Gå til innhold

Når tar dere ned julepynt, aventsstjerner, juletre osv?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hvis dere ikke allerede har gjort det?

Anonymkode: b2b8b...01c

AnonymBruker
Skrevet

Pleier å ha det til 13. dag jul, men treet rydde som fy så det røk ut i går, det øvrige også. 

Anonymkode: c69bd...f69

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

1. nyttårsdag.

Anonymkode: d8dd5...c6a

• Liker 3
Skrevet

1. januar. Altså i går.

Men alt (med unntak av pynten på juletreet) settes opp 1. desember. Synes tiden før jul er hyggeligere enn å trekke den langt ut i det nye året. Det er liksom over for denne gang 1. nyttårsdag.

• Liker 11
Skrevet

Så snart jeg har spist frokost 😉

AnonymBruker
Skrevet

Ville rydde bort jula i går, men det ble nedstemt av de andre i husstanden så det får stå til neste helg. 

Anonymkode: 44c50...3d9

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Alt blir stående iallefall 1 uke til. Her blir det heller ikke pyntet før tidligst 20 desember.

Anonymkode: f6a3c...ad6

• Liker 5
Skrevet

30 desember

Gjest Hottentått
Skrevet

Skal ta ned idag. Utenom stjernerne i vinduet, de syns jeg det er hyggelig å ha litt lenger. Begynner å pynte første søndag i advent eller 1.desember, så er greit å få det ut over nyttår da 😛 

AnonymBruker
Skrevet

Helgen etter nyttår.

Anonymkode: 3fd78...5ea

AnonymBruker
Skrevet

1 januar, men stjernen i vinduet får henge til slutten av januar og lyse opp litt.

Anonymkode: ab858...685

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

20. dag jul. Julepynten kom lille julaften.

Anonymkode: 343a0...7cd

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet

Tok ned alt i går, som vi gjør hvert år. Til og med juletreet er saget opp i biter. Markerer starten på et nytt år. Og slipper å ha den oppgaven hengende over oss når hverdagen er i gang igjen. 

Dette gjør vi uavhengig av om vi rekker å pynte midt i måneden, eller rett før jul. I Januar er jeg ferdig. 

Anonymkode: a00ea...1e0

• Liker 7
Skrevet

Her kommer juletre og annet julepynt opp 23.des (🙄) men vanligvis tar vi alt bort rett etter nyttår.  Dekorasjonslysene ute får stå litt lengre da.

Skrevet

Tok mesteparten i går, resten ryker nok i dag.

AnonymBruker
Skrevet

1.januar

Anonymkode: e5bd3...b12

Skrevet

Adventsstjerna røk lillejulaften. Burde ha hengt til julaften men siden den er plassert bak treet kunne jeg ikke få den ned etter treet kom opp. Resten ryker 13 eller 20 dag jul, eller rettere sagt en helg som er nær 13. eller 20. dagen. Orker aldri bakse med de greiene der når jeg kommer fra jobb. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Gjorde det 30, kjente jeg var lei i år, ville bare ha nytt år

Anonymkode: f89f5...582

AnonymBruker
Skrevet

I dag

Anonymkode: 9067c...57b

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er veldig for tradisjonell julepynting med skille på advent og jul. Selvhogget tre opp på lillejulaften sammen med nisser og annen rød pynt. Men jula skal ut i dag. Har aldri sett sjarmen med julepynt langt ut i januar. 

Anonymkode: decf9...1cd

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...