Gå til innhold

Mr Christian

alix

Anbefalte innlegg

Really skrev (7 timer siden):

Han snakker om respekt 🤡 😂 Hvor dum går det ann å bli? C er den mest respektløse personen jeg vet om. På tide han ser seg selv i speilet.

Kanskje jeg burde ramse opp alle gangene C har vært respektløs? Vil det hjelpe på selvinnsikten? 

Really skrev (6 timer siden):

Han er ikke den skarpeste kniven i skuffen og svært korttenkt. Kritiserer alt og alle. Men ut i fra hans eget hodet er det alle andre det er noe galt med. Bør jeg minne han på at han sutrer, klager og kritiserer alt og alle? Akkurat det er en kjent sak blant mange.

At du gidder. Eller gjør du det for oppmerksomhet for å bli snakka om på hans snap? Er du som driter deg ut.

• Liker 7
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

elskersommer skrev (13 timer siden):

Å siden du ikke følger han så har du kanskje ikke fått med deg att hybelen er leid ut?

Har aldri nevnt leiligheten hans 🤷🏻‍♀️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Really skrev (8 timer siden):

Han er ikke den skarpeste kniven i skuffen og svært korttenkt. Kritiserer alt og alle. Men ut i fra hans eget hodet er det alle andre det er noe galt med. Bør jeg minne han på at han sutrer, klager og kritiserer alt og alle? Akkurat det er en kjent sak blant mange.

Kjenner du deg igjen kanskje? 

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

VolvoDriver91 skrev (På 21.3.2025 den 9.48):

Synes det er veldig rart at kona kan bruke så masse penger på tull. Når han ikke har lov til å kjøpe et bilde til 10.000 kr 

Hun fikk mye kritikk for pengebruken igår. Fikk du med deg det? Det var kommentarer som at hun var egoistisk, utskjemt, var sjefete, hadde alltid rett og at mannfolk burde springe ifra henne. Hun tok ikke kritikk på en eneste ting. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Merkelig hvor ulikt man kan oppleve mennesker. Jeg har aldri tenkt de tankene som blir beskrevet her. Jeg kan kjenne at jeg blir inspirert av Cecilia, mest med tanke på klær. Syns hun er god på å sette sammen farger og fasonger på klær. Christian kødder mye, og drar det av og til langt. Jeg kan ikke forstå følgerne som ikke tar humoren, og som sender han meldinger der de tar han på alvor. 

Uansett, jeg syns det er gøy å følge dem. Syns de ser ut til å ha det bra sammen. De er yrkesaktive begge to, og Cecilia må vel bruke penger på klær. Christian lider ingen nød han heller. Tipper at det bildet dere snakker om ikke stikker så veldig djupt hos han. Og om dere går i dere selv har dere sikkert opplevd noe lignende selv. Å ikke prioritere et innkjøp partner har hatt lyst på. Noen ganger kan man, andre ganger ikke. 

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Really skrev (2 timer siden):

Hun fikk mye kritikk for pengebruken igår. Fikk du med deg det? Det var kommentarer som at hun var egoistisk, utskjemt, var sjefete, hadde alltid rett og at mannfolk burde springe ifra henne. Hun tok ikke kritikk på en eneste ting. 

Nei hvorfor skulle hun gjøre det egentlig? 

Du følger virkelig med kun for å komme inn hit for å skrive dritt om de etterpå.

• Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

On 3/21/2025 at 5:43 AM, Really said:

Han la ut nå at han faster og fikk melding om det var mulig å svelge etter BJ 

Det han svarer er at man bør unngå å svelge en Ben & jerry is når man faster 😂

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og hva er det egentlig kona gjør på dagtid uten om å shoppe og lage mat?

det er vel Chris som genererer penger via jobb i NAV (Lyse)  og all Snapchaten 

Cecilia bruker jo bare penger hver dag

Lenke til kommentar
Del på andre sider

VolvoDriver91 skrev (9 minutter siden):

Og hva er det egentlig kona gjør på dagtid uten om å shoppe og lage mat?

det er vel Chris som genererer penger via jobb i NAV (Lyse)  og all Snapchaten 

Cecilia bruker jo bare penger hver dag

Begge jobber full tid. Hva Cecilia jobber med vet jeg ikke.
Hvorfor drar du inn NAV? 

• Liker 1
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 hours ago, FruRosa said:

Begge jobber full tid. Hva Cecilia jobber med vet jeg ikke.
Hvorfor drar du inn NAV? 

Han har tullet med at han jobber i Nav 😂 tidligere derfor i parantes

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cecilia og Christian kan vel forsåvidt unne seg det de vil uten at noen her skal legge seg opp i det? 

• Liker 2
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Outandabout skrev (På 29.3.2025 den 0.16):

Cecilia og Christian kan vel forsåvidt unne seg det de vil uten at noen her skal legge seg opp i det? 

Ja, så klart, men det trengs vel ikke å vise "nykjøp" i samtlige snapp, vel? Nå passer det vel å opptre litt mer  diskrè ! Nå har de "frontet" spleis til "fattig" kollega ,samt   julegaver , ferier til vanskeligstilte . Blir bare litt dobbeltmoralsk syns nå jeg, pirker den som har mindre/ lite, litt på nesa bare . men men 😛 ( ingenting er forandret siden jeg avfulgte, lest her, plopper opp på utforsk innimellom :D  ) 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Full kontroll skrev (1 time siden):

Ja, så klart, men det trengs vel ikke å vise "nykjøp" i samtlige snapp, vel? Nå passer det vel å opptre litt mer  diskrè ! Nå har de "frontet" spleis til "fattig" kollega ,samt   julegaver , ferier til vanskeligstilte . Blir bare litt dobbeltmoralsk syns nå jeg, pirker den som har mindre/ lite, litt på nesa bare . men men 😛 ( ingenting er forandret siden jeg avfulgte, lest her, plopper opp på utforsk innimellom :D  ) 

Viser de dette i samtlige snap?!? Da må det være noe feil på min snap! 

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tiara07 skrev (14 minutter siden):

Viser de dette i samtlige snap?!? Da må det være noe feil på min snap! 

Vet ikke om jeg på utforsk får med alt, men  innkjøp husholdning, interiør og klær syns jeg å se ofte/ukentlig 😕  Men forståelsen er der, stolt kan han også tillate seg å vare, Christian vil nok aldri at sønnen eller kona /han selv  noensinne skal mangle noe, det vet han for mye om ❤️ Har min fulle støtte der!

• Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser han fortsetter å miste følgere. Følgerskaren blir mindre og mindre for hver uke som går. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Really skrev (14 timer siden):

Ser han fortsetter å miste følgere. Følgerskaren blir mindre og mindre for hver uke som går. 

Jeg blokka han når han var syk, og brukte det teite filteret, da orket jeg ikke han lenger. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Really skrev (14 timer siden):

Han blir verre og verre med det pjattet sitt uten mening. Treffer han titt og ofte her jeg bor. Ikke så lenge siden jeg så han og kona i en butikk... Ikke vet jeg,men ekteskapet virker til å by på nokså mange konflikter..... Kan lett forstå hun irriterer seg over han. Hun sier også i fra med sterke meninger, han har også sterke meninger = ofte full krasj. 🙈

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Really skrev (15 timer siden):

Men da må du følge han opp bra da. Siden du har så god oversikt😅 

• Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han prøver for hardt med å provosere...bare verre og verre...eg ble bare så lei og irritert..ikke koselig lenger.

• Liker 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og der har han mistet enda flere følgere. Går fort nedover dette. Hjalp nok ikke på etter han igår bare snakket penger, penger og penger igjen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...