Gå til innhold

Mr Christian

alix

Anbefalte innlegg

Really skrev (6 timer siden):

NÅ HAR KJELTRINGEN FJERNET AT LEIETAKER MÅ GJØRE REGNING MED LYD FRA OVERETASJEN. DETTE ER HAN PLIKTIG TIL Å OPPLYSE OM. LEIETAKER KAN HEVE LEIEAVTALEN HVIS UTLEIER HOLDER TILBAKE OPPLYSNINGER OM LEILIGHETEN. #MrSleip#Mruærlig#holdetilbakeopplysninger

Screenshot_20250114-125307.thumb.jpg.af1c3f25431d3714b7c84b886bd724fe.jpg

Screenshot_20250114-060148.jpg

Ja, for en kjeltring!….. Nei, er det ikke noe å ta folk for, så leter vi til vi finner noe og blåser det opp og kaller folk for kjeltring… 😊

• Liker 8
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Really skrev (4 timer siden):

En utleier er pliktig til å informere om dette. 

Litt lyd må en gjøre regning med, såkalte leve lyder. Det gjelde seg om en bor i blokk eller sokkel leilighet.

Om Christian holder tilbake informasjon om at det ikke er lyddekke så blir leietaker lurt. Det er langt ifra ok. Det er vesentlig forskjell på støynivå om en leier hos et par, eller hos et par med barn. Det blir vesentlig forskjell på støynivå i en leilighet uten lyddekke, og med lyddekke.

Nå fant Christian ut at dette ikke var så smart å skrive, så han fjernet det. Sleip liten rakker han der. De virker desperate etter å få leiet ut nå.

Voldsomt nummer av en setning. De som evt leier, klarer nok å tenke selv….. Å kalle ham for «kjeltring» i denne sammenheng, er vanvittig overdrevent! 

• Liker 10
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Really skrev (6 timer siden):

NÅ HAR KJELTRINGEN FJERNET AT LEIETAKER MÅ GJØRE REGNING MED LYD FRA OVERETASJEN. DETTE ER HAN PLIKTIG TIL Å OPPLYSE OM. LEIETAKER KAN HEVE LEIEAVTALEN HVIS UTLEIER HOLDER TILBAKE OPPLYSNINGER OM LEILIGHETEN. #MrSleip#Mruærlig#holdetilbakeopplysninger

Screenshot_20250114-125307.thumb.jpg.af1c3f25431d3714b7c84b886bd724fe.jpg

Screenshot_20250114-060148.jpg

Man må ikke nei, og du trenger ikke skrike. Vi ser hva du skriver og forstår at du ikke liker han. Anbefaler deg og ikke unne han en tanke, da får du nok en bedre hverdag og mer glede i ditt liv.

• Liker 8
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Frubella
Milla1717 skrev (På 16.12.2024 den 9.22):

Et rop om klikk😂 ønsker han å leie ut til en følger 😅 kunne vel bare lagt ut leiligheten stille og rolig på Finn🤩men klart klikk klikk gir kroner på konto. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Frubella

Blir flau og sjokkert jeg over hva folk her inne kan lire ut av seg.Har lest igjennom alt som står om Christian og Cecilia, og jeg gremmes.Det er mye jeg ikke helt syns noe om av det de legger ut, men jeg gidder ikke bruke tid og energi på å spytte ut gørr.Jeg lærte fra jeg var liten at har du ikke noe pent å si om noen så holder man kjeft.Dere som kommenterer her inne, er jo også ute etter oppmerksomhet, som dere sikkert ikke får så mye av til vanlig virker det som. Syns mange av kommentarene dere skriver om han og kona er over grensen og mobbing.Så ta dere en bolle og slutt og følg de hvis de irriterer dere sånn.Må jo være veldig slitsomt å gå rundt å være negativ og snakke negativt om andre hele tiden.Dere kan ikke ha det bra med dere selv tenker jeg

Endret av Frubella
Skrivefeil
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frubella skrev (43 minutter siden):

Er det noe du glemte å poste😅

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Frubella skrev (1 time siden):

Blir flau og sjokkert jeg over hva folk her inne kan lire ut av seg.Har lest igjennom alt som står om Christian og Cecilia, og jeg gremmes.Det er mye jeg ikke helt syns noe om av det de legger ut, men jeg gidder ikke bruke tid og energi på å spytte ut gørr.Jeg lærte fra jeg var liten at har du ikke noe pent å si om noen så holder man kjeft.Dere som kommenterer her inne, er jo også ute etter oppmerksomhet, som dere sikkert ikke får så mye av til vanlig virker det som. Syns mange av kommentarene dere skriver om han og kona er over grensen og mobbing.Så ta dere en bolle og slutt og følg de hvis de irriterer dere sånn.Må jo være veldig slitsomt å gå rundt å være negativ og snakke negativt om andre hele tiden.Dere kan ikke ha det bra med dere selv tenker jeg

Du bruker da vitterlig tid og energi «på å spytte ut gørr» her inne du også. Like opptatt av oppmerksomhet som de som har skrevet her før deg (jeg er ikke en av de)? Og hvis denne tråden irriterer deg sånn så kan du bare la være å oppsøke den. 

Dette er et diskusjonsfora, med moderatorer. Du kan alltids rapportere innlegg du mener at er mobbing, heller det enn å «spytte ut gørr» på alt og alle i tråden her.

• Liker 2
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som forventet, jeg ble beæret litt tid i kanalen til Christian. Takk for oppmerksomheten, den trengte jeg virkelig. Iflg Christian så har jeg utfordringer og er isolert, men aller helst hadde jeg trengt en klem. 

Igjen, så er han nedlatende og håner. 

• Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest issoras
Really skrev (1 time siden):

Som forventet, jeg ble beæret litt tid i kanalen til Christian. Takk for oppmerksomheten, den trengte jeg virkelig. Iflg Christian så har jeg utfordringer og er isolert, men aller helst hadde jeg trengt en klem. 

Igjen, så er han nedlatende og håner. 

Du er en smule nedlatende du også da (kaller han kjeltring etc). 😶

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest issoras
Frubella skrev (10 timer siden):

Jeg er helt enig, men viktig å huske på at Internett er åpent for alle, og en del av disse influenserne tiltrekker seg hat-følgere også. Alle er ikke helt A4 sosialt sett. Det resulterer i en del, tja, "på kanten" innlegg. Det er rett og slett ikke alle mennesker som har forutsetning for å holde kjeft eller å i det hele tatt velge vekk det de hater. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

issoras skrev (5 minutter siden):

Du er en smule nedlatende du også da (kaller han kjeltring etc). 😶

Det er ikke nedlatende å kalle han kjeltring. Det er å være direkte og ærlig. Jeg visste han ville reagere på at jeg la ut det om annonsen. Han fjernet at det var lytt i leiligheten for egen vinning. Det er å være uærlig.

Christian harselerer med alle. Han provoserer for å egle innpå seg folk. Det er ingen god egenskap. Han mobber og henger ut folk og latterliggjør. Det er ikke bare kvinneguiden han blir diskutert på grunn av sine handlinger. Så hvem er verst? Den som gir beskjed om at dette ikke er greit, eller personen som gjør det? 

Han tar ikke selvkritikk på noe. Alle som sier noe negativt er de som har problemer. Mannen eier ikke selvinnsikt. Han evner ikke å se sine feil, men fortsetter i samme spor.

• Liker 2
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uansett hvem influencer det handler om. Er det nesten det beste at tråden om de dør ut her på kvinneforumet . 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest issoras
Really skrev (1 time siden):

Det er ikke nedlatende å kalle han kjeltring. Det er å være direkte og ærlig. Jeg visste han ville reagere på at jeg la ut det om annonsen. Han fjernet at det var lytt i leiligheten for egen vinning. Det er å være uærlig.

Christian harselerer med alle. Han provoserer for å egle innpå seg folk. Det er ingen god egenskap. Han mobber og henger ut folk og latterliggjør. Det er ikke bare kvinneguiden han blir diskutert på grunn av sine handlinger. Så hvem er verst? Den som gir beskjed om at dette ikke er greit, eller personen som gjør det? 

Han tar ikke selvkritikk på noe. Alle som sier noe negativt er de som har problemer. Mannen eier ikke selvinnsikt. Han evner ikke å se sine feil, men fortsetter i samme spor.

Hvorfor så opptatt av hvem som er verst? Er det greit å være ufin så lenge andre er verre? 

Du er bare direkte og ærlig ja. Og du tror at det gjør at du ikke er nedlatende? Nedlatende og ærlig kan være to sider av samme sak, det gjelder både deg og C. 

Å kalle noen for kjeltring fordi de i en annonse ikke nevner at det er lytt (som jo er en selvfølge!) er jo å dra det helt ekstremt langt. Jeg kalte ikke dama på 75 jeg leide hos for kjeltring selv om jeg kunne høre Kveldsnytt og telefonsamtalene hennes ord for ord hver eneste kveld. 😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

issoras skrev (5 minutter siden):

Hvorfor så opptatt av hvem som er verst? Er det greit å være ufin så lenge andre er verre? 

Du er bare direkte og ærlig ja. Og du tror at det gjør at du ikke er nedlatende? Nedlatende og ærlig kan være to sider av samme sak, det gjelder både deg og C. 

Å kalle noen for kjeltring fordi de i en annonse ikke nevner at det er lytt (som jo er en selvfølge!) er jo å dra det helt ekstremt langt. Jeg kalte ikke dama på 75 jeg leide hos for kjeltring selv om jeg kunne høre Kveldsnytt og telefonsamtalene hennes ord for ord hver eneste kveld. 😅

Bruk av ordet kjeltring ble brukt feil. Skulle ikke skrevet det der. Men jeg mener generelt, men kan ikke skrive mer om det her, da det vil bli moderert bort. 

Sånn som Christian oppfører seg så kan han ikke forvente annet enn diskusjon rundt hans person. Vi skriver i et forum, som Christian ser ut til å mislike sterkt.

Ellers ser jeg du er enig med meg i hva som blir sagt om Christian. 

Jeg er ikke opptatt av hvem som er verst, det var for å poengtere. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

issoras skrev (11 minutter siden):

kalle noen for kjeltring fordi de i en annonse ikke nevner at det er lytt (som jo er en selvfølge

Bra du er enig med meg. Jeg sier igjen, Christian fjernet setningen at det var lytt fordi de ikke fikk interesserte. DET er sleipt, falskt og uærlig. Å skjule det bare for å få inn månedlig husleie inn på konto er dårlig gjort. Fortelle meg alt om moralen hans. 

Tror også de må enda lenger ned i pris for å få leid ut den hybelen. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest LysOgVarme skrev (På 3.3.2022 den 15.31):

Og de røde flaggene har vært der fra starten av, men blinde følgere så det ikke. Nå tror jeg han innser at hans dager som influenser snart er over, det liker han ikke. Glemmer aldri når han rullet moren inn i et stue teppe og støvsugde ansiktet hennes. Det skulle være humor. Syk ondsinnet "humor" kaller jeg det. Synes og synd i den dama. Være i lag med en som sitter og sitter og har eteorgier. Den overspisingen hans er ihvertfall et rødt flagg på at han ikke har det så godt med seg selv. 

Har du fulgt Mrchristian videre og fått med deg det som er fortalt og skrevet om oppveksten hans og hans søster, så vet du at foreldrene, også moren lot han og søsteren gjennomgå ting som barn aldri burde gjennomgå. Så det var ikke synd på moren når han tullet med henne, dessuten var hun med på det.

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Moongirl skrev (På 24.3.2024 den 23.09):

Synes det er bra å jobbe seg opp til å bli avdelingsleder med mye ansvar. Tjener nok godt. De kjøpte jo hus og hadde rause vaner før show og snap kom på banen.

Når man tenker på den tøffe oppveksten han har hatt..rett og slett omsorgssvikt til tider...så er det utrolig at han har klart seg så godt! Ikke fått noe gratis hjemmefra, han.

Om de kan være too much og ha en syk pengebruk til tider...joda...langt fra min stil...men, de har i hvertfall jobbet hardt! Hatt hver sin jobb, de showene og snap...det kommer ikke gratis! Hard work pays off! 👏  Så det skal han i hvertfall ha.Må føles godt etter å ha vokst opp i enkle kår.

Veldig bra poeng!

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Moongirl skrev (På 25.3.2024 den 13.41):

https://www.aftenbladet.no/magasin/i/5GoLyb/gratulerer-kondolerer

(1 krone)

Sterkt intervju om oppveksten, det er drøye ting han har opplevd 😪 Han har jo fortalt alt på showene sine, men de har eg ikke sett.

Far drakk og siden begynte moren å drikke. Det ble kaos og de skilte seg da han var 3 år. Men, mor fortsatte å drikke i perioder. Hun var psykisk syk og uberegnelig. Fikk ny stefar som også drakk og hadde sine psykiske ting. Psykopat visst nok. De klarte ikke å jobbe og økonomien var elendig.

Mange sykdommer. Sa ofte at hun ville dø og om sønnen kunne hjelpe hun!😪 Han utagerte tilslutt og som 15-åring flyttet han på barnevernsinstitusjon. Der fikk han rammer og god hjelp. Mor hadde kjærlighet, men klarte ikke å følge opp ungene sine. Far dør når han er 16 år.

Senere er det han som har hjulpet moren som bare ble sykere. Og hun ville ha all oppmerksomhet og tålte ikke at andre fikk det. Humørsyk og krevende.

Ble overrasket over at hun var så egosentrisk. Så da han fridde og det skulle komme i media så skulle han forberede moren på det. For det kunne ta knekken på hun,at andre ..selv sitt barn skulle få det. Vel, da han kom dit, så hadde hun sovnet inn. ...trist..men, var på overtid sa han. Spesielt at dette skjer samme dag/dagen etter...

Så ja...tøff oppvekst..ikke sånn man skal ha det. Kanskje han har et ekstra behov for oppmerksomhet etter dette?Alle trenger noen rundt seg.

Ja folk som har vokst opp med omsorgspersoner som alltid har satt sine egne behov og avhengigheter foran barna, gjør at barna får dårlig selvtillit, føler seg lite verdt, blir utrygge og oppmerksomhetssultne. Mange av disse barna utagerer, gjør ting for å bli sett, og det tar de med seg inn i voksen alder. "Se på meg, for ingen andre så meg".

• Liker 2
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan ikke si jeg reagerte særlig på verken prisen eller selve annonsen de har lagt ut. Det er faktisk ikke så unormale priser for å leie i Stavanger. Virker som mange her er virkelig ute etter å ta dem for absolutt alt. Ja han er nå temmelig cocky, men må jo være grenser da. Rart det der at man føler at bare fordi noen er en offentlig person så kan man kalle dem hva som helst . 

• Liker 4
  • Nyttig 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fant80 skrev (På 7.7.2024 den 15.28):

Legg merke til følgerskaren til denne mannen. Det er stort sett bare veldig lokale husmødre,som synes dette er kjempefestlig. Dere som faktisk har et liv - Ta å avfølge,og gå videre med livet. Hva er egentlig problemet?

Hele huskjøp greiene er jo i true Mr Christian stil basert på syltynn suppe om at huset ikke passer de. blablabla. Mange kommenterer og stiller spørsmål ved hvorfor selge dersom huset er så fint og flott etc. 

Hallo?

Hvor direkte må han si det,uten å virke direkte vulgær? Mannen og kjerringa er gjennom en klassereise. De er venner med Bjerga og resten av piffen i Stavanger nå. Huset deres duger ikke lenger. Ta og sjekk ut hvordan disse personene bor,så ser dere hvordan Mr Christian (Å spesielt kona) ønsker å ha det. 

I likhet med andre personer som er i rampelyset,så flytter jo også disse sån hvert 2 år. Se Sagen brødrene f.eks. Når Schibsted pengene renner inn,så skal det meste byttes ut.  De som har problemer med at folk de selv sponser direkte eller indirekte med penger flotter seg mer og mer,bør virkelig tenke seg litt om. Slutt å følg,slutt å kjøp tjenestene deres. Dere betaler for luksusen deres. 

Jeg skjønner godt at de ønsket å flytte til et hus med havutsikt. Hvem hadde vel ikke villet ha hus med god utsikt?

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...