Entern Skrevet 2. januar 2022 #41 Del Skrevet 2. januar 2022 Anonymus Notarius skrev (9 minutter siden): Altså... Disse rimer. Det høres jo helt latterlig ut, er det ingen andre som hører det..? Det er jo fint, gir bedre flyt 😀 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymus Notarius Skrevet 2. januar 2022 #42 Del Skrevet 2. januar 2022 Entern skrev (7 minutter siden): Det er jo fint, gir bedre flyt 😀 Huff, nei, jeg synes det høres skikkelig dumt ut. Høres ut som ei barneregle. Så TS, ville unngått alt som ender på -ina. Jeg ville funnet et forholdsvis enkelt navn med tre stavelser, som Cathrine eller Christine. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2022 #43 Del Skrevet 2. januar 2022 Anonymus Notarius skrev (45 minutter siden): Huff, nei, jeg synes det høres skikkelig dumt ut. Høres ut som ei barneregle. Så TS, ville unngått alt som ender på -ina. Jeg ville funnet et forholdsvis enkelt navn med tre stavelser, som Cathrine eller Christine. Enig, ville også unngått at andre navnet begynner på Mi, som i Michelle. Et tostavelses navn som Célin eller Helén kan fungere, og gi en fin og lett flyt i navnene. Anonymkode: c4404...cb2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymus Notarius Skrevet 2. januar 2022 #44 Del Skrevet 2. januar 2022 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Enig, ville også unngått at andre navnet begynner på Mi, som i Michelle. Et tostavelses navn som Célin eller Helén kan fungere, og gi en fin og lett flyt i navnene. Anonymkode: c4404...cb2 Enig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2022 #45 Del Skrevet 2. januar 2022 Mina Alice ❤️ Anonymkode: f8f4b...2a6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aureka Skrevet 2. januar 2022 #46 Del Skrevet 2. januar 2022 Mina Caspara Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2022 #47 Del Skrevet 3. januar 2022 Mina Nicoline, absolutt finest Anonymkode: 87496...773 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
coralgol Skrevet 3. januar 2022 #48 Del Skrevet 3. januar 2022 Mina Angelica Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2022 #49 Del Skrevet 3. januar 2022 !!!!!!!! Vi står fortsatt mellom Mina Felicia Mina Michelle TS Anonymkode: 61a7e...240 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymus Notarius Skrevet 3. januar 2022 #50 Del Skrevet 3. januar 2022 AnonymBruker skrev (4 timer siden): !!!!!!!! Vi står fortsatt mellom Mina Felicia Mina Michelle TS Anonymkode: 61a7e...240 Hvis det er bare disse to som er alternativene, ville jeg valgt Felicia, selv om jeg synes det ikke passer helt til Mina - synes Mina er et enkelt og jordnært navn og Felicia litt jålete, blir ikke helt samme stilen. Mina Michelle blir bokstavrim, begge begynner på Mi-, det høres ikke bra ut. Blir litt som navna på barna til den bloggeren som har hundre unger, og alle har dobbeltnavn med bokstavrim. Høres ut som noen som har gitt navn til dukkene sine. Så ville som sagt valgt Mina Felicia av disse, men helst noe annet og litt mer klassisk - hva med Cathrine, Christine eller Charlotte? Man kan jo også spørre seg hvorfor det er så viktig at navnet har c i seg - det er vel viktigere at det er pent og passer det første navnet? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2022 #51 Del Skrevet 3. januar 2022 AnonymBruker skrev (6 timer siden): !!!!!!!! Vi står fortsatt mellom Mina Felicia Mina Michelle TS Anonymkode: 61a7e...240 Hvorfor spørre når du har bestemt deg!!! Anonymkode: d389d...cdd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2022 #52 Del Skrevet 5. januar 2022 Mina Celica Mina Cressida Anonymkode: 16646...246 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå