Really Skrevet 13. oktober 2024 #221 Del Skrevet 13. oktober 2024 elskersommer skrev (34 minutter siden): 😘😘 😛😘 Smask på deg. 😜 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Svanemom2024 Skrevet 18. oktober 2024 #222 Del Skrevet 18. oktober 2024 Er skrevet noen steder om boka som kommer ut?. Er det Fretex gutten boka het?. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Really Skrevet 18. oktober 2024 #223 Del Skrevet 18. oktober 2024 Svanemom2024 skrev (46 minutter siden): Er skrevet noen steder om boka som kommer ut?. Er det Fretex gutten boka het?. Haha, skape blest om boka nå?? 😅 Bare til å Google, trenger ikke spørre her. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Svanemom2024 Skrevet 18. oktober 2024 #224 Del Skrevet 18. oktober 2024 Really skrev (35 minutter siden): Haha, skape blest om boka nå?? 😅 Bare til å Google, trenger ikke spørre her. Jøss det jeg spurte om jo. Du er vel av de som er livredd han får litt klikk nå😅. Jeg er ikke kjempe fans av han. Men jeg likte faktisk mora hans veldig godt å synes hun var et skjønt menneske. Å savner henne. Ville bare lese hva han har skrevet . Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Angel75 Skrevet 18. oktober 2024 #225 Del Skrevet 18. oktober 2024 Really skrev (2 timer siden): Haha, skape blest om boka nå?? 😅 Bare til å Google, trenger ikke spørre her. Visst kan man spørre her. Håper noen leser den og skriver sin mening her. Jeg har lyst å lese den. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Moongirl Skrevet 18. oktober 2024 #226 Del Skrevet 18. oktober 2024 Svanemom2024 skrev (5 timer siden): Jøss det jeg spurte om jo. Du er vel av de som er livredd han får litt klikk nå😅. Jeg er ikke kjempe fans av han. Men jeg likte faktisk mora hans veldig godt å synes hun var et skjønt menneske. Å savner henne. Ville bare lese hva han har skrevet . Du vil nok ikke synes at hun er et så skjønt menneske etter å ha lest boken om oppveksten hans...😪 4 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Svanemom2024 Skrevet 18. oktober 2024 #227 Del Skrevet 18. oktober 2024 Moongirl skrev (1 minutt siden): Du vil nok ikke synes at hun er et så skjønt menneske etter å ha lest boken om oppveksten hans...😪 Er noe de fleste sier når noen dør hvil i fred… Han hadde et tett forhold til sin mor. Han trengte ikke å ha det om hun var så ille. Det virket som de hadde gode år helt til slutt. Å da hadde vel lagt det gamle bak seg?. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Really Skrevet 18. oktober 2024 #228 Del Skrevet 18. oktober 2024 (endret) Moongirl skrev (1 time siden): Du vil nok ikke synes at hun er et så skjønt menneske etter å ha lest boken om oppveksten hans...😪 Det er noe som ikke stemmer her. Han hang med moren hver eneste dag. Alt skulle se så rosenrødt ut, bortsett fra at moren hadde sykdom å slite med. Var alt bare spill for galleriet? Christian sa nettop at han og søsteren hadde forskjellig syn på dette. Hvis moren var så fæl i barndommen og oppveksten, så er det rart de var så close? Han var med moren hver eneste dag, dilta etter moren på shopping. Fælt at han utleverer moren i en bok for å tjene penger. La dama få hvile i fred, og la folk huske henne som den vi såg. Han sår mørke over morens minne for å tjene penger, noe jeg finner ufyselig. Nå bør det være nok. Han har prata om moren på showet, og nå bok? Endret 18. oktober 2024 av Really 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Moongirl Skrevet 18. oktober 2024 #229 Del Skrevet 18. oktober 2024 Ja..tydeligvis at dette har vært sårt og vanskelig for han...oppveksten var knalltøff og han måtte også i ungdomshjem. Moren var vanskelig til siste slutt, hun var egoistisk og sjalu på alle andre. Hun ville være midtpunktet!! Men, han har tålt mye og vært der for moren, utrolig hva barn tåler med sine nærmeste! Så hun har vært heldig at han stilte sånn opp. Synes og det er rart at han skriver bok..etter utleveringen i intervjuer og på show.....men, tydeligvis at dette er et behov... 2 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Orly Skrevet 18. oktober 2024 #230 Del Skrevet 18. oktober 2024 Really skrev (47 minutter siden): Det er noe som ikke stemmer her. Han hang med moren hver eneste dag. Alt skulle se så rosenrødt ut, bortsett fra at moren hadde sykdom å slite med. Var alt bare spill for galleriet? Christian sa nettop at han og søsteren hadde forskjellig syn på dette. Hvis moren var så fæl i barndommen og oppveksten, så er det rart de var så close? Han var med moren hver eneste dag, dilta etter moren på shopping. Fælt at han utleverer moren i en bok for å tjene penger. La dama få hvile i fred, og la folk huske henne som den vi såg. Han sår mørke over morens minne for å tjene penger, noe jeg finner ufyselig. Nå bør det være nok. Han har prata om moren på showet, og nå bok? Oppveksten har vært knalltøff i følge søster , det betyr ikke at man slår hånden av de i voksen alder. 2 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stay Skrevet 18. oktober 2024 #231 Del Skrevet 18. oktober 2024 Really skrev (8 timer siden): Fælt at han utleverer moren i en bok for å tjene penger. La dama få hvile i fred, og la folk huske henne som den vi såg. Han sår mørke over morens minne for å tjene penger, noe jeg finner ufyselig. "Den vi såg"? Kjente du henne? De bodde i mitt nabolag. Oppveksten hans var jo helt grusom. Han kom hjem fra skolen til at mor lå stupfull på gulvet, og han måtte låse henne inn på et rom så hun ikke skulle drikke mer. Stefaren utøvde vold. Og biologisk far led også av alkoholisme. C ble sendt rundt alene mellom foreldre som ikke tok i mot ham, eller evnet å ta vare på ham, som veldig ung. Jeg gikk selv på skole med ham, og husker godt hvordan han var. Basert på alt som skjedde i barne- og ungdoms-år, er det utrolig bra at han har klart seg så bra, og er der han er i dag. Tror de som har noe i mot ham, skal lese denne boken for mer forståelse. Står også mye av hans historie om boken i "dagens" aftenbladet.no 6 11 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest KroniskEngasjert Skrevet 19. oktober 2024 #232 Del Skrevet 19. oktober 2024 Kanskje mor ble syk tidlig og den ukontrollerte livsstilen er en årsak til, eller omvendt. fint om sønn og mor forsoner seg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ugresset Skrevet 19. oktober 2024 #233 Del Skrevet 19. oktober 2024 KroniskEngasjert skrev (35 minutter siden): Kanskje mor ble syk tidlig og den ukontrollerte livsstilen er en årsak til, eller omvendt. fint om sønn og mor forsoner seg Mor er nå død.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissHannigan Skrevet 19. oktober 2024 #234 Del Skrevet 19. oktober 2024 Really skrev (22 timer siden): Haha, skape blest om boka nå?? 😅 Bare til å Google, trenger ikke spørre her. Det er ikke Christian som har skrevet boken. Det er Rune Bjerga. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Really Skrevet 19. oktober 2024 #235 Del Skrevet 19. oktober 2024 (endret) MissHannigan skrev (1 minutt siden): Det er ikke Christian som har skrevet boken. Det er Rune Bjerga. Det er jeg klar over. Endret 19. oktober 2024 av Really Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Really Skrevet 19. oktober 2024 #236 Del Skrevet 19. oktober 2024 https://www.aftenbladet.no/magasin/i/zA60or/de-kalte-ham-fretexgutten Her står det svart på kvitt, han innrømmer det selv. Det var da enda godt at han har kommet så langt at han innrømmer det. Håper han ser hvor ufint han har vært både på kanalene sine, og med moren sin. Han harselerte, plaget moren, det var det mange som så på snapchat. Mulig han er blitt bedre, jeg har ikke følgt han på lenge. Valgte å avfølge pga hans ufine oppførsel. Men har følgt litt med nå de siste ukene, og jeg ser han har ikke forandret seg noe særlig. Uansett oppvekst og hva han har gått gjennom, så går det ikke ann å forsvare en mobber. DET VALGET tar du selv. Hvis jeg hadde blitt slått, skulle jeg gå i samme spor og slå? Det er akkurat det samme med psykisk vold/trakkasering. Velg å bli et bedre menneske, ikke gå i samme fotspor. Han mistet mange følgere pga latterliggjøringen og uthenging av følgere. Glemmer ikke hvordan han latterliggjorde en kompis på snap 🤮 Noe han burde lære er å ta imot kritikk på en ydmyk måte. Han var nettop frekk med folk som kommenterte at det ble for mye oppussing. Måten han responderer på er motbydelig. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tiara07 Skrevet 19. oktober 2024 #237 Del Skrevet 19. oktober 2024 Really skrev (20 timer siden): Det er noe som ikke stemmer her. Han hang med moren hver eneste dag. Alt skulle se så rosenrødt ut, bortsett fra at moren hadde sykdom å slite med. Var alt bare spill for galleriet? Christian sa nettop at han og søsteren hadde forskjellig syn på dette. Hvis moren var så fæl i barndommen og oppveksten, så er det rart de var så close? Han var med moren hver eneste dag, dilta etter moren på shopping. Fælt at han utleverer moren i en bok for å tjene penger. La dama få hvile i fred, og la folk huske henne som den vi såg. Han sår mørke over morens minne for å tjene penger, noe jeg finner ufyselig. Nå bør det være nok. Han har prata om moren på showet, og nå bok? For veldig mange er det slik at man kan ha opplevd mye fælt i barndommen, men også mye fint. Mange barn er glade i foreldrene sine selv om det har vært tider som ikke har vært greit. Det har kanskje vært en grunnkjærlighet der, men i perioder har det gått over styr. Har en venninne som er utrolig glad i foreldrene sine. Foreldrene har vært periodedrankere i oppveksten, og det har vært mye utrygghet og festing med mye folk, krangling osv. Likevel har venninnen min aldri tvilt på kjærligheten fra foreldrene. Hun følte seg alltid elsket, og trodde at det var slik oppveksten var for de fleste. Hun følte seg kjempeknyttet til foreldrene tross feilene deres. Hun ble raskt voksen da. I voksen tid er foreldrene ferdig med tull, og de har er veldig godt forhold. Foreldrene stiller opp for barnebarna og rører aldri alkohol når de er i nærheten. Hun kan stole 100 prosent på dem mår de passer barnebarna. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Really Skrevet 19. oktober 2024 #238 Del Skrevet 19. oktober 2024 Happy wife, happy life. Ingen tvil om hvem som er sjefen i heimen. Her skal det spares 200 kroner for å kjøre blytunge garderobeskap og seng hjem. Jeg hadde klikka, og sagt til kona at hun kunne kjøre og bære det inn selv. Samt minnet henne på pengeforbuket hennes. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Really Skrevet 20. oktober 2024 #239 Del Skrevet 20. oktober 2024 (endret) Han gidder ikke engang merke med reklame når han poster om boka. Totalt mangel på respekt ovenfor lover og regler, og det har vi sett mange ganger før. Kan det være så vanskelig å skrive Reklame for egen bok? Ved å ikke merke bryter han norsk lov. Endret 20. oktober 2024 av Really Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bibbi_ Skrevet 20. oktober 2024 #240 Del Skrevet 20. oktober 2024 Really skrev (11 minutter siden): Han gidder ikke engang merke med reklame når han poster om boka. Totalt mangel på respekt ovenfor lover og regler, og det har vi sett mange ganger før. Kan det være så vanskelig i skrive Reklame for egen bok? Bare å melde inn. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå