FruRosa Skrevet 4. november 2024 #321 Del Skrevet 4. november 2024 Really skrev (13 minutter siden): @FruRosa Hvorfor legge opp til videre diskusjon hvis du vil ha den dø 🤣 Jeg trykket unfollow i går etter dette syke forsøket på å lage content. Så det var mange flere enn meg som reagerte og takket for seg. Christians personlighet skinner igjennom, og jeg har dessverre ikke noe positivt å si om han. Det er jo det stikk motsatte (av å legge opp til videre diskusjon) jeg gjør. Jeg la inn bevis på at det mange sa igår, at C spøkte, faktisk var tilfelle. Jeg er forøvrig helt enig i at det var en dårlig spøk. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Really Skrevet 4. november 2024 #322 Del Skrevet 4. november 2024 (endret) FruRosa skrev (8 minutter siden): Jeg er forøvrig helt enig i at det var en dårlig spøk. Det går ikke ann å kalle dette for en spøk en gang. Det var noe forbaska tull fra en forvokst guttunge som søker oppmerksomhet. Dette var rett og slett kvalmende. Jeg klarer ikke å finne noe humoristisk i dette når han bruker sin 4 år gamle sønn på denne måten. Endret 4. november 2024 av Really 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissHannigan Skrevet 4. november 2024 #323 Del Skrevet 4. november 2024 Really skrev (2 minutter siden): Det går ikke ann å kalle dette for en spøk en gang. Det var noe forbaska tull fra en forvokst guttunge som søker oppmerksomhet. Dette var rett og slett kvalmende. Jeg klarer ikke å finne noe humoristisk i dette når han bruker sin 4 år gamle sønn på denne måten. Jeg forstår ikke hvem denne spøken egentlig gikk utover? Hvorfor så sint? Det var vel Christian selv som fikk et hav av hatmeldinger på grunn av dette. Tenker du denne spøken har preget hans følgere så intenst at de føler seg mobbet? De føler seg så mobbet at de har rett til å mobbe han tilbake? Det var følgerene selv som dro ut denne spøken med helt åndsvake spørsmål og hat. Bra for han at han ikke lar seg bølle med. Han kan vel dra det så langt han vil på sin egen kanal? Det var jo så opplagt at dette var en spøk også. Han filmet jo seg selv med sønnen hele helgen. Sønnen er med å handler, maler, går tur, lager mat. Støvsuger 😅👍 6 1 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elskersommer Skrevet 4. november 2024 #324 Del Skrevet 4. november 2024 (endret) Really skrev (3 timer siden): Det går ikke ann å kalle dette for en spøk en gang. Det var noe forbaska tull fra en forvokst guttunge som søker oppmerksomhet. Dette var rett og slett kvalmende. Jeg klarer ikke å finne noe humoristisk i dette når han bruker sin 4 år gamle sønn på denne måten. Jeg digger han og hans spøker.. kanskje fordi jeg faktisk skjønner att han drar en spøk.. Endret 4. november 2024 av elskersommer 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Really Skrevet 4. november 2024 #325 Del Skrevet 4. november 2024 elskersommer skrev (38 minutter siden): Jeg digger han og hans spøker.. kanskje fordi jeg faktisk skjønner att han drar en spøk.. Like barn leker best 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fant80 Skrevet 4. november 2024 #326 Del Skrevet 4. november 2024 elskersommer skrev (2 timer siden): Jeg digger han og hans spøker.. kanskje fordi jeg faktisk skjønner att han drar en spøk.. Du har jo latt deg begeistre av han,altså en fan. Og en fan av en "kjendis" blir blind. Spøkene er for de aller fleste relativt lette å spotte. Lett å se at han lar seg irriterere over enkelte følgere,og lager (etter min mening) dårlige spøker ut av det. Han er absolutt ingen komiker,som en eller annen lirte ut av seg. Men ingen vits å la seg irritere.. Hvorfor følge mannen egentlig? Tror mange burde gå i seg selv. Dette er en helt "normal" type med Norges mest A4 liv. HVA er det som er så fascinerende? I tllegg skal man da altså la seg irritere og klage? AVFØLG da menneske! Han presser seg ikke inn på ditt liv. Det er du som presser deg inn på hans! Christian vil være Christian i all fremtid. Dere har sett hva han har å by på. Dårlig humor og lite innhold. Dere sponser han bare med mer penger,og mer motivasjon til å fortsette. Skulle tro det var unger som man måtte forklare ting....... 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissHannigan Skrevet 4. november 2024 #327 Del Skrevet 4. november 2024 Fant80 skrev (20 minutter siden): Du har jo latt deg begeistre av han,altså en fan. Og en fan av en "kjendis" blir blind. Spøkene er for de aller fleste relativt lette å spotte. Lett å se at han lar seg irriterere over enkelte følgere,og lager (etter min mening) dårlige spøker ut av det. Han er absolutt ingen komiker,som en eller annen lirte ut av seg. Men ingen vits å la seg irritere.. Hvorfor følge mannen egentlig? Tror mange burde gå i seg selv. Dette er en helt "normal" type med Norges mest A4 liv. HVA er det som er så fascinerende? I tllegg skal man da altså la seg irritere og klage? AVFØLG da menneske! Han presser seg ikke inn på ditt liv. Det er du som presser deg inn på hans! Christian vil være Christian i all fremtid. Dere har sett hva han har å by på. Dårlig humor og lite innhold. Dere sponser han bare med mer penger,og mer motivasjon til å fortsette. Skulle tro det var unger som man måtte forklare ting....... Han har hatt to veldig suksessfulle stand-up/humorshow. Beklager om jeg misforstod noe. Det var ikke meningen å kalle han for komiker. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fant80 Skrevet 4. november 2024 #328 Del Skrevet 4. november 2024 MissHannigan skrev (2 minutter siden): Han har hatt to veldig suksessfulle stand-up/humorshow. Beklager om jeg misforstod noe. Det var ikke meningen å kalle han for komiker. Du er tilgitt 😜 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elskersommer Skrevet 4. november 2024 #329 Del Skrevet 4. november 2024 Really skrev (2 timer siden): Like barn leker best Akkurat den kommentaren kunne du spart deg for👿 det er faktisk lov og synes en person er artig. Att du ikke klarer og se humor i hans innlegg får du stå for selv. Slutt heller og se på hans snapchat Du er forøvrig trippelrapportert 👿 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elskersommer Skrevet 4. november 2024 #330 Del Skrevet 4. november 2024 Fant80 skrev (1 time siden): Du har jo latt deg begeistre av han,altså en fan. Og en fan av en "kjendis" blir blind. Spøkene er for de aller fleste relativt lette å spotte. Lett å se at han lar seg irriterere over enkelte følgere,og lager (etter min mening) dårlige spøker ut av det. Han er absolutt ingen komiker,som en eller annen lirte ut av seg. Men ingen vits å la seg irritere.. Hvorfor følge mannen egentlig? Tror mange burde gå i seg selv. Dette er en helt "normal" type med Norges mest A4 liv. HVA er det som er så fascinerende? I tllegg skal man da altså la seg irritere og klage? AVFØLG da menneske! Han presser seg ikke inn på ditt liv. Det er du som presser deg inn på hans! Christian vil være Christian i all fremtid. Dere har sett hva han har å by på. Dårlig humor og lite innhold. Dere sponser han bare med mer penger,og mer motivasjon til å fortsette. Skulle tro det var unger som man måtte forklare ting....... Jeg kaller meg ikke fan men jeg tar den spøken han legger ut og ler faktisk mye av disse kommentarene han får. Altså det er helt utrolig hva folk tror på og spør om. Det kan gå uker mellom hver gang jeg ser på hans snapchat. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tiara07 Skrevet 4. november 2024 #331 Del Skrevet 4. november 2024 Really skrev (4 timer siden): Like barn leker best Wow….🙄 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Moongirl Skrevet 4. november 2024 #332 Del Skrevet 4. november 2024 Trodde de fleste nå visste at han drar ting vel langt i spøkene sine...🙄 Bra at sønnen får være med og vaske bil, klippe plen, bruke "verktøy", +++...at han er en farsfigur som.lærer han ting, noe som han selv manglet. Kanskje derfor han ikke er så handy av seg? Selv med mange tommeltotter, så ser det ut som han prøver å lære sønnen om diverse "jobbeting"!👏👏 Og så har han jo en mor som kan litt om sånt og!😊 6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
M.H85 Skrevet 4. november 2024 #333 Del Skrevet 4. november 2024 Herregud at dere gidder😂😂😂😂 Det er slik han er,hans teite humor for å slå tilbake på det han synes er " tåpelige" spørsmål. Å NEI jeg har hatt barn til sammen 14 år nesten i barnehager i Stavanger, det finnes ingen helge eller kvelds barnehager her gitt😂😂😂🙈 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fullrulle Skrevet 4. november 2024 #334 Del Skrevet 4. november 2024 At folk enda lar seg lure og provosere syns jeg er imponerende. Er det mulig!? Spøkene hans er helt usannsynlige, likevel går folk på limpinnen. Hver. F….ings. Gang. Jeg har en påstand, at 99% av følgerne fra Rogaland skjønner hva som er tull og ikke. #ironiskfolkeslag 3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Milla1717 Skrevet 9. november 2024 #335 Del Skrevet 9. november 2024 Er det noen her som har kjøpt boken?. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fant80 Skrevet 9. november 2024 #336 Del Skrevet 9. november 2024 Fullrulle skrev (På 4.11.2024 den 20.05): At folk enda lar seg lure og provosere syns jeg er imponerende. Er det mulig!? Spøkene hans er helt usannsynlige, likevel går folk på limpinnen. Hver. F….ings. Gang. Jeg har en påstand, at 99% av følgerne fra Rogaland skjønner hva som er tull og ikke. #ironiskfolkeslag Er ikke 99% av følgerene fra Rogaland uansett? 😄 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest KroniskEngasjert Skrevet 11. november 2024 #337 Del Skrevet 11. november 2024 Tar ikke disse to seriøst. Men de er seriøst flink å vise status og hamsterhjul. Når har de tid å være seriøs? Ja, jeg har lav inntekt og ikke i nærheten av det forbruket. Misunnelig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Milla1717 Skrevet 14. november 2024 #338 Del Skrevet 14. november 2024 KroniskEngasjert skrev (På 11.11.2024 den 17.47): Tar ikke disse to seriøst. Men de er seriøst flink å vise status og hamsterhjul. Når har de tid å være seriøs? Ja, jeg har lav inntekt og ikke i nærheten av det forbruket. Misunnelig. Hva er vitsen å se på de?. Går det ikke i god morgen mat og brife med det de kjøper🥹 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest KroniskEngasjert Skrevet 15. november 2024 #339 Del Skrevet 15. november 2024 Milla1717 skrev (16 timer siden): Hva er vitsen å se på de?. Går det ikke i god morgen mat og brife med det de kjøper🥹 Ser innom veldig skjelden. Har relasjon som følger han, og synes han er kul… derfor må jeg se om det virkelig stemmer… Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Milla1717 Skrevet 15. november 2024 #340 Del Skrevet 15. november 2024 KroniskEngasjert skrev (7 timer siden): Ser innom veldig skjelden. Har relasjon som følger han, og synes han er kul… derfor må jeg se om det virkelig stemmer… Jeg og synes han var komisk en gang . Men det er flere år siden. Titter innom en gang innimellom . Men utrolig lite givende for meg. Bedre å se på noen som gir deg noe bra🤗 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå