Gå til innhold

Mr Christian

alix

Anbefalte innlegg

Akkurat dette viser bare hva mann han er. Han elsker å irritere. Mobberen bor i han enda. Det verste er at han er 40 år og evner ikke skjerpe seg.  Så skriver han bok om mora når han er blitt som henne. Hard på flaska er han og.

Endret av Really
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Really skrev (Akkurat nå):

Akkurat dette viser bare hva mann han er. Han elsker å irritere. Mobberen bor i han enda. Det verste er at han er 40 år og evner ikke skjerpe seg.  Så skriver han bok om mora når han er blitt som henne. Hard på flaska er han og.

Når har han mobbet noen? Å hvordan vet du att han er hard på flaska? Du vet att det faktisk er en drøy ting og si om en person 👿 

Har rapportert 

• Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Really skrev (1 minutt siden):

At du blir provosert av at han skriver tulle svar til VELDIG dumme spørsmål, er ikke mobbing. 

Han er komiker. Liker du ikke humoren hans, så er det jo bare å avvfølge. 

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Really skrev (10 minutter siden):

Det DU skriver her er mye verre enn Christians sarkasme!

Det begynner å nærme seg mobbing det DU driver med!

• Liker 7
  • Nyttig 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Really skrev (13 minutter siden):

Hva har han gjort deg? 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

MissHannigan skrev (22 minutter siden):

At du blir provosert av at han skriver tulle svar til VELDIG dumme spørsmål, er ikke mobbing. 

Han er komiker. Liker du ikke humoren hans, så er det jo bare å avvfølge. 

Han er mye rart,men han er absolutt ingen komiker 😆Det er en fornærmelse for så og si hele komiker-Norge

• Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest issoras
Really skrev (4 minutter siden):

Her ser dere. Jeg har rett, så ingen grunn til å angripe meg.

Screenshot_20241103-161652_Snapchat.thumb.jpg.712ff6936639a0790b632f5625387644.jpg

Du ser ikke at det er manipulert? 🤦‍♀️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Really skrev (12 minutter siden):

Screenshot_20241103-161652_Snapchat.thumb.jpg.712ff6936639a0790b632f5625387644.jpg

Søndag stengt står det også. Går du rett på alt han sier er du jammen i målgruppa hans. Du har iallefall ikke forstått hans humor.

• Liker 4
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Really skrev (20 minutter siden):

Hva heter barnehagen?

Jeg har sett på alle private barnehager i Stavanger kommune og ingen der står som åpent i helgene. Så jeg stoler ikke på att dette stemmer

Endret av elskersommer
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det stemmer ikke!

Den bhg Christian har lagt ut manipulert info om er ikke den barnet hans går i, og den har ikke åpent i helgen.

Jeg vet hvilken barnehage barnet går i (kjenner den igjen fra videoer C har lagt ut når han leverer om morgenen), og den har heller ikke åpent i helgene.

For siste gang: C spøker! Er det en god/morsom spøk? Tja... Men likefullt en spøk.

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Really skrev (1 time siden):

Screenshot_20241103-152309_Snapchat.thumb.jpg.9e30872f2a742c3c3c30f6cf94bc3b6c.jpg

Flere enn meg som reagerer. Og det var reaksjoner forrige helg også.

Vil dere ha flere screenshot? Har flere på lager.

Så kan vi fortsette å diskutere om Christian spøker eller ei. 

Ham vet det engasjerer og gir penger i kassen, utrolig tåpelig 

• Liker 3
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Really skrev (2 timer siden):

Syk humor. Men det har han jo alltid hatt. 

Syk humor? Kanskje, men du forstår den hvertfall ikke… Jeg forstår at han tuller. Han får så mange dumme kommentarer fra folk, så forstår godt sarkasmen hans! 

• Liker 5
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tiara07 skrev (8 minutter siden):

Syk humor? Kanskje, men du forstår den hvertfall ikke… Jeg forstår at han tuller. Han får så mange dumme kommentarer fra folk, så forstår godt sarkasmen hans! 

Er enig.. med så mange teite kommentarer som han får så skjønner jeg han til slutt gir opp. Hvem kan spørre om barnet er alene mens foreldrene er i usa over flere dager?

• Liker 6
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han har en utrolig merkelig humor, som han drar så enormt langt. At han har følgere enda er vittig 🙄😅. Det var moren hans som det var moro å følge med på.  

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Milla1717 skrev (1 time siden):

Han har en utrolig merkelig humor, som han drar så enormt langt. At han har følgere enda er vittig 🙄😅. Det var moren hans som det var moro å følge med på.  

Det er vel smak og behag?

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Angel75 skrev (8 minutter siden):

Det er vel smak og behag?

Ja virkelig . Godt det finnes så mye andre ting å drive med enn å se på disse 😅

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå håper jeg at diskusjonen kan legges død en gang for alle, og at de som faktisk trodde på spøken til Christian innser at de tok feil!

Screenshot_20241104-090029_Snapchat.jpg

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

@FruRosa Hvorfor legge opp til videre diskusjon hvis du vil ha den dø 🤣

Jeg trykket unfollow i går etter dette syke forsøket på å lage content. Så det var mange flere enn meg som reagerte og takket for seg. 

Christians personlighet skinner igjennom, og jeg har dessverre ikke noe positivt å si om han. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest issoras
FruRosa skrev (13 minutter siden):

Nå håper jeg at diskusjonen kan legges død en gang for alle, og at de som faktisk trodde på spøken til Christian innser at de tok feil!

Screenshot_20241104-090029_Snapchat.jpg

Man kan jo tenke at det er litt utrolig at folk faktisk tror på dette, men samfunnet - og Internett - er fullt av folk med diverse diagnoser, kognitiv svikt, demens (dagens eldre vet godt hvordan de bruker en smarttelefon!) og store kunnskapshull og som derfor overhodet ikke har kapasitet eller evne til å forstå en spøk. 

Jeg syns derfor det er svært uheldig at han spøker på vegne av sønnen. Folk vet jo hvor han bor, og de som ikke tar en spøk kan jo enkelt oppsøke barnet hans og skape en ubehagelig situasjon fordi de tror barnet er utsatt for omsorgssvikt. Vi har selv hatt en nutcase av en nabo som begynte å forfølge nabobarna, han oppsøkte til og med barnehagen, fordi han trodde foreldrene var satanister. Han var svært aktiv på nettet.

Skjønner ikke at folk tør. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...