Tiara07 Skrevet 31. oktober 2024 #261 Del Skrevet 31. oktober 2024 Fant80 skrev (Akkurat nå): Har du sett mannen sette sammen et IKEA møbel eller? Er som å sette det foran en Apekatt,å forvente at han skal klare det. Fyren er ikke egnet til fysisk arbeid,annet en det han kan bruke en maskin til. F.eks plenklipping,vaske bil med høytrykkspyler og sette i og ta ut av oppvaskemaskinen. Takk gud for at han hadde flaks,at han (jeg regner med) kjente noen som fikk han en fot innefor Altiboks konsernet. Det kunne tatt en helt annen vending for denne karen. Cecilia er mannen i det forholdet,og han er dama. Det er jo ikke akkurat noe hemmelighet det. Men hvis de er fornøyde med det, så er det det viktigste. 5 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fant80 Skrevet 31. oktober 2024 #262 Del Skrevet 31. oktober 2024 Tiara07 skrev (1 minutt siden): Men hvis de er fornøyde med det, så er det det viktigste. Det er selvsagt helt sant. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Really Skrevet 31. oktober 2024 #263 Del Skrevet 31. oktober 2024 Fant80 skrev (13 minutter siden): Har du sett mannen sette sammen et IKEA møbel eller? Er som å sette det foran en Apekatt,å forvente at han skal klare det. Fyren er ikke egnet til fysisk arbeid,annet en det han kan bruke en maskin til. F.eks plenklipping,vaske bil med høytrykkspyler og sette i og ta ut av oppvaskemaskinen. Takk gud for at han hadde flaks,at han (jeg regner med) kjente noen som fikk han en fot innefor Altiboks konsernet. Det kunne tatt en helt annen vending for denne karen. Cecilia er mannen i det forholdet,og han er dama. Det er jo ikke akkurat noe hemmelighet Tror du siterte feil person her?? Jeg er 100 % enig med deg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elskersommer Skrevet 31. oktober 2024 #264 Del Skrevet 31. oktober 2024 Really skrev (1 time siden): Jo der er et fasit svar på hvordan man flytter på en effektiv måte. Ok.. har du gitt ut bok om dette? 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elskersommer Skrevet 31. oktober 2024 #265 Del Skrevet 31. oktober 2024 Really skrev (1 time siden): Fordi jeg mener dette om Christian så håper du jeg ikke har mann? Ok 😅 Det er nettop på grunn av min mann jeg rister på hodet av Christian. Jeg har vært heldig å få en mann som både er handymann, dyktig i jobben, og flink med ungene og i hjemmet. Her hjemme deler vi på alt av oppgaver, vi er likestilte. Så beklager om det støter deg at jeg mener Christian ikke er mye til mann, men at han er en forvokst guttunge. Å jeg er heldig som har vært sammen med min mann i 37 år som også er flink med barna,tar seg av alt ute med biler og hage mens jeg gjør alt inne. Vi gjør det slik fordi jeg vil ta alt inne. Å så lenge noen vil ha det slik så må folk godta dette 3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elskersommer Skrevet 31. oktober 2024 #266 Del Skrevet 31. oktober 2024 Moongirl skrev (1 time siden): Ja, han fikk en sjanse og jobbet seg opp!👏👍👍 Å det er kjempebra 😊 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elskersommer Skrevet 31. oktober 2024 #267 Del Skrevet 31. oktober 2024 Really skrev (50 minutter siden): Jeg tror Cecilia har sine utfordrende stunder med Christian. Det er ikke rettferdig at kona gjør alt, mens Christian står og ser på. Så dette vet du? At hun har sine utfordrende stunder. Er det noen jeg tror vet hvor skapet skal stå så er det henne 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elskersommer Skrevet 31. oktober 2024 #268 Del Skrevet 31. oktober 2024 Fant80 skrev (48 minutter siden): Har du sett mannen sette sammen et IKEA møbel eller? Er som å sette det foran en Apekatt,å forvente at han skal klare det. Fyren er ikke egnet til fysisk arbeid,annet en det han kan bruke en maskin til. F.eks plenklipping,vaske bil med høytrykkspyler og sette i og ta ut av oppvaskemaskinen. Takk gud for at han hadde flaks,at han (jeg regner med) kjente noen som fikk han en fot innefor Altiboks konsernet. Det kunne tatt en helt annen vending for denne karen. Cecilia er mannen i det forholdet,og han er dama. Det er jo ikke akkurat noe hemmelighet det. Å hvis de to trives med å ha det slik så la de ha d slik 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Orly Skrevet 31. oktober 2024 #269 Del Skrevet 31. oktober 2024 Tiara07 skrev (1 time siden): Omg! For noen holdninger der ute! Ikke alle har hatt samme oppvekst og fått lært ting. Og at det er mannen som absolutt skal være mest handy er både gammeldags og dømmende! Men son voksen kab man lære seg ting selv om han ikke lærte det i oppveksten 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tiara07 Skrevet 31. oktober 2024 #270 Del Skrevet 31. oktober 2024 Orly skrev (53 minutter siden): Men son voksen kab man lære seg ting selv om han ikke lærte det i oppveksten Ja, det er sant, men hvis de er fornøyd slik, og hun liker å gjøre de fleste praktiske tingene og han liker å gjøre andre ting, så må det vel være greit? Jeg er ikke noe handy, men mannen min er. Jeg har ikke tenkt å bruke tid på å lære meg alt mulig av prinsipp, når mannen min er kjempeflink (er tømrer i bunn) og fordi han elsker de praktiske oppgavene. Jeg liker å handle, vaske klær, rydde osv. Ellers i hverdagen deler vi på alt, men når vi har prosjekter gjør han det meste der, og jeg tar meg av alt annet. 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Måne Rampelyset Skrevet 1. november 2024 #271 Del Skrevet 1. november 2024 Tråden er ryddet for brukerdebatt. Måne, admin. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fant80 Skrevet 2. november 2024 #272 Del Skrevet 2. november 2024 Måne Rampelyset skrev (23 timer siden): Tråden er ryddet for brukerdebatt. Måne, admin. Første gang jeg har sett en moderator i en annen tråd en Cecilie Ask tråden (som forøvrig ikke var noe "spekulasjon" tråd,dama er jo sinnsyk og en svindler) Skal denne tråden og stenges etter hvert da eller? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Really Skrevet 3. november 2024 #273 Del Skrevet 3. november 2024 (endret) Slettet Endret 3. november 2024 av Really Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elskersommer Skrevet 3. november 2024 #274 Del Skrevet 3. november 2024 Really skrev (47 minutter siden): Disse 2 foreldre skulle ikke fått lov til å ha barn. Barnehage 7 dager i uka? Nei alvorlig talt 😡 Stakars guttunge som aldri får tid nok sammen med foreldrene sine. Sønnen får jo ikke tid til å være hjemme og slappe av, for foreldrene prioriterer sønnen bort. De burde skamme seg. Og er han ikke i barnehage mandag - søndag, så leverer de guttungen til farmor i Skudeneshavn. Du tenker att det ikke har noe med flyttingen og gjøre? Å rekk opp hånda alle som jobber mandag-fredag og derfor må ha barna sine i barnehagen men at Besteforeldre ønsker og ha barnebarna en helg? 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
M.H85 Skrevet 3. november 2024 #275 Del Skrevet 3. november 2024 Really skrev (På 26.10.2024 den 13.37): Hjelpe meg så tungvint de gjør denne flyttingen. Bruke hver ettermiddag i flere uker for å ta litt og litt i en personbil. Har de ingen venner som kan hjelpe litt? Og hadde de leid en stor bil til alle småtingene, hadde de spart maaaange timers arbeid. Det blir så tungvint å bære alle tingene inn i leiligheten, for så og måtte bære alt opp senere. De er jo helt i bakvendt land, og lager seg dobbelt så mye arbeid 🙈😅 Festlig å se kona skru sammen alle møblene, mens Christian står og filmer. Makan til tafatt mann. Han er tafatt ja. Kjenner til han ( samme by/vært på samme fester etc). Han er også noe helt ekstremt oppmerksomhetsyk. Veldig spesiell fyr. 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Really Skrevet 3. november 2024 #276 Del Skrevet 3. november 2024 (endret) elskersommer skrev (1 time siden): Du tenker att det ikke har noe med flyttingen og gjøre? Å rekk opp hånda alle som jobber mandag-fredag og derfor må ha barna sine i barnehagen men at Besteforeldre ønsker og ha barnebarna en helg? Slettet Endret 3. november 2024 av Really 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FruRosa Skrevet 3. november 2024 #277 Del Skrevet 3. november 2024 Really skrev (1 time siden): Disse 2 foreldre skulle ikke fått lov til å ha barn. Barnehage 7 dager i uka? Nei alvorlig talt 😡 Stakars guttunge som aldri får tid nok sammen med foreldrene sine. Sønnen får jo ikke tid til å være hjemme og slappe av, for foreldrene prioriterer sønnen bort. De burde skamme seg. Og er han ikke i barnehage mandag - søndag, så leverer de guttungen til farmor i Skudeneshavn. Det med barnehage i helgene var en spøk! Som mye annet Christian sier. Om det er morsomt kan diskuteres, men likefullt en spøk. For det første er det ikke åpne barnehager i Stavanger i helgen, for det andre ser vi jo stadig snapper av at barnet er sammen med dem i helgene. 5 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Really Skrevet 3. november 2024 #278 Del Skrevet 3. november 2024 FruRosa skrev (1 minutt siden): Det med barnehage i helgene var en spøk! Som mye annet Christian sier. Om det er morsomt kan diskuteres, men likefullt en spøk. For det første er det ikke åpne barnehager i Stavanger i helgen, for det andre ser vi jo stadig snapper av at barnet er sammen med dem i helgene. Ok, da drog han samme spøk forrige helg. Vi så de gå inn i barnehagen både lørdag og søndag, og han filmet sønnen når han klatret i ribbeveggen. Stusset over at barnehage var åpen i helgen. Et googlesøk sier det er åpen barnehage i helgene, dog privat barnehage, de kommunale har ikke åpent. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elskersommer Skrevet 3. november 2024 #279 Del Skrevet 3. november 2024 Really skrev (15 minutter siden): Merkelig andre foreldre klarer å flytte uten at ungene må være i barnehage 7 dager i uka. Andre flytter på et par dager, disse har brukt en måned på det. Det er stor forskjell på å ha barna i barnehagen mandag - fredag og mandag til søndag. Gode foreldre prioriterer barna i helgen når de jobber fullt, de ønsker å bruke tid sammen med barna. Du skjønte vel at det med barnehage var tull? Å hva med besteforeldre? Er det ingen som har hatt sine barn hos besteforeldrene? 5 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elskersommer Skrevet 3. november 2024 #280 Del Skrevet 3. november 2024 Really skrev (21 minutter siden): Ok, da drog han samme spøk forrige helg. Vi så de gå inn i barnehagen både lørdag og søndag, og han filmet sønnen når han klatret i ribbeveggen. Stusset over at barnehage var åpen i helgen. Et googlesøk sier det er åpen barnehage i helgene, dog privat barnehage, de kommunale har ikke åpent. Hvilken barnehage i Stavanger har åpent i helgene? Jeg har sjekket alle private og ingen har åpen i helgene ifølge Stavanger kommune sine nettsider? 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå