AnonymBruker Skrevet 3. januar 2022 #1 Skrevet 3. januar 2022 Noen ganger blir et jo sagt ting som han/hun er "over" eller "under" min liga, som følgelig indikerer at folk rangeres forskjellig på datingmarkedet. Uansett, hvordan tenker dere at mannfolk kan klassifiseres / rangeres? Ser for meg noe som følgende: Elitemenn / Mannfolk av 1. rang: Rike A-liste kjendiser, ultrarike og profilerte menn fra næringslivet. Kan date / få hvem som helst. Mannfolk av 2. rang: Rike og vellykkede finansmenn, doktorer, advokater, m.m. høyt utdannende, sitter i prestisjefylte posisjoner. eller Profilerte/kjente musikere, idrettsstjerner, skuespillere, osv. mer eller mindre dagligdagse navn som de fleste har hørt om. Mannfolk av 3. rang: Kjekke menn i normale yrker, type bedriftseiere, ingeniører, økonomer, prosjektledere, osv. spiller ikke så stor rolle om de er hvit- eller blåsnipp, men sitter i typiske leder/mellomleder-stillinger der de jobber, og er på vei opp. Har alt på stell, dvs. eier hus, bil, lever sunt liv, har en en grei omgangskrets med venner og bekjente. Går sjeldent singel lenge, får sex når de vil ha det. Mannfolk av 4. rang: Ikke helt samme kaliber som mannen over. Kanskje ikke like konvensjonelt kjekk, men kjekke i mange sine øyne. Noe utrent, lever ungkarslivet på overtid. Har fast jobb, men ikke nødvendigvis veldig ambisiøs. Kanskje eier han bolig, eller skal bli boligeier om han er yngre. Kan gå singel i perioder, og kan ikke ha for høye standarder. Mannfolk av 5. rang: Ingen utdanning, går tidvis arbeidsledig, eller sitter fast i et lavstatus yrker som betaler absolutt minimum. Leier mest sannsynlig, eller eier en shabby leilighet som ikke har blitt gjort noe med på 20-30 år. Under gjennomsnittet på utseendet, totalt utrente, drikker og røyker mye - og lever generelt sett et usunt liv, med alle helseplagene som kommer med. Har ikke datet på mange år (kanskje tiår), meget tynt sexliv. Må muligens til utlandet for å få seg noe. Mannfolk av 6. rang: De på bunnen av hierarkiet. Ekstremt lite attraktive, permanent arbeidsledige, bor hos familien eller kommunal bolig på trygd, til tross for å være 30-40-50 år gamle. Lever veldig usunt liv, og har ingen planer om å forbedre seg. Har kanskje aldri datet, eller hatt sex. Har de sex, så er det utelukket via prostituerte. (For ordens skyld, så har man ekskludert livslange narkomaner / uteliggere, dem med seriøse psykiske lidselser, o.l.) Anonymkode: 8f68c...d2b 1 1
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2022 #2 Skrevet 3. januar 2022 Haha du overtenker! Det er mere sånn her 1) Dritkjekk, snill, generøs og rik. 2) Dritkjekk og grei, god sex 3) Average utseende og average liv, mange bra mannfolk her og, og den kategorien folk flest er i og finner kjæreste i 4) Kjekk men med duste tendenser eller holdninger, eller som sitter hjemme å driver dank istedet for å gjøre noe nyttig med livet 5) Rasister, nettroll og kvinnehatere ____________ Det har ikke noe å si om han er kjendis eller Ove på Rema 1000, har fem mastergrader eller bare grunnskole for min del, men når jeg tenker liga da tenker jeg først og fremst utseende og livsstil. Holdninger er knyttet opp mot livsstil, så f.eks en rik og kjekk mann blir plutselig en taper kategori om han ruser seg på ulovlige ting eller drikker ofte og oppfører seg som en dust mot andre. Anonymkode: 74dd1...9b8 13
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2022 #3 Skrevet 3. januar 2022 Men jeg tenker også på hvem disse mannfolka dater. F.eks har jeg liten tro på at en bankdirektør fra Asker eller Bærum, med privatskole fra utlandet, og som drar inn 10 millioner i året, noensinne kommer til å date helsepleieren Helga fra Hokksund. Til og med ikke om hun skulle være en solid 8 eller 9 på skalaen, rett og slett fordi han nok velger å date fra eget sosioøkonomiske miljø eller omgangskrets. For de rikeste og mest profilerte, så virker det som at disse nesten utelukkende dater folk fra egen omgangskrets, eller kvinner fra samme "klasse". Og om det er damer fra arbeiderklassen, så er det stor sjanse for et disse er trofékone som i sin tid "klatret" opp. På lik måte tror jeg kvinner flest dater eller har sex med menn som er noenlunde innen egen "liga", både på utseendet, bakgrunn, o.l. Anonymkode: 8f68c...d2b 8
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2022 #4 Skrevet 3. januar 2022 Du har for mange ligaer. Anonymkode: 3435d...7ec 4
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2022 #5 Skrevet 3. januar 2022 Nivå 4-5 er det de fleste kvinner (spesielt her inne) har sjangs på, men tror fortsatt de skal få nivå 2-3 menn. Anonymkode: 0ce30...130 6
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2022 #6 Skrevet 3. januar 2022 Jeg synes du undervurderer utseende i skalaen din, og overdriver sosioøkonomisk status. Sosial status er og veldig viktig, en dominant mann som er forsamlingens midtpunkt og en populær leder / alfatype med mange venner er ettertraktet. Mest ettertraktet vil jeg si er høye, store, kjekke menn. Har jobb, gjerne håndverker eller lignende. Dominant badboy, har hatt sex med mange damer. Nederst er lave, små, sjenerte menn. Uføretrygdet. De på de nederste nivåene er egentlig ikke på skalaen, de har absolutt ingen sjans uansett. Anonymkode: b5edf...f46 2
Entern Skrevet 3. januar 2022 #7 Skrevet 3. januar 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Nivå 4-5 er det de fleste kvinner (spesielt her inne) har sjangs på, men tror fortsatt de skal få nivå 2-3 menn. Anonymkode: 0ce30...130 Trist så mange menn her inne er nivå 6 da, og ikke har sjangs på dem 🤪😛 11
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2022 #8 Skrevet 3. januar 2022 Det er for mange kategorier. Jeg tror tre er nok i det store og hele. Folk som er helt ute og kjører er irrelevante. 1) De kjekkeste og/eller de med størst talegaver. 2) Vanlige menn med stor omgangskrets, som gjerne finner seg noen der og får trent seg opp. 3) Vanlige menn uten stor omgangskrets. Ikke pene nok for nettdating, og har ikke nok trening på flørting til å ha gode sjanser på byen osv. Når det gjelder hvor mange som er i hver kategori vil jeg tippe absolutt maks 20% i den øverste, og rundt 30% i hver av de to nederste. Anonymkode: 191ae...200 3
Matas Skrevet 3. januar 2022 #9 Skrevet 3. januar 2022 Tråden er ryddet for krenkende utsagn og avsporing. - Matas, mod.
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2022 #10 Skrevet 3. januar 2022 AnonymBruker skrev (41 minutter siden): Men jeg tenker også på hvem disse mannfolka dater. F.eks har jeg liten tro på at en bankdirektør fra Asker eller Bærum, med privatskole fra utlandet, og som drar inn 10 millioner i året, noensinne kommer til å date helsepleieren Helga fra Hokksund. Til og med ikke om hun skulle være en solid 8 eller 9 på skalaen, rett og slett fordi han nok velger å date fra eget sosioøkonomiske miljø eller omgangskrets. For de rikeste og mest profilerte, så virker det som at disse nesten utelukkende dater folk fra egen omgangskrets, eller kvinner fra samme "klasse". Og om det er damer fra arbeiderklassen, så er det stor sjanse for et disse er trofékone som i sin tid "klatret" opp. På lik måte tror jeg kvinner flest dater eller har sex med menn som er noenlunde innen egen "liga", både på utseendet, bakgrunn, o.l. Anonymkode: 8f68c...d2b Man dater som regel noen i omgangskretsen sin. Eller det er hvertfall vanligst å finne kjæreste i omgangskretsen så en rik mann med høy status menger seg jo med vellykkede kvinner med høy status. Så ja de finner seg som regel alltid en i samme liga, men så fins det jo unntak selvom de er svært få, der den rike høystatus mannen faller for helsepleier Helga i hotellbaren når de begge er alene på tur. Det er bare veldig liten sjanse for at helsepleier Helga sitter i hotellbaren i det hele tatt. Andre sosiale arenaer utenom fest/bekjentskapskrets hvor folk møter dates kan være på treningssenter osv men sjansen for at rike Remi trener på Elixia og ikke har privat treningsstudio er også liten. Et "smutthull" er om en veldig pen dame har blitt tatt med i rikingomgangskretsen bare fordi hun er pen, og rikingen faller for henne fordi hun har fått samme status som resten av kretsen pga utseendet og hvilke venner hun har, selvom hun egentlig er helsepleier uten at de andre vet at hun "bare" er det. Anonymkode: 74dd1...9b8 2
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2022 #11 Skrevet 3. januar 2022 1. klasse er de som gjør at du føler deg som en gudinne. Men fortsatt gir deg en følelse av at han kan leve uten deg om han må. Som inspirerer deg til å gjøre mer ut av livet og gjør at du du føler et hint av at han gir så mye av seg selv at du blekner. Selv om du ikke er mindre. 2. Klasse er som over, bare mildere Og sånn går rangen nedover… penger kan ikke kjøpe kjærlighet. kun en person som er i god kontakt med sin indre hore velger penger over kjærlighet. (Vi har også indre barn, indre sabotør etc) Anonymkode: a23d6...8ab 2
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2022 #12 Skrevet 3. januar 2022 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): 1. klasse er de som gjør at du føler deg som en gudinne. Men fortsatt gir deg en følelse av at han kan leve uten deg om han må. Som inspirerer deg til å gjøre mer ut av livet og gjør at du du føler et hint av at han gir så mye av seg selv at du blekner. Selv om du ikke er mindre. What? En sånn mann høres mer ut som en psykopat enn noe godt kjæreste emne! En som setter deg på en pidestall men bryter deg ned igjen. Sånne er helt uaktuelle for meg hvertfall! Anonymkode: 74dd1...9b8 2
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2022 #13 Skrevet 3. januar 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): What? En sånn mann høres mer ut som en psykopat enn noe godt kjæreste emne! En som setter deg på en pidestall men bryter deg ned igjen. Sånne er helt uaktuelle for meg hvertfall! Anonymkode: 74dd1...9b8 Ikke noe pidestall og ikke noe nedbryting. Han blir glad når du får til ting og da uten å fysisk be deg om å gjøre det. Hans nærvær inspirerer. Han har ikke noe behov for å bryte deg ned. Anonymkode: a23d6...8ab 1
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2022 #14 Skrevet 3. januar 2022 Tror det er mye mer utbredt for kvinner å date nedover enn for menn å date nedover. De fleste mannlige rusmisbrukere og alkoholikere får seg normal oppegående og rusfri ressurssterk kjæreste, mange kvinner med god utdannelse og vanlig eller bra jobb har kjærester som snylter på de og de må betale alt for mens han "leter etter jobb" (skjer aldri), de fleste kriminelle menn har normale kjærester med bra jobb og vanlig liv, Mens kvinnelige rusmisbrukere og kriminelle er nederst på rangen for vanlige menn og får aldri kjæreste utenom andre rusmisbrukere som bare bruker de for sex, en alkisdame er dømt til et liv alene, arbeidsløse kvinner som snylter på typen blir sett ned på som golddiggers eller at situasjonen blir brukt av mannen til å få seg hushjelp Mens de fleste rike høystatuskvinner vil bare ha en vanlig snill mann og faller for Einar i Natteravnene eller varebilsjåfør Kim som leverer varer til jobben hun er leder på. Anonymkode: 74dd1...9b8 8
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2022 #15 Skrevet 3. januar 2022 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Ikke noe pidestall og ikke noe nedbryting. Han blir glad når du får til ting og da uten å fysisk be deg om å gjøre det. Hans nærvær inspirerer. Han har ikke noe behov for å bryte deg ned. Anonymkode: a23d6...8ab Ok, men du skriver at han gir en følelse av at man blekner og at han kan være uten deg. Det er sånn nedbrytning er også Anonymkode: 74dd1...9b8 1
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2022 #16 Skrevet 3. januar 2022 Mange gode poeng her - men jeg tror man nesten må dele opp slike lister til eksklusivt dating, eller eksklusivt sex. For, ja, er mannfolket kjekk/sexy, og karismatisk nok - så kan de nok få sex med hvem som helst. Men jeg tror helt oppriktig at står det mellom an "midt-på-treet" mann (hva utseendet går) med XXX millioner i formue, så vil langt flere kvinner gå i forhold med han, kontra en hyperkjekk anleggsarbeider. Nå har man jo totalt ignorert personligheten her, men en må ikke undervurdere sikkerheten som kommer med totalt økonomisk uavhengighet, for deg og din familie. Kan vel si det sånn: Har aldri sett rike (høystatus) mannfolk date lavstatus kvinner, etter at de ble rike. Anonymkode: 8f68c...d2b
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2022 #17 Skrevet 3. januar 2022 Hvilken liga havner jeg i da, 25 år, sivilingeniør, arv på ca 130 millioner, egen fin leilighet? Vanskelig å si eget utseende men andre har klassifisert kjærestene mine alt fra i snitt 7 på hun ene og 10 på den andre, vært singel 1 år på 10 år. Anonymkode: 1a70f...d06
SoWhat? Skrevet 3. januar 2022 #18 Skrevet 3. januar 2022 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Tror det er mye mer utbredt for kvinner å date nedover enn for menn å date nedover. De fleste mannlige rusmisbrukere og alkoholikere får seg normal oppegående og rusfri ressurssterk kjæreste, mange kvinner med god utdannelse og vanlig eller bra jobb har kjærester som snylter på de og de må betale alt for mens han "leter etter jobb" (skjer aldri), de fleste kriminelle menn har normale kjærester med bra jobb og vanlig liv, Mens kvinnelige rusmisbrukere og kriminelle er nederst på rangen for vanlige menn og får aldri kjæreste utenom andre rusmisbrukere som bare bruker de for sex, en alkisdame er dømt til et liv alene, arbeidsløse kvinner som snylter på typen blir sett ned på som golddiggers eller at situasjonen blir brukt av mannen til å få seg hushjelp Mens de fleste rike høystatuskvinner vil bare ha en vanlig snill mann og faller for Einar i Natteravnene eller varebilsjåfør Kim som leverer varer til jobben hun er leder på. Anonymkode: 74dd1...9b8 Det siste der er jo helt fullstendig feil. Ingen damer vil ha bare en "vanlig snill mann" I så fall er hun rimelig skada fra andre forhold 1
Gjest Skogsalv Skrevet 3. januar 2022 #19 Skrevet 3. januar 2022 Liga 1 : 17- 22 cm. Liga 2 : 12- 16 cm. Liga 3 : Lilleputter Måtte bare 🤪 Ikke seriøst ment på noen måte,kun på tide å legge seg.
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2022 #20 Skrevet 3. januar 2022 Nok en gang er menn her inne for å bidra med meningsløs statistikk de har funnet opp selv 👍 tenk om dere hadde brukt tiden på noe fornuftig, kanskje dere da hadde vært på toppen av deres egen liste i stedet (uten å få damer selvfølgelig) Anonymkode: da47e...838 5
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå