Summerbird1 Skrevet 15. januar #401 Del Skrevet 15. januar Fant80 skrev (På 31.10.2024 den 16.02): Har du sett mannen sette sammen et IKEA møbel eller? Er som å sette det foran en Apekatt,å forvente at han skal klare det. Fyren er ikke egnet til fysisk arbeid,annet en det han kan bruke en maskin til. F.eks plenklipping,vaske bil med høytrykkspyler og sette i og ta ut av oppvaskemaskinen. Takk gud for at han hadde flaks,at han (jeg regner med) kjente noen som fikk han en fot innefor Altiboks konsernet. Det kunne tatt en helt annen vending for denne karen. Cecilia er mannen i det forholdet,og han er dama. Det er jo ikke akkurat noe hemmelighet det. Gjør det noe da? Folk kan forskjellige ting. Hun er mer praktisk anlagt enn han, og han har blitt god på kommunikasjon. De har sin ordning med hvem som gjør hva i hjemmet og det må da være greit. Ikke alle menn har praktisk forståelse, og det var vel ikke noen som kunne lære han det i oppveksten heller. 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Summerbird1 Skrevet 15. januar #402 Del Skrevet 15. januar Really skrev (På 18.11.2024 den 8.42): Synes heller ikke det nye huset er noe fint. De har betalt for utsikten. Møblene i stua blir helt feil, men mulig de skal bytte sofaen ut med noe bedre. Den største sofaen tar hele stua. Den store forstuen, uten vinduer, er som en stor gang, hvor de har satt opp et svært speil for å gjøre gangen enda større. Nei de hadde trengt hjelp av en interiørarkitekt, for dette kan de ikke. Svært lite vinduer i stua, så det ser ut som en stue i en blokkleilighet. Flisene i gangen, hjelpe meg så stygt, og de harmonerte ikke med fargen på vegg. Rett og slett grusomt. Leiligheten i huset, kan det være noen som vil leie den? Den er jo stygg. Gå gjennom badet for å komme til soverommet. Vinduene i stua vender mot der de parkerer bilene, så der blir det intet privatliv. Lurer på hva husleia blir ? Tipper de setter den for høyt, så den blir neppe utleid fra januar, de trenger lengre tid enn det til å finne leietakere. Her var det mye misunnelse. Hvis du blir så trigget av deres interiørsmak og hvordan de lever bør du gå litt i deg selv. Spør deg selv hva de gjør som trigger deg, hvorfor det trigger deg og hva du selv kan gjøre med det at du blir trigget. Begynn med deg selv og bearbeid dine triggerpunkter, så kanskje Mrchristian sine innlegg og valg slutter å trigge deg. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zena33 Skrevet 15. januar #403 Del Skrevet 15. januar Summerbird1 skrev (3 minutter siden): Her var det mye misunnelse. Hvis du blir så trigget av deres interiørsmak og hvordan de lever bør du gå litt i deg selv. Spør deg selv hva de gjør som trigger deg, hvorfor det trigger deg og hva du selv kan gjøre med det at du blir trigget. Begynn med deg selv og bearbeid dine triggerpunkter, så kanskje Mrchristian sine innlegg og valg slutter å trigge deg. Har du tenkt å gå igjennom hele denne tråden og kommentere ting som trigger deg? For som du selv sier, «begynn med deg selv og bearbeid dine triggerpunkter». Heller det enn den årskavalkaden av dine triggerpunkter. 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sol Rampelyset Skrevet 15. januar #404 Del Skrevet 15. januar Tråden er ryddet for avsporinger. Sol, admin. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Really Skrevet 16. januar #405 Del Skrevet 16. januar Summerbird1 skrev (15 timer siden): Her var det mye misunnelse. Hvis du blir så trigget av deres interiørsmak og hvordan de lever bør du gå litt i deg selv. Spør deg selv hva de gjør som trigger deg, hvorfor det trigger deg og hva du selv kan gjøre med det at du blir trigget. Begynn med deg selv og bearbeid dine triggerpunkter, så kanskje Mrchristian sine innlegg og valg slutter å trigge deg. Er du seriøs? Misunnelig? 😅 Fortell meg gjerne hva du tror jeg er misunnelig på.. Synes absolutt ikke Chritian har noe å være misunnelig over. Jeg har det meste selv, og lever trygt og godt. Jeg rister på hodet av du mener jeg blir trigget av deres interiørsmak. Vet du i det hele tatt hva trigge betyr? Tror ikke jeg trenger gå til psykolog å si jeg blir trigget av interiøret til en snapper. Men jeg kunne ha hjulpet Christian og Cecilia og innrede huset. Bare til å gi beskjed Christian om du vil ha hjelp av en interiørarkitekt, sa kan vi ta en diskusjon i samme slengen. (Ja du ville ta en prat med noen på KG) Innredningen deres i stue og kjøkken, kontra andre influensere er katastrofe. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MiominMio Skrevet 16. januar #406 Del Skrevet 16. januar Really skrev (1 time siden): Er du seriøs? Misunnelig? 😅 Fortell meg gjerne hva du tror jeg er misunnelig på.. Synes absolutt ikke Chritian har noe å være misunnelig over. Jeg har det meste selv, og lever trygt og godt. Jeg rister på hodet av du mener jeg blir trigget av deres interiørsmak. Vet du i det hele tatt hva trigge betyr? Tror ikke jeg trenger gå til psykolog å si jeg blir trigget av interiøret til en snapper. Men jeg kunne ha hjulpet Christian og Cecilia og innrede huset. Bare til å gi beskjed Christian om du vil ha hjelp av en interiørarkitekt, sa kan vi ta en diskusjon i samme slengen. (Ja du ville ta en prat med noen på KG) Innredningen deres i stue og kjøkken, kontra andre influensere er katastrofe. Bare lurer på noe. Du henger deg veldig opp i at de har så dårlig interiør smak, men gir de tips om interiør? Er vel ikke alle som er interessert i interiør. Betyr ikke at andre trenger rakke ned på dem for det? Konstruktive tilbakemeldinger er en god ting - det du skriver er total mangel på konstruktive råd. 7 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tiara07 Skrevet 16. januar #407 Del Skrevet 16. januar Really skrev (2 timer siden): Er du seriøs? Misunnelig? 😅 Fortell meg gjerne hva du tror jeg er misunnelig på.. Synes absolutt ikke Chritian har noe å være misunnelig over. Jeg har det meste selv, og lever trygt og godt. Jeg rister på hodet av du mener jeg blir trigget av deres interiørsmak. Vet du i det hele tatt hva trigge betyr? Tror ikke jeg trenger gå til psykolog å si jeg blir trigget av interiøret til en snapper. Men jeg kunne ha hjulpet Christian og Cecilia og innrede huset. Bare til å gi beskjed Christian om du vil ha hjelp av en interiørarkitekt, sa kan vi ta en diskusjon i samme slengen. (Ja du ville ta en prat med noen på KG) Innredningen deres i stue og kjøkken, kontra andre influensere er katastrofe. Hvorfor skal de endre noe de liker, bare fordi du ikke liker hjemmet deres? 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tiara07 Skrevet 16. januar #408 Del Skrevet 16. januar MiominMio skrev (1 time siden): Bare lurer på noe. Du henger deg veldig opp i at de har så dårlig interiør smak, men gir de tips om interiør? Er vel ikke alle som er interessert i interiør. Betyr ikke at andre trenger rakke ned på dem for det? Konstruktive tilbakemeldinger er en god ting - det du skriver er total mangel på konstruktive råd. Helt enig! Bare lirer av seg drit! 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Milla1717 Skrevet 16. januar #409 Del Skrevet 16. januar Det å kritisere hvordan folk har det hjemme eller utseende . Hvordan klær folk velger å gå i osv. er tåpelig . Vi har alle forskjellig smak😅. Håper bare alle disse påvirkere i samfunnet vårt. Sparer litt . Tror ikke Snapchat verden med inntekter vil bli for evig og alltid. Flere og flere har blitt mettet å logger av Snapchat . 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Angel75 Skrevet 16. januar #410 Del Skrevet 16. januar Really skrev (4 timer siden): Er du seriøs? Misunnelig? 😅 Fortell meg gjerne hva du tror jeg er misunnelig på.. Synes absolutt ikke Chritian har noe å være misunnelig over. Jeg har det meste selv, og lever trygt og godt. Jeg rister på hodet av du mener jeg blir trigget av deres interiørsmak. Vet du i det hele tatt hva trigge betyr? Tror ikke jeg trenger gå til psykolog å si jeg blir trigget av interiøret til en snapper. Men jeg kunne ha hjulpet Christian og Cecilia og innrede huset. Bare til å gi beskjed Christian om du vil ha hjelp av en interiørarkitekt, sa kan vi ta en diskusjon i samme slengen. (Ja du ville ta en prat med noen på KG) Innredningen deres i stue og kjøkken, kontra andre influensere er katastrofe. Hvorfor skal du hjelpe de med deres interiør? Er ikke interiør smak og behag? Hvorfor skal de føye deg? Hva har Christian egentlig gjort deg? Virker som du har et ekstremt hat mot han slik du går ut. Eller misunnelse som noen nevner. Du er ikke konstruktiv i det hele tatt. Det blir bare latterlig slik du holder på. At man lar seg provosere så av en influencer er meg en gåte og allikevel følger man med som en hauk 🙈 9 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tenkeselv Skrevet 16. januar #411 Del Skrevet 16. januar Really skrev (11 timer siden): Er du seriøs? Misunnelig? 😅 Fortell meg gjerne hva du tror jeg er misunnelig på.. Synes absolutt ikke Chritian har noe å være misunnelig over. Jeg har det meste selv, og lever trygt og godt. Jeg rister på hodet av du mener jeg blir trigget av deres interiørsmak. Vet du i det hele tatt hva trigge betyr? Tror ikke jeg trenger gå til psykolog å si jeg blir trigget av interiøret til en snapper. Men jeg kunne ha hjulpet Christian og Cecilia og innrede huset. Bare til å gi beskjed Christian om du vil ha hjelp av en interiørarkitekt, sa kan vi ta en diskusjon i samme slengen. (Ja du ville ta en prat med noen på KG) Innredningen deres i stue og kjøkken, kontra andre influensere er katastrofe. Vel nå var du heldig, for Christian takket i dag ja til at du kan komme både for å gi tips og en god diskusjon. Så blir jo det spennende å se videre da , om du faktisk tør å stå bak det du skriver her 5 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Really Skrevet 17. januar #412 Del Skrevet 17. januar (endret) Tenkeselv skrev (10 timer siden): Vel nå var du heldig, for Christian takket i dag ja til at du kan komme både for å gi tips og en god diskusjon. Så blir jo det spennende å se videre da , om du faktisk tør å stå bak det du skriver her Christian sa jeg hadde skrevet at kjøkkenet deres er fælt, eller katatrolfalt. Det stemmer ikke jeg sa kjøkkenet var fælt. Jeg synes kjøkkenet deres er lekkert. Jeg mente Innredningen på kjøkkenet, altså der de har plassert det altfor store spisebordet. Det kunne blitt gjort mye for å få en koselig stue. Utnyttet arealet. Spisstue arealet kunne blit utnyttet bedre. Spisebordet burde byttes ut med et rundt soisebord. Med illeggsplater så de kan trekke det ut ved gjester. Ved å gjøre dette får de mer ledig areal. Sett inn en stor høy plante i hjørnet ved vinduene. Kjøp noen blikkfang stoler som vekker oppmerksomhet) På den måten får dere plass til å sette opp en skjenk under kjøkkenvinduet ved terrassedøren. Her blir det masse oppbevaringsplass til div. Bra å høre de skal bytte ut del av sofaen. Drar de sofaen så et stykke ut fra innerste veggen så blir det plass til flere møbler, eks et vitrineskap. De bør gå for en mindre sofa, helst en 2, seter og 3 seter. Ser for meg hvor jeg skulle plassert de, og samtidig gi mere rom til andre møbler. De har etter hva jeg har sett, kun ett skap i gangen, ellers har de ingen oppbevaringsplasser. Med min innredning får de plass til både en flott skjenk og vitrineskap i stua, slik som alle andre har. Sofatepper, bilder, sofaputer, bør gå i noenlunde samme farger som harmonerer sammen. Hvis du har et maleri som henger over sofae, ta da å f.eks velg fargen grønt ut av det bildet, slik du kan kjøpe sofaputer med litt av samme farge og som harmonerer i sammen. Sett stolene inntil vinduet med et bord imellom da får dere ledig veggplass til et møbel der sofaen stod. Bytt ut den kvite ikea sofaen, med 2 lenestoler og et lite lekkert bord. Plasser stolene under vinduet så får du frigitt veggplass der ikea sofaen stod. Et nydelig vitrineskap hadde passet der. Ved peisen ville jeg satt opp de flotte store gulvlysestakene fra Gerorg Jensen. Ser Cecilia liker gerog Jensen, og tenker de hår råd til å kjøpe de største gulvlysestakene. Gulvlysestakene kunne selvsagt stått en annen plass også nep det blir frigitt så mye mer veggplass. Tilbudet står ved lag. Jeg tar gjerne en duskusjon med Christian, og gir dem gjerne noen interiørtips. Nå får jeg vel pes, men jeg ser så mange muligheter med den stua, og det kunne ha blitt så pent. Han er ikke seriøs når det kommer til å møtes for en prat. Han kaller meg 'det der' Tar gjerne oppdraget me å innrede leiligheten Sa ja, jeg tør. Endret 17. januar av Really 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fjellet Skrevet 17. januar #413 Del Skrevet 17. januar Really skrev (4 timer siden): Christian sa jeg hadde skrevet at kjøkkenet deres er fælt, eller katatrolfalt. Det stemmer ikke jeg sa kjøkkenet var fælt. Jeg synes kjøkkenet deres er lekkert. Jeg mente Innredningen på kjøkkenet, altså der de har plassert det altfor store spisebordet. Det kunne blitt gjort mye for å få en koselig stue. Utnyttet arealet. Spisstue arealet kunne blit utnyttet bedre. Spisebordet burde byttes ut med et rundt soisebord. Med illeggsplater så de kan trekke det ut ved gjester. Ved å gjøre dette får de mer ledig areal. Sett inn en stor høy plante i hjørnet ved vinduene. Kjøp noen blikkfang stoler som vekker oppmerksomhet) På den måten får dere plass til å sette opp en skjenk under kjøkkenvinduet ved terrassedøren. Her blir det masse oppbevaringsplass til div. Bra å høre de skal bytte ut del av sofaen. Drar de sofaen så et stykke ut fra innerste veggen så blir det plass til flere møbler, eks et vitrineskap. De bør gå for en mindre sofa, helst en 2, seter og 3 seter. Ser for meg hvor jeg skulle plassert de, og samtidig gi mere rom til andre møbler. De har etter hva jeg har sett, kun ett skap i gangen, ellers har de ingen oppbevaringsplasser. Med min innredning får de plass til både en flott skjenk og vitrineskap i stua, slik som alle andre har. Sofatepper, bilder, sofaputer, bør gå i noenlunde samme farger som harmonerer sammen. Hvis du har et maleri som henger over sofae, ta da å f.eks velg fargen grønt ut av det bildet, slik du kan kjøpe sofaputer med litt av samme farge og som harmonerer i sammen. Sett stolene inntil vinduet med et bord imellom da får dere ledig veggplass til et møbel der sofaen stod. Bytt ut den kvite ikea sofaen, med 2 lenestoler og et lite lekkert bord. Plasser stolene under vinduet så får du frigitt veggplass der ikea sofaen stod. Et nydelig vitrineskap hadde passet der. Ved peisen ville jeg satt opp de flotte store gulvlysestakene fra Gerorg Jensen. Ser Cecilia liker gerog Jensen, og tenker de hår råd til å kjøpe de største gulvlysestakene. Gulvlysestakene kunne selvsagt stått en annen plass også nep det blir frigitt så mye mer veggplass. Tilbudet står ved lag. Jeg tar gjerne en duskusjon med Christian, og gir dem gjerne noen interiørtips. Nå får jeg vel pes, men jeg ser så mange muligheter med den stua, og det kunne ha blitt så pent. Han er ikke seriøs når det kommer til å møtes for en prat. Han kaller meg 'det der' Tar gjerne oppdraget me å innrede leiligheten Sa ja, jeg tør. Really skrev (4 timer siden): Christian sa jeg hadde skrevet at kjøkkenet deres er fælt, eller katatrolfalt. Det stemmer ikke jeg sa kjøkkenet var fælt. Jeg synes kjøkkenet deres er lekkert. Jeg mente Innredningen på kjøkkenet, altså der de har plassert det altfor store spisebordet. Det kunne blitt gjort mye for å få en koselig stue. Utnyttet arealet. Spisstue arealet kunne blit utnyttet bedre. Spisebordet burde byttes ut med et rundt soisebord. Med illeggsplater så de kan trekke det ut ved gjester. Ved å gjøre dette får de mer ledig areal. Sett inn en stor høy plante i hjørnet ved vinduene. Kjøp noen blikkfang stoler som vekker oppmerksomhet) På den måten får dere plass til å sette opp en skjenk under kjøkkenvinduet ved terrassedøren. Her blir det masse oppbevaringsplass til div. Bra å høre de skal bytte ut del av sofaen. Drar de sofaen så et stykke ut fra innerste veggen så blir det plass til flere møbler, eks et vitrineskap. De bør gå for en mindre sofa, helst en 2, seter og 3 seter. Ser for meg hvor jeg skulle plassert de, og samtidig gi mere rom til andre møbler. De har etter hva jeg har sett, kun ett skap i gangen, ellers har de ingen oppbevaringsplasser. Med min innredning får de plass til både en flott skjenk og vitrineskap i stua, slik som alle andre har. Sofatepper, bilder, sofaputer, bør gå i noenlunde samme farger som harmonerer sammen. Hvis du har et maleri som henger over sofae, ta da å f.eks velg fargen grønt ut av det bildet, slik du kan kjøpe sofaputer med litt av samme farge og som harmonerer i sammen. Sett stolene inntil vinduet med et bord imellom da får dere ledig veggplass til et møbel der sofaen stod. Bytt ut den kvite ikea sofaen, med 2 lenestoler og et lite lekkert bord. Plasser stolene under vinduet så får du frigitt veggplass der ikea sofaen stod. Et nydelig vitrineskap hadde passet der. Ved peisen ville jeg satt opp de flotte store gulvlysestakene fra Gerorg Jensen. Ser Cecilia liker gerog Jensen, og tenker de hår råd til å kjøpe de største gulvlysestakene. Gulvlysestakene kunne selvsagt stått en annen plass også nep det blir frigitt så mye mer veggplass. Tilbudet står ved lag. Jeg tar gjerne en duskusjon med Christian, og gir dem gjerne noen interiørtips. Nå får jeg vel pes, men jeg ser så mange muligheter med den stua, og det kunne ha blitt så pent. Han er ikke seriøs når det kommer til å møtes for en prat. Han kaller meg 'det der' Tar gjerne oppdraget me å innrede leiligheten Sa ja, jeg tør. Er det mulig …. du som kaller deg Really hvordan kan du sitte å liste opp hva de bør ell må eller ikke ha i stuen sin ….du må ha for lite å gjøre i hverdagen din som kan skrive så mye rart. Ta deg en tur til de du hvis du er så tøff 9 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tenkeselv Skrevet 17. januar #414 Del Skrevet 17. januar Really skrev (7 timer siden): Christian sa jeg hadde skrevet at kjøkkenet deres er fælt, eller katatrolfalt. Det stemmer ikke jeg sa kjøkkenet var fælt. Jeg synes kjøkkenet deres er lekkert. Jeg mente Innredningen på kjøkkenet, altså der de har plassert det altfor store spisebordet. Det kunne blitt gjort mye for å få en koselig stue. Utnyttet arealet. Spisstue arealet kunne blit utnyttet bedre. Spisebordet burde byttes ut med et rundt soisebord. Med illeggsplater så de kan trekke det ut ved gjester. Ved å gjøre dette får de mer ledig areal. Sett inn en stor høy plante i hjørnet ved vinduene. Kjøp noen blikkfang stoler som vekker oppmerksomhet) På den måten får dere plass til å sette opp en skjenk under kjøkkenvinduet ved terrassedøren. Her blir det masse oppbevaringsplass til div. Bra å høre de skal bytte ut del av sofaen. Drar de sofaen så et stykke ut fra innerste veggen så blir det plass til flere møbler, eks et vitrineskap. De bør gå for en mindre sofa, helst en 2, seter og 3 seter. Ser for meg hvor jeg skulle plassert de, og samtidig gi mere rom til andre møbler. De har etter hva jeg har sett, kun ett skap i gangen, ellers har de ingen oppbevaringsplasser. Med min innredning får de plass til både en flott skjenk og vitrineskap i stua, slik som alle andre har. Sofatepper, bilder, sofaputer, bør gå i noenlunde samme farger som harmonerer sammen. Hvis du har et maleri som henger over sofae, ta da å f.eks velg fargen grønt ut av det bildet, slik du kan kjøpe sofaputer med litt av samme farge og som harmonerer i sammen. Sett stolene inntil vinduet med et bord imellom da får dere ledig veggplass til et møbel der sofaen stod. Bytt ut den kvite ikea sofaen, med 2 lenestoler og et lite lekkert bord. Plasser stolene under vinduet så får du frigitt veggplass der ikea sofaen stod. Et nydelig vitrineskap hadde passet der. Ved peisen ville jeg satt opp de flotte store gulvlysestakene fra Gerorg Jensen. Ser Cecilia liker gerog Jensen, og tenker de hår råd til å kjøpe de største gulvlysestakene. Gulvlysestakene kunne selvsagt stått en annen plass også nep det blir frigitt så mye mer veggplass. Tilbudet står ved lag. Jeg tar gjerne en duskusjon med Christian, og gir dem gjerne noen interiørtips. Nå får jeg vel pes, men jeg ser så mange muligheter med den stua, og det kunne ha blitt så pent. Han er ikke seriøs når det kommer til å møtes for en prat. Han kaller meg 'det der' Tar gjerne oppdraget me å innrede leiligheten Sa ja, jeg tør. Vel , nå var det ikke verken meg eller her inne interiørtipsene trengtes, Christian inviterer deg jo ? Samt han står for den uttalelsen på Snap i dag også. At han hakker deg for «det der» er vel ikke noe særlig, med tanke på ordene du har brukt om han ? Men det kan en god diskusjon som du selv la opp til å få være til god hjelp Du skriver : ja jeg tør…..vel da sender du han en melding da å avtaler det 2 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
duskelapp Skrevet 17. januar #415 Del Skrevet 17. januar De skaper ett hjem som de skal trives i. Det tar også tid å bo seg inn i ett nytt hjem, endringer skjer i mens tiden går.. ting blir hengt opp etter hvert, farger kommer på plass Å tilfredsstille andres meninger er bare tullete og for meg som ser dette ut som ett helt vanlig hjem hvor de har valgt ut detaljer som passer dem Det går også på interesse.. og når ble det galt med godt nok ? 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
duskelapp Skrevet 17. januar #416 Del Skrevet 17. januar Really skrev (På 14.1.2025 den 15.08): En utleier er pliktig til å informere om dette. Litt lyd må en gjøre regning med, såkalte leve lyder. Det gjelde seg om en bor i blokk eller sokkel leilighet. Om Christian holder tilbake informasjon om at det ikke er lyddekke så blir leietaker lurt. Det er langt ifra ok. Det er vesentlig forskjell på støynivå om en leier hos et par, eller hos et par med barn. Det blir vesentlig forskjell på støynivå i en leilighet uten lyddekke, og med lyddekke. Nå fant Christian ut at dette ikke var så smart å skrive, så han fjernet det. Sleip liten rakker han der. De virker desperate etter å få leiet ut nå. Det er nok ikke håp om å få flere til å bli interessert i leiligheten.. og dette er info han fint kan belyse etter han har vist folk rundt i leiligheten, samt ha i avtalen.. liker folk leiligheten nok så er det større sjanse de tenker at jaja, det kan vi leve med.. enn null sjanse med null visninger 3 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest issoras Skrevet 18. januar #417 Del Skrevet 18. januar Cecilia har gjennomgått interiørkritikken på snap, syns hun svarte godt jeg. 😂 Forklarer godt hvorfor hensyn til livet man lever ofte er viktigere enn hensynet til hva som ser penest ut. Er det ikke sånn det er for de fleste da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Full kontroll Skrevet 12. februar #418 Del Skrevet 12. februar (endret) God bedring Christian Lurer på, får du såå ondt under / i bena når du er syk? *halter* deg over stuegulv ut til gangen?? 😛 Ække syk nok før du må ha stokk med deg når du ligger Endret 12. februar av Full kontroll Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pålandjorda Skrevet 12. februar #419 Del Skrevet 12. februar Inne siden søndag… Grusom påkjenning. Jeg er nyansert, men når friske mennesker klager på en natt uten søvn eller noen dager husbunden pga sesonginfluensa. Da blir jeg rett og slett litt trist. Se til din mor som den gangen ikke alltid kom seg ut fra huset grunnet sykdom. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Milla1717 Skrevet 12. februar #420 Del Skrevet 12. februar Så det er folk som følger han enda😅 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå