juni #158 Del Skrevet 26. juni DysterPytten skrev (4 timer siden): Hvorfor selger de huset? Selger de huset? Det har ikke jeg fått med meg. Vet noen hvor de flytter? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nussepus Skrevet 28. juni #159 Del Skrevet 28. juni Er han så dum som han fremstår? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Despicable Me Skrevet 28. juni #160 Del Skrevet 28. juni Nussepus skrev (57 minutter siden): Er han så dum som han fremstår? Får høyere seertall når han provosere og kødder 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå