AnonymBruker Skrevet 3. januar 2022 #1 Skrevet 3. januar 2022 Ser på meg selv som en fornuftig dame. Lar meg sjeldent rive med, og er en god menneskekjenner, trodde jeg… Matchet med en på tinder, en voksen mann på 41. Vi hadde en fantastisk kjemi. Chattet lenge og møttes ved flere anledninger. Etter vi hadde møttes 4-5 ganger så hadde vi sex. Deilig sex, og jeg ble enda mer giret. Men da sa det stopp for han. Han ble avvisende og kald. Jeg sa til han at jeg hadde følelser men respekterte dersom han ikke hadde det. Jeg tok helt avstand. Men så plutselig ringer han, er kjærlig og nydelig som han var i starten. Jeg blir revet med igjen. Også stille… Også meldinger. Jeg blir gal. Hva driver han med? Jeg blir så forvirret, vi er voksne mennesker begge to. Holder virkelig menn på slik i den alderen? Anonymkode: 79287...044
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2022 #2 Skrevet 3. januar 2022 Virker som han vil ha det han ikke kan få. Anonymkode: 458e4...2b0
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2022 #3 Skrevet 3. januar 2022 AnonymBruker skrev (15 minutter siden): Ser på meg selv som en fornuftig dame. Lar meg sjeldent rive med, og er en god menneskekjenner, trodde jeg… Matchet med en på tinder, en voksen mann på 41. Vi hadde en fantastisk kjemi. Chattet lenge og møttes ved flere anledninger. Etter vi hadde møttes 4-5 ganger så hadde vi sex. Deilig sex, og jeg ble enda mer giret. Men da sa det stopp for han. Han ble avvisende og kald. Jeg sa til han at jeg hadde følelser men respekterte dersom han ikke hadde det. Jeg tok helt avstand. Men så plutselig ringer han, er kjærlig og nydelig som han var i starten. Jeg blir revet med igjen. Også stille… Også meldinger. Jeg blir gal. Hva driver han med? Anonymkode: 79287...044 Hot and cold... Anonymkode: c3fc7...705 6
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2022 #4 Skrevet 3. januar 2022 AnonymBruker skrev (20 minutter siden): Hot and cold... Anonymkode: c3fc7...705 Hehe, gøy svar. Måtte synge litt med. Jeg er for gammel for slike opplegg. Anonymkode: 79287...044
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2022 #5 Skrevet 3. januar 2022 Han er ikke interessert i et forhold, men vil holde deg på gress så han har noen å gå til om han ikke finner noe bedre. Ja dessverre så er det enkelte menn som holder på sånn hele livet så lenge det finnes kvinner som finner seg i det. Sett foten ned og finn deg en mann som virkelig elsker deg. De finnes de også. Anonymkode: 7a0c1...cc1 10
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2022 #6 Skrevet 3. januar 2022 Han prøver å hekte deg. Når de vet du har følelser funker hot and cold for å få tilgang til sex uten forpliktelser. Velkommen til dating 2022. Anonymkode: 28e6e...2d9 11
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2022 #7 Skrevet 3. januar 2022 Narssisit, liker makt og kontrol og leke mind games. Kom deg unna. Anonymkode: e9282...2d3 6
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2022 #8 Skrevet 3. januar 2022 Blokker, han vil deg ikke noe godt. Anonymkode: 6f246...3d3 5
ClausSaus Skrevet 3. januar 2022 #9 Skrevet 3. januar 2022 AnonymBruker skrev (13 timer siden): Ser på meg selv som en fornuftig dame. Lar meg sjeldent rive med, og er en god menneskekjenner, trodde jeg… Matchet med en på tinder, en voksen mann på 41. Vi hadde en fantastisk kjemi. Chattet lenge og møttes ved flere anledninger. Etter vi hadde møttes 4-5 ganger så hadde vi sex. Deilig sex, og jeg ble enda mer giret. Men da sa det stopp for han. Han ble avvisende og kald. Jeg sa til han at jeg hadde følelser men respekterte dersom han ikke hadde det. Jeg tok helt avstand. Men så plutselig ringer han, er kjærlig og nydelig som han var i starten. Jeg blir revet med igjen. Også stille… Også meldinger. Jeg blir gal. Hva driver han med? Jeg blir så forvirret, vi er voksne mennesker begge to. Holder virkelig menn på slik i den alderen? Anonymkode: 79287...044 Den leken heter "hot and cold", og er ganske guffen. Pass deg nøye for å bli hekta på denne kødden. 9
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2022 #10 Skrevet 3. januar 2022 AnonymBruker skrev (13 timer siden): Ser på meg selv som en fornuftig dame. Lar meg sjeldent rive med, og er en god menneskekjenner, trodde jeg… Matchet med en på tinder, en voksen mann på 41. Vi hadde en fantastisk kjemi. Chattet lenge og møttes ved flere anledninger. Etter vi hadde møttes 4-5 ganger så hadde vi sex. Deilig sex, og jeg ble enda mer giret. Men da sa det stopp for han. Han ble avvisende og kald. Jeg sa til han at jeg hadde følelser men respekterte dersom han ikke hadde det. Jeg tok helt avstand. Men så plutselig ringer han, er kjærlig og nydelig som han var i starten. Jeg blir revet med igjen. Også stille… Også meldinger. Jeg blir gal. Hva driver han med? Jeg blir så forvirret, vi er voksne mennesker begge to. Holder virkelig menn på slik i den alderen? Anonymkode: 79287...044 Det er en klassiker. Varm og kald er en av de eldste teknikkene for å få mest mulig ut av minst mulig investering. Dette har han tydeligvis perfeksjonert. Anonymkode: 75dfd...9db 8
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2022 #11 Skrevet 3. januar 2022 TS, kom deg bort så fort du kan. Jeg har truffet en fyr nå TO år med akkurat samme oppførsel. Deilig sex. Hot and cold. Han vil hekte deg. Mistenker at min er narsissist. Jeg klarer ikke å løsrive meg fra han, og vet han ikke er bra for meg. Jeg er totalt avhengig av smulene han slenger til meg innimellom, for så å forsvinne. Øser meg med fine ord, akkurat det jeg vil høre. Så blir han kald-og jeg sitter her knust. Hadde aldri trodd jeg skulle havne borti noe slikt, for jeg er en sterk og tøff kvinne. Nå er det han som avgjør hvordan min dag blir. Jeg er søvnløs, har til tider angst når han har denne kalde oppførselen. livet er jævlig til tider. Med en gang han sender et hjerte eller søt melding er det som en rus for meg. Kom deg vekk før det er for sent. Ønsker deg alt godt. Anonymkode: 1085b...ba0 7
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2022 #12 Skrevet 3. januar 2022 Takk for svar. Tydeligvis ganske «vanlig» og noe jeg burde kjenne til. Han er den første jeg dater etter ett 10 års samboerskap, så det var en skikkelig dårlig første opplevelse. Nå har jeg ikke hørt fra han på fem dager. Og satser på at jeg er sterk nok til å la være når han på nytt tar kontakt. Anonymkode: 79287...044 2
Lillpia Skrevet 3. januar 2022 #13 Skrevet 3. januar 2022 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Takk for svar. Tydeligvis ganske «vanlig» og noe jeg burde kjenne til. Han er den første jeg dater etter ett 10 års samboerskap, så det var en skikkelig dårlig første opplevelse. Nå har jeg ikke hørt fra han på fem dager. Og satser på at jeg er sterk nok til å la være når han på nytt tar kontakt. Anonymkode: 79287...044 Ikke gi han muligheten! Blokkér over hele linja, både SoMe og mobilnummer og evt annet! Kom deg unna før du blir hekta! 3
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2022 #14 Skrevet 3. januar 2022 AnonymBruker skrev (51 minutter siden): TS, kom deg bort så fort du kan. Jeg har truffet en fyr nå TO år med akkurat samme oppførsel. Deilig sex. Hot and cold. Han vil hekte deg. Mistenker at min er narsissist. Jeg klarer ikke å løsrive meg fra han, og vet han ikke er bra for meg. Jeg er totalt avhengig av smulene han slenger til meg innimellom, for så å forsvinne. Øser meg med fine ord, akkurat det jeg vil høre. Så blir han kald-og jeg sitter her knust. Hadde aldri trodd jeg skulle havne borti noe slikt, for jeg er en sterk og tøff kvinne. Nå er det han som avgjør hvordan min dag blir. Jeg er søvnløs, har til tider angst når han har denne kalde oppførselen. livet er jævlig til tider. Med en gang han sender et hjerte eller søt melding er det som en rus for meg. Kom deg vekk før det er for sent. Ønsker deg alt godt. Anonymkode: 1085b...ba0 Jeg har det akkurat slik som deg, og det er som du sier helt jævlig. Vi hadde et forhold fra februar til juli, som var i stor grad på hans premisser. Jeg gjorde det slutt, og han ble helt knust. Tilsynelatende… Etter det har vi vært av og på. Og jeg tar meg selv i å sitte i timesvis å tolke meldinger fra han, var denne positiv? dette må jo bety at han mener alvor? Osv osv. Jeg er helt ødelagt de dagene det er stille, og svever av glede når det kommer et hjerte eller en søt melding. Vi har svært lite kontakt nå pga en konfrontasjon rett før jul. De første dagene var grusomme, jeg gråt hele tiden. I bilen, i prøverommet på HM og mens jeg bakte julekaker. Skremmende hvor langt nede man kan komme. Men etter noen dager, så kunne jeg se den grønne prikken ved navnet hans på Messenger uten å knekke helt sammen. Og nå tror jeg det verste er over, jeg begynner å føle meg som den jeg var før jeg traff ham. Fikk mld fra ham i går, og jeg kjente lykkefølelsen komme umiddelbart. Men bare minutter etterpå, så tok fornuften over og jeg greidde å ta det for det det var. Atter en melding med kun tomme ord! Så til TS; ikke begi deg ut på dette, ikke la han stjele dagene dine. Det finnes så mange flotte menn der ute som vil gi deg gode dager ❤️ Og til deg overfor her; la 2022 være et år uten denne destruktive relasjonen. Kutt kontakten og stå i den vonde perioden som kommer. Bestem deg for at nok er nok, før du plutselig har brukt enda mer tid på han. Lykke til ❤️ Anonymkode: aeea7...99a 4
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2022 #15 Skrevet 3. januar 2022 Samme her. Fra april til desember. Alt skjedde påhans premisser , men han snudde et sånn at det virket at jeg bestemte. Hver gang han dro hjem satt jeg med en tom følelse. Noen dager skrev han mye og så ingen lyd på 3-4 dager. Jeg prøvde å være forståelsefull , men han styrte humøret mitt. Jeg kvapp hver gang mld fra han tikket inn. Jeg gjorde det slutt 2 ganger og han sa det var greit. Etter et par dager startet han med meldinger igjen. Til slutt endte vi opp i krangler. Fjernet ham fra SM og han blokkerte meg. Jeg har fremdeles følelser for ham, men tilbake skal jeg ikke. Ts hold deg unna sånne typer. De er som narkotika. Anonymkode: b13d4...973 3
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2022 #16 Skrevet 3. januar 2022 Han vil ha sex igjen. Anonymkode: 7b0ae...807 1
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2022 #17 Skrevet 3. januar 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg har det akkurat slik som deg, og det er som du sier helt jævlig. Vi hadde et forhold fra februar til juli, som var i stor grad på hans premisser. Jeg gjorde det slutt, og han ble helt knust. Tilsynelatende… Etter det har vi vært av og på. Og jeg tar meg selv i å sitte i timesvis å tolke meldinger fra han, var denne positiv? dette må jo bety at han mener alvor? Osv osv. Jeg er helt ødelagt de dagene det er stille, og svever av glede når det kommer et hjerte eller en søt melding. Vi har svært lite kontakt nå pga en konfrontasjon rett før jul. De første dagene var grusomme, jeg gråt hele tiden. I bilen, i prøverommet på HM og mens jeg bakte julekaker. Skremmende hvor langt nede man kan komme. Men etter noen dager, så kunne jeg se den grønne prikken ved navnet hans på Messenger uten å knekke helt sammen. Og nå tror jeg det verste er over, jeg begynner å føle meg som den jeg var før jeg traff ham. Fikk mld fra ham i går, og jeg kjente lykkefølelsen komme umiddelbart. Men bare minutter etterpå, så tok fornuften over og jeg greidde å ta det for det det var. Atter en melding med kun tomme ord! Så til TS; ikke begi deg ut på dette, ikke la han stjele dagene dine. Det finnes så mange flotte menn der ute som vil gi deg gode dager ❤️ Og til deg overfor her; la 2022 være et år uten denne destruktive relasjonen. Kutt kontakten og stå i den vonde perioden som kommer. Bestem deg for at nok er nok, før du plutselig har brukt enda mer tid på han. Lykke til ❤️ Anonymkode: aeea7...99a Helt skremmende likt det jeg opplever. Utrolig hvor mye disse mennene kan ødelegge for et menneske. Jobber med å komme meg Vekk fra han, men sliter. Anonymkode: 1085b...ba0
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2022 #18 Skrevet 3. januar 2022 AnonymBruker skrev (4 timer siden): TS, kom deg bort så fort du kan. Jeg har truffet en fyr nå TO år med akkurat samme oppførsel. Deilig sex. Hot and cold. Han vil hekte deg. Mistenker at min er narsissist. Jeg klarer ikke å løsrive meg fra han, og vet han ikke er bra for meg. Jeg er totalt avhengig av smulene han slenger til meg innimellom, for så å forsvinne. Øser meg med fine ord, akkurat det jeg vil høre. Så blir han kald-og jeg sitter her knust. Hadde aldri trodd jeg skulle havne borti noe slikt, for jeg er en sterk og tøff kvinne. Nå er det han som avgjør hvordan min dag blir. Jeg er søvnløs, har til tider angst når han har denne kalde oppførselen. livet er jævlig til tider. Med en gang han sender et hjerte eller søt melding er det som en rus for meg. Kom deg vekk før det er for sent. Ønsker deg alt godt. Anonymkode: 1085b...ba0 Kanskje du overtok min som det ble slutt med for 2 år siden. Han var helt lik og jeg var like hektet. Sliter fortsatt med å komme meg ut av hektet nå 2 år etter at jeg snakket med han sist. Anonymkode: 41273...da8
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2022 #19 Skrevet 3. januar 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Kanskje du overtok min som det ble slutt med for 2 år siden. Han var helt lik og jeg var like hektet. Sliter fortsatt med å komme meg ut av hektet nå 2 år etter at jeg snakket med han sist. Anonymkode: 41273...da8 Shit ! Hvorfor er det så vanskelig. Gikk på date med en annen og måtte dra hjem tidligere pga jeg tenkte kun på han. Er fullstendig klar over at han ikke bryr seg , men hektet som en idiot. Anonymkode: b13d4...973 1
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2022 #20 Skrevet 3. januar 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Shit ! Hvorfor er det så vanskelig. Gikk på date med en annen og måtte dra hjem tidligere pga jeg tenkte kun på han. Er fullstendig klar over at han ikke bryr seg , men hektet som en idiot. Anonymkode: b13d4...973 For min del henger det nok mye sammen med avvisning i oppveksten. Jeg føler jeg nesten må treffe han igjen for å kunne være den som avviser han. At det blir mitt valg og at han ikke er bra nok for MEG. Men det ser ikke ut til at det skjer, så jeg fortsetter med å jobbe med meg selv. Anonymkode: 41273...da8
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå