Bekkabilla Skrevet 22 timer siden #341 Del Skrevet 22 timer siden Fuskepels til 15000 i overraskelse ja… Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Milla1717 Skrevet 17 timer siden #342 Del Skrevet 17 timer siden Bekkabilla skrev (5 timer siden): Fuskepels til 15000 i overraskelse ja… Sikkert fint med slike plagg i Stavanger om vinteren 🙄🤭😂☔️☔️☔️☔️☔️😂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bekkabilla Skrevet 14 timer siden #343 Del Skrevet 14 timer siden Milla1717 skrev (2 timer siden): Sikkert fint med slike plagg i Stavanger om vinteren 🙄🤭😂☔️☔️☔️☔️☔️😂 Huff ja! Voldsomt til hvor fashionista den dama er og da 🤪😅 jobber hardt med å fremstå som en bemidlet familie, det skal de ha! Sikkert derfor han må komme med så mange teite meninger og dumme påfunn på snap, for da hover han inn på engasjementet til alle de dumme nett-trollene som går fem på! 🤪😅 Jeg tar alt som tyter ut av munnen på han der med en klype salt, trudde også de flisene bare var på tull, for de er jo absolutt ikke så fin, men der tok jeg feil 🤣 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Milla1717 Skrevet 13 timer siden #344 Del Skrevet 13 timer siden Bekkabilla skrev (1 time siden): Huff ja! Voldsomt til hvor fashionista den dama er og da 🤪😅 jobber hardt med å fremstå som en bemidlet familie, det skal de ha! Sikkert derfor han må komme med så mange teite meninger og dumme påfunn på snap, for da hover han inn på engasjementet til alle de dumme nett-trollene som går fem på! 🤪😅 Jeg tar alt som tyter ut av munnen på han der med en klype salt, trudde også de flisene bare var på tull, for de er jo absolutt ikke så fin, men der tok jeg feil 🤣 Ser veldig sjelden på de . Utrolig kjedelige for min del. ☺️ Men var innom å så nye huset. Fin utsikt var det⛵️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kaffeskål! Skrevet 9 timer siden #345 Del Skrevet 9 timer siden Det nye huset er jo ikke noe fint! Det gamle var mye finere. Men liker Christian godt, han er et stort troll, så ledd mye av det han finner på å si😂 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Really Skrevet 1 time siden #346 Del Skrevet 1 time siden Synes heller ikke det nye huset er noe fint. De har betalt for utsikten. Møblene i stua blir helt feil, men mulig de skal bytte sofaen ut med noe bedre. Den største sofaen tar hele stua. Den store forstuen, uten vinduer, er som en stor gang, hvor de har satt opp et svært speil for å gjøre gangen enda større. Nei de hadde trengt hjelp av en interiørarkitekt, for dette kan de ikke. Svært lite vinduer i stua, så det ser ut som en stue i en blokkleilighet. Flisene i gangen, hjelpe meg så stygt, og de harmonerte ikke med fargen på vegg. Rett og slett grusomt. Leiligheten i huset, kan det være noen som vil leie den? Den er jo stygg. Gå gjennom badet for å komme til soverommet. Vinduene i stua vender mot der de parkerer bilene, så der blir det intet privatliv. Lurer på hva husleia blir ? Tipper de setter den for høyt, så den blir neppe utleid fra januar, de trenger lengre tid enn det til å finne leietakere. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå