Gå til innhold

Mr Christian

alix

Anbefalte innlegg

On 3/4/2022 at 10:28 AM, Trolltussa said:

Det forandrer ikke min mening. Det er nok spill for galleriet, det er det snap’ene hans handler om og konen er med på spillet.Det virker som de er veldig glad i hverandre. Det lyser av øynene hennes❤️

🤣🤣🤣🤣 kanskje han er god på andre ting 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest LysOgVarme

Dette blir bare altfor dumt 🙈  Nå ble jeg så mett, har spist alt for mye is og den cookie greia, og så går han og tar seg en bit til av kaka. 🙈 Offentlig snap skal han ha, men har han noe å levere? Nei absolutt ingenting 😂  😅 Helgens snapper har bestått av å filme seg selv når han spiser. Norges mest tafatte og kjedelige influencer.  Cecilia har nok sagt stopp, for hun vises sjeldent. Tipper neste snappsnutt blir fra sofaen ikveld, da er det ostepoppen som skal dokumenteres. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

LysOgVarme skrev (2 timer siden):

Dette blir bare altfor dumt 🙈  Nå ble jeg så mett, har spist alt for mye is og den cookie greia, og så går han og tar seg en bit til av kaka. 🙈 Offentlig snap skal han ha, men har han noe å levere? Nei absolutt ingenting 😂  😅 Helgens snapper har bestått av å filme seg selv når han spiser. Norges mest tafatte og kjedelige influencer.  Cecilia har nok sagt stopp, for hun vises sjeldent. Tipper neste snappsnutt blir fra sofaen ikveld, da er det ostepoppen som skal dokumenteres. 

Ok.

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

LysOgVarme skrev (2 timer siden):

Fatter ikke att du gidder og følge han om han er så ille

• Liker 17
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest LysOgVarme
Turkis Sau skrev (4 timer siden):

Ok.

Vil du påstå det vekker interesse å se han spise ? Taco, is, kaker og smågodt er det faktiske innholdet, hver bidige dag. Så slår han til innimellom med shopping og en gåtur.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

For en gørr kjedlig snap kanal, og gørr kjedelig type som dukka opp 🙄

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...
Gjest Vridde Masker
LysOgVarme skrev (På 6.3.2022 den 18.15):

Kan du gi et godt svar på hvorfor du følger «Norges mest tafatte og kjedelige influenser»?

Å følge noen du misliker og kjedes til de grader av av er da virkelig meningsløst. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 10 måneder senere...

Er han her fortsatt aktuell allså haha. Synes mora hans var morsom,og følgte han da,men aldri synes han var morsom. Så traff en dame fra Karmøy og så ble det familje etc. Ble bare kjedelig. Helt fra starten har jeg alltid tenkt han var homofil. Ekstrem metroseksuell. Rart å lese at han fortsatt er aktuell =P (MED HVA lurer jeg på da)

• Liker 4
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 4 måneder senere...
1 minutt siden, Anelyy said:

Er det kødd den spleisen?? 500.000,- i bryllups reise til seg selv? 

Overraske meg ikke. Han eier ingen skam og alt handler om penger og vise seg frem

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

annelis skrev (9 minutter siden):

Overraske meg ikke. Han eier ingen skam og alt handler om penger og vise seg frem

Håper det er kødd. Ble kvalm av de snappene

• Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Just now, Anelyy said:

Jeg følger han ikke fordi jeg fordrar ikke narsisstiske menn (min bestevenninne var sammen med en og alt var så fint og rosemalt og Prince charming som hos Mr.Christian så kom det frem at han trykket hun ned helt og ødela henne totalt så hun ble sterkt deprimert og suicidal til slutt), men ingenting overrasker meg lenger. Jeg så reklame for show han og dama laget så regne med de tjener godt på dette. Forstår ikke at følgerne skal betale reise for dem. Men det finnes vel folk der ute som mener at de vil gi sine penger til han. 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Anelyy skrev (20 minutter siden):

Er det kødd den spleisen?? 500.000,- i bryllups reise til seg selv? 

annelis skrev (18 minutter siden):

Anelyy skrev (7 minutter siden):

Selvfølgelig er det tull! Og det er veldig morsomt, fordi sånne som dere hisser dere opp! 😅

• Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, Ellevill said:

Selvfølgelig er det tull! Og det er veldig morsomt, fordi sånne som dere hisser dere opp! 😅

Ja du kan vippse han du 🤣🏻

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ellevill skrev (7 minutter siden):

Da er det kanskje påtide å opplyse hva pengene er til. Og avslutte spøken

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

annelis skrev (40 minutter siden):

Har ikke inntrykk av at alt kun handler om penger… Han er komiker og å vise seg frem er endel av jobben hans.. Dette er ment for å være morsomt, som det meste han gjør, men ser at ikke alle forstår det og dømmer ham nord og ned som person med en gang. 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns de er artige jeg! Og det er åpenbart tull og viser et skikkelig poeng! 

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ellevill skrev (1 time siden):

Dette viser hvor lett folk lar seg lure og hisses opp 🤭

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mennesker sulter, men dette gir folk penger til. Det er virkelig en skam.

Endret av Spyflua
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...