Gå til innhold

Mr Christian

alix

Anbefalte innlegg

Really skrev (6 timer siden):

Han gidder ikke engang merke med reklame når han poster om boka. Totalt mangel på respekt ovenfor lover og regler, og det har vi sett mange ganger før. Kan det være så vanskelig å skrive Reklame for egen bok? Ved å ikke merke bryter han norsk lov.

Han behøver ikke merke reklame. Fordi det er bilde av han på boka, alle på hans konto vet at det er hans konto og hans bok og trenger ikke merke reklame,  for de vet det er reklame. Dette har YummyMummy forklart når hun ga ut bok.

• Liker 2
  • Nyttig 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hjelpe meg så tungvint de gjør denne flyttingen. Bruke hver ettermiddag i flere uker for å ta litt og litt i en personbil. Har de ingen venner som kan hjelpe litt? Og hadde de leid en stor bil til alle småtingene, hadde de spart maaaange timers arbeid. Det blir så tungvint å bære alle tingene inn i leiligheten, for så og måtte bære alt opp senere. De er jo helt i bakvendt land, og lager seg dobbelt så mye arbeid 🙈😅

Festlig å se kona skru sammen alle møblene, mens Christian står og filmer. Makan til tafatt mann.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Really skrev (På 26.10.2024 den 13.37):

Hjelpe meg så tungvint de gjør denne flyttingen. Bruke hver ettermiddag i flere uker for å ta litt og litt i en personbil. Har de ingen venner som kan hjelpe litt? Og hadde de leid en stor bil til alle småtingene, hadde de spart maaaange timers arbeid. Det blir så tungvint å bære alle tingene inn i leiligheten, for så og måtte bære alt opp senere. De er jo helt i bakvendt land, og lager seg dobbelt så mye arbeid 🙈😅

Festlig å se kona skru sammen alle møblene, mens Christian står og filmer. Makan til tafatt mann.

Kanskje de vil spare der de kan 🙄Flyttebyrå tar endel. Å de ser ut som de har endel å flytte også. Hvordan folk velger å flytte er vel opp til hver å en😅 Han innrømmer vel selv at han ikke er så flink til å skru . Nå står han vel på å få inn mest inntekter for boka. Koster å få lekkert hjem🤩

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Milla1717 skrev (2 minutter siden):

Kanskje de vil spare der de kan 🙄Flyttebyrå tar endel. Å de ser ut som de har endel å flytte også. Hvordan folk velger å flytte er vel opp til hver å en😅 Han innrømmer vel selv at han ikke er så flink til å skru . Nå står han vel på å få inn mest inntekter for boka. Koster å få lekkert hjem🤩

Spare der de kan så kona kan fortsette den sinnsyke shoppingen 😅 Komisk de skal spare inn der, mens de bestiller fastfood på døra x antall ganger i uka 😂 Og så klager han på at osten er dyr 🤡 Jeg hadde  bortprioritert den maten de bestilte på døra ifra Egon i helga. Dette blir bare for dumt.

Jeg har da aldri sagt at de ikke kan bestemme selv hvordan de vil flytte 🙈 Jeg påpeker bare hvor mye tid de bruker som ikke hadde vært nødvendig. De gjør det så tungvint. De kunne leid seg en varebil og gjort dette på en dag, som alle andre gjør.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Really skrev (1 minutt siden):

Spare der de kan så kona kan fortsette den sinnsyke shoppingen 😅 Komisk de skal spare inn der, mens de bestiller fastfood på døra x antall ganger i uka 😂 Og så klager han på at osten er dyr 🤡 Jeg hadde  bortprioritert den maten de bestilte på døra ifra Egon i helga. Dette blir bare for dumt.

Jeg har da aldri sagt at de ikke kan bestemme selv hvordan de vil flytte 🙈 Jeg påpeker bare hvor mye tid de bruker som ikke hadde vært nødvendig. De gjør det så tungvint. De kunne leid seg en varebil og gjort dette på en dag, som alle andre gjør.

Må innrømme jeg ser veldig lite på disse. Det å se hva folk spiser og god morgen ble kjedelig . Gikk innom å så på huset deres bare. Var lenge siden sist.Å da er gøy å titte her etterpå😅

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Milla1717 skrev (5 minutter siden):

Må innrømme jeg ser veldig lite på disse. Det å se hva folk spiser og god morgen ble kjedelig .

Støtter denne. Avfulgte han for flere år siden nettop pga dette. Han er jo gørr kjedelig, og forstår ikke folk gidder følge.

Men jeg ble nysgjerrig på hva hus de hadde kjøpt, så har sett snapper nå de siste ukene. Men ser fyren har ikke forandra seg, og bruker ikke mer tid på disse 2 etter de har flyttet inn. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vanilje70 skrev (7 timer siden):

Hva jobber han med? /innen?

Gruppeleder i Lyse Dialog(internett osv). 

Leste i avisen at han har null utdannelse, ikke fullført vitnemål fra grunnskolen en gang!😳

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Really skrev (På 26.10.2024 den 13.37):

Vi gjorde akkurat det samme.. pakket ned over lang tid og lagret alt ett sted i nærheten av huset vi skulle flytte inn i.  Å hvorfor er han så tafatt? Hadde hun vært tafatt om det var motsatt? Jeg heier på alle damer som kan gjøre alt mulig

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Moongirl skrev (4 timer siden):

Gruppeleder i Lyse Dialog(internett osv). 

Leste i avisen at han har null utdannelse, ikke fullført vitnemål fra grunnskolen en gang!😳

Er mange som kanskje ikke har utdanning men har greie jobber. Så lenge man kan jobben så er det hovedsaken

• Liker 1
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

elskersommer skrev (48 minutter siden):

Vi gjorde akkurat det samme.. pakket ned over lang tid og lagret alt ett sted i nærheten av huset vi skulle flytte inn i.  Å hvorfor er han så tafatt? Hadde hun vært tafatt om det var motsatt? Jeg heier på alle damer som kan gjøre alt mulig

Da gjorde dere også det på en tungvint måte 🙃

Lenke til kommentar
Del på andre sider

elskersommer skrev (51 minutter siden):

Hadde hun vært tafatt om det var motsatt? Jeg heier på alle damer som kan gjøre alt mulig

Du skriver som om jeg skulle ha kritisert kona. Synes kona er en handywoman, og gjør en kjempejobb. Men hun har intet valg, for mannen hennes hjelper ikke til med noe. (Annet enn å hente ferdigmat da)

Ikke kan han skru møbler, ikke kan han henge opp bilder, ikke kan han fyre i peisen, ikke kan han noe med bil osv osv. Christian er tafatt og står bare og ser på, det er som jeg lurer på om han er lettere ******

• Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Really skrev (15 minutter siden):

Da gjorde dere også det på en tungvint måte 🙃

Det må du gjerne mene. Men det var best for oss. Her finnes det ikke noe fasittsvar

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

elskersommer skrev (24 minutter siden):

Det må du gjerne mene. Men det var best for oss. Her finnes det ikke noe fasittsvar

Jo der er et fasit svar på hvordan man flytter på en effektiv måte. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

elskersommer skrev (1 time siden):

Er mange som kanskje ikke har utdanning men har greie jobber. Så lenge man kan jobben så er det hovedsaken

Ja, han fikk en sjanse og jobbet seg opp!👏👍👍

• Liker 4
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Really skrev (53 minutter siden):

Du skriver som om jeg skulle ha kritisert kona. Synes kona er en handywoman, og gjør en kjempejobb. Men hun har intet valg, for mannen hennes hjelper ikke til med noe. (Annet enn å hente ferdigmat da)

Ikke kan han skru møbler, ikke kan han henge opp bilder, ikke kan han fyre i peisen, ikke kan han noe med bil osv osv. Christian er tafatt og står bare og ser på, det er som jeg lurer på om han er lettere ******

Omg! For noen holdninger der ute! Ikke alle har hatt samme oppvekst og fått lært ting. Og at det er mannen som absolutt skal være mest handy er både gammeldags og dømmende! 

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tiara07 skrev (3 minutter siden):

Og at det er mannen som absolutt skal være mest handy er både gammeldags og dømmende! 

Jeg sier IKKE at mannen skal være mest handy, ikke legg ord i munnen på meg. Jeg skryter av Cecilia. Jeg reagerer på at Cristian ikke later til å kunne eller gjøre noenting annen enn å hente ferdigmat. Men jeg tror det går mye på at han ikke gidder gjøre tungt arbeid, eller han tror han ikke kan og det bunner i usikkerhet. 

I vårt hjem deler vi på oppgaver. Jeg kan montere møbler på lik linje med mannen. Mannen er litt raskere enn meg, mens jeg er nok mer effektiv på kjøkkenet enn han, men vi bytter på å gjøre det. Vi sier ikke at vi ikke kan, vi gjør det meste, enten sammen eller alene. Det er ikke bare mannen som bytter dekk på bilen, det kan jeg også gjøre. 

Jeg tror Cecilia har sine utfordrende stunder med Christian. Det er ikke rettferdig at kona gjør alt, mens Christian står og ser på. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg sier IKKE at mannen skal være mest handy, ikke legg ord i munnen på meg. Jeg skryter av Cecilia. Jeg reagerer på at Cristian ikke later til å kunne eller gjøre noenting annen enn å hente ferdigmat. Men jeg tror det går mye på at han ikke gidder gjøre tungt arbeid, eller han tror han ikke kan og det bunner i usikkerhet. 

I vårt hjem deler vi på oppgaver. Jeg kan montere møbler på lik linje med mannen. Mannen er litt raskere enn meg, mens jeg er nok mer effektiv på kjøkkenet enn han, men vi bytter på å gjøre det. Vi sier ikke at vi ikke kan, vi gjør det meste, enten sammen eller alene. Det er ikke bare mannen som bytter dekk på bilen, det kan jeg også gjøre. 

Jeg tror Cecilia har sine utfordrende stunder med Christian. Det er ikke rettferdig at kona gjør alt, mens Christian står og ser på. 

Har du sett mannen sette sammen et IKEA møbel eller? Er som å sette det foran en Apekatt,å forvente at han skal klare det. Fyren er ikke egnet til fysisk arbeid,annet en det han kan bruke en maskin til. F.eks plenklipping,vaske bil med høytrykkspyler og sette i og ta ut av oppvaskemaskinen. 

Takk gud for at han hadde flaks,at han (jeg regner med) kjente noen som fikk han en fot innefor Altiboks konsernet. Det kunne tatt en helt annen vending for denne karen. Cecilia er mannen i det forholdet,og han er dama. Det er jo ikke akkurat noe hemmelighet det.

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han gjør nok endel han også selv om vi ikke ser det.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...