Gå til innhold

Mr Christian

alix

Anbefalte innlegg

17 hours ago, Janne1975 said:

Haha, ja det er noe av det dummeste jeg også har lest😂😂 

Enten er du kverulerende,eller bare butthurt for du sitter på Eiganes å sipper urimelig dyr rødvin og tenker du er den "riktige piffen" eller.no. Bjerga er langt mer bemidlet en Mr Christian og co. Det er bare fakta. At han ikke akkurat er skipsreder,eller har oljebaron penger enda var ikke poenget mitt. Tok bare en som Mr Christian har blitt venner med de seneste årene,som også fosser oppover skattelistene i Stavanger.

Du må også leve i en slags boble,dersom DET er noe av det dummeste du har hørt 

• Liker 1
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Fant80 skrev (2 timer siden):

Enten er du kverulerende,eller bare butthurt for du sitter på Eiganes å sipper urimelig dyr rødvin og tenker du er den "riktige piffen" eller.no. Bjerga er langt mer bemidlet en Mr Christian og co. Det er bare fakta. At han ikke akkurat er skipsreder,eller har oljebaron penger enda var ikke poenget mitt. Tok bare en som Mr Christian har blitt venner med de seneste årene,som også fosser oppover skattelistene i Stavanger.

Du må også leve i en slags boble,dersom DET er noe av det dummeste du har hørt 

Oi oi 🤣 @Janne1975 da, ble du butthurt 🤣 eller kanskje krenka 🤣

Dette var dagens 🤣

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sharp75! skrev (4 timer siden):

Oi oi 🤣 @Janne1975 da, ble du butthurt 🤣 eller kanskje krenka 🤣

Dette var dagens 🤣

Huff ja. Skikkelig treffende karakteristikk av meg her je sitte på Egenes med vondt i stumpen. Hun skulle bare visst hvor je e på skattelistene! Piff sa du? Pft! *svelger Brunello vrangt*

#krenket 

😢

• Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Despicable Me skrev (På 29.6.2024 den 12.10):

Christian har skjønt at folk er lettlurte. Jo lengre han drar det, jo mer penger tjener han på snap fordi folk lar seg provosere. Så enkelt. Nå er det oppussing og nytt hus som skal dokumenteres framover..

Har skjønt det? Selv en sau forstår at man får oppmerksomhet av å holde på sånn. Synes fyren alltid har prøvd litt for mye, helt siden første gang jeg så han- charterfeber med mora si. Tenker han har sett hvor mye blest Pilotparet fikk av drøye påstander og gavedrysss til barna, og hvordan de havnet i landets største aviser pga det. Det er nok dit han ønsker seg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Svanemom2024

Er det ikke han som ikke skulle filme sønn. Om ikke ansikt er filmet, er barndommen hans stadig lagt ut på snap. Fine barndomsminner disse influenser barna får. En mor og far som prater til tlf og filmer alt de gjør. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 måneder senere...

Da har de kjøpt nytt hus og de skryter av utsikten. Jeg reagerer på hvor nærme huset ligger en sterkt trafikkert vei. Når han filmer, høres bilene veldig godt. Bilene suser forbi hvert sekund. Hvor idyllisk kan det da være å sitte på den verandaen? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Really skrev (5 minutter siden):

Da har de kjøpt nytt hus og de skryter av utsikten. Jeg reagerer på hvor nærme huset ligger en sterkt trafikkert vei. Når han filmer, høres bilene veldig godt. Bilene suser forbi hvert sekund. Hvor idyllisk kan det da være å sitte på den verandaen? 

Jeg hadde glatt betalt for den utsikten der❤️❤️

• Liker 3
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

elskersommer skrev (20 minutter siden):

Jeg hadde glatt betalt for den utsikten der❤️❤️

Ja flott utsikt, jeg sier ikke noe annet. Men hadde ikke satt pris på den evinnelige trafikken som suser forbi. Ikke mye fred å få da gitt....

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Really skrev (58 minutter siden):

Ja flott utsikt, jeg sier ikke noe annet. Men hadde ikke satt pris på den evinnelige trafikken som suser forbi. Ikke mye fred å få da gitt....

Dette blir en vane. Har selv bodd meter fra en riksvei med mye trafikk. Jeg tenkte ikke over trafikken 

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Svanemom2024 skrev (34 minutter siden):

Har startet å følge kona isteden 😊det er mye koseligere 😅

Hva har hun å by på da? Shopping? 

Enig i at Christian ikke er noe særlig interessant å følge. Han springer etter sønnen og filmer han. Før var det moren han sprang etter.  Det er ikke ofte jeg gidder se fordi jeg vet det er det samme dag ut og dag inn. Så såg jeg de hadde kjøpt hus og ble litt nysgjerrig, men nå er det bare huset. Skjønner ikke han har så mange følgere som han har. Men de gjør gjerne som meg, glemmer å unfollowe. 

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Svanemom2024
Really skrev (1 time siden):

Enig i at Christian ikke er noe særlig interessant å følge. Han springer etter sønnen og filmer han. Før var det moren han sprang etter.  Det er ikke ofte jeg gidder se fordi jeg vet det er det samme dag ut og dag inn. Så såg jeg de hadde kjøpt hus og ble litt nysgjerrig, men nå er det bare huset. Skjønner ikke han har så mange følgere som han har. Men de gjør gjerne som meg, glemmer å unfollowe. 

Neida det er ikke ofte jeg er innom henne😊 han sluttet jeg og se på for lenge siden. Blir lei det samme . Trodde ikke han skulle filme gutten sin. Men han var tydelig på det da han ble født. Men det er vel viktig å få disse Snapchat pengene.😳

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 uker senere...

For noen dager siden viste han et brev fra politiet med anmeldelser, og det var ikke lite galt han hadde gjort. Han er jo det lange strafferegisteret hos politiet.  Bl.a tente han brann på en bistro. Stjeling og knuste vinduer. Han han alltid fremstått litt skada, og tydelig han har vært en gutt i ubalanse. 

Nå gir han ut bok for å fortelle om barndommen. (Trodde han hadde fortalt om dette i showet, så hvorfor bok??) Chris sa han plagte andre fordi han hadde det vanskelig. Akkurat DET er ingen grunn for å plage andre. Plageånden har vi sett mye av i voksen alder også gjennom snappingen, bl.a med moren som han harselerte mye med. Han viser tendenser enda med snappingen sin. Denne mannen har jeg ikke sansen for, en kverulerende og usympatisk forvokst guttunge. Lykke til med salget av boka, jeg skal definitivt ikke kjøpe den. 

Endret av Really
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Really skrev (På 23.9.2024 den 14.07):

Helt enig med at kona har lite å by på. Virker som hun kommer fra en relativt velstående familje ute på Karmøy der,og har jo derfor også både relativt dyre vaner,og tanker som gjerne ikke relaterer til "de fleste" Men det hun kan by på er jo av og til glimte til med å vise Mr Christian hvordan han _egentlig_ er. Denne alltid energiske og blide mannen. Man ser av og til at han bare skrur det på i takt med å skru på kamera. Hun forteller jo også litt (ikke akkurat i ondskap) men litt sån negativt om hva han kan finne på,som kan være morsomt for de som synes Mr Christian er god underholdning fra før av..

Sagt det før,og sier det igjen. Denne mannens innhold døde (dessverre) da moren døde. Nå er det bare daglig innsyn til en liten småbarns-familje seilende oppover middelklassen - Som egentlig er dørgende kjedelig. De gjør rett og slett _ingenting_ som ikke "hvem som helst" gjør,annet en gjerne litt dyrere interiør og andre dyrere vaner.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er en ensformig hverdag og helg. De spiser det samme uke etter uke, kjøttboller, kyllinglår Taco og lapskaus, med et lass av pomefri til kvelds, eller bestilling av fastfood fra foodora. Veldig usunn kost til en 4 åring i hus. Aktivitetene deres er shopping. Og så kommer hvilken serie de skal se på om kvelden. For ikke å glemme Christian sine morgen innslag, idag er det mandag, tirsdag, onsdag etc lag deg en god dag. Total mangel på kreativitet. For meg blir dette en grå hverdag. Gørr kjedelig, så fatter ikke jeg gidder titte innom.

Men jeg ble veldig overrasket av å se hvor mange anmeldelser han hadde hos politiet. Ikke bra, det der tar jeg avstand fra, uansett om det var fra ungdommen. Viser bare hva som bor i han.

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han viste hele brevet fra politiet dagen/noen dager etter og de fleste var saker han hadde anmeldt da han jobbet som vekter. Den knuste ruta forklarte han også hva som hadde skjedd, en tur på byen og en hadde yppet til slåsskamp. Så strafferegisteret han var ikke sååå langt 😀

• Liker 2
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Vikken skrev (25 minutter siden):

Han viste hele brevet fra politiet dagen/noen dager etter og de fleste var saker han hadde anmeldt da han jobbet som vekter. Den knuste ruta forklarte han også hva som hadde skjedd, en tur på byen og en hadde yppet til slåsskamp. Så strafferegisteret han var ikke sååå langt 😀

Vel, han er nå en brannstifter. Hadde han gjort dette som voksen så hadde han havnet i fengsel.  Kriminell er han uansett, og det tar jeg avstand fra

Endret av Really
Lenke til kommentar
Del på andre sider

For noen uker siden, fortalte Cecilia på snap at han ble snurt for hun skulle ut tidlig for å få unnagjort noen ærend. 
han mente det var urettferdig, for hun da hadde «egen tid» 

Hele den dagen lyste det av han hvor misfornøyd han var, selv om han limte på et smil.

jeg forstår ikke at hun orker å bo med et manne barn.  
Det kommer ikke til å bli bedre med årene.
når hun får nok, tror jeg han finner seg noen nye raskt pga han trenger en mamma i hverdagen.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

**Marshmallow** skrev (19 minutter siden):

for hun da hadde «egen tid» 

De har jo ikke annet enn egentid. Lurer på hvor mange helger de leverer gutten til farmor, det er ikke få. 

Ellers reagerte jeg på det samme. Hun må da få lov å gå ut å handle. Han kan gjøre det samme, men han dilter etter kona overalt. Hadde han hatt kamerater kunne han funnet på noe en kveld, men hver kveld blir i sofaen foran tv'en. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...