Gå til innhold

Din beste frokost?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet
8 hours ago, AnonymBruker said:

Porchert faktisk... Er ikke et ord

Anonymkode: b10ea...633

Da kan vel du - akk så allvitende - opplyse det enfoldige proletariatet om hva det faktisk heter.

Jeg skjønner jo at det danske ordet "porchert", altså posjert, medfører et heftig ubehag for deg. Samtidig, til å være så hoppende glad i å korrigere alle andre, så er jeg noe overrasket over at du ikke har fått med deg at det faktisk er tillatt å skrive på svensk, dansk, og engelsk i dette forumet. 

Anonymkode: 538e7...092

• Liker 8
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ferskt brød med nugatti og iskald melk

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

En skikkelig god omelett med mye smeltet ost inni, gressløk og litt skinke. Salt og pepper. Croissant ved siden av eller rundstykke. Gjerne noen skiver med spekeskinke ved siden av. 

Meloner som tilbehør, samt agurk og tomater. 

Appelsinjuice og et glass vann til. Og en kopp kaffe. 

Drømmefrokosten❤️

Anonymkode: ff62f...ea8

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Da kan vel du - akk så allvitende - opplyse det enfoldige proletariatet om hva det faktisk heter.

Jeg skjønner jo at det danske ordet "porchert", altså posjert, medfører et heftig ubehag for deg. Samtidig, til å være så hoppende glad i å korrigere alle andre, så er jeg noe overrasket over at du ikke har fått med deg at det faktisk er tillatt å skrive på svensk, dansk, og engelsk i dette forumet. 

Anonymkode: 538e7...092

Da er det jo litt morsomt at ordet "porchert" ikke finnes i den danske ordbok :ler: Og ja, det er lov å skrive på de nevnte språk, men å velge ut et (feilstavet) ord for så så å hentude til at man skriver på dansk blir vel litt for dumt?

Sitat

Der er ingen resultater med “porchert” i Den Danske Ordbog

Anonymkode: d41dc...880

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Da er det jo litt morsomt at ordet "porchert" ikke finnes i den danske ordbok :ler: Og ja, det er lov å skrive på de nevnte språk, men å velge ut et (feilstavet) ord for så så å hentude til at man skriver på dansk blir vel litt for dumt?

Anonymkode: d41dc...880

Det var jeg som skrev feil. Og har aldri påstått annet enn at det var en glipp i farten, mulig kombinert med autokorrekt.

Menmen... er det slik som opptar en i livet har man jo virkelig funnet et tidsfordriv her inne 😅

Anonymkode: 192be...966

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Engelsk frokost - toast, stekt egg, bacon, frokostpølse, stekt peppertomat og tomatbønner. Med appelsinjuice til.

Anonymkode: 1b348...d0c

• Liker 3
Skrevet

"Fransk" frokost, rykende varm cafè au lait, croissanter, smør og syltetøy.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

kokte egg er alltid en vinner her i huset! :tommelopp: 

Anonymkode: 1edda...572

• Liker 1
Gjest Elder Millennial
Skrevet

Eggerøre og norske tomater med litt salt på. Ett glass appelsinjuice og en stor kopp te 🤩

AnonymBruker
Skrevet

Brøskive med hvitløk og timiansmør, gruyere og pepper bakt i ovnen til osten er smeltet og brødet er sprøtt!

Anonymkode: 27f1b...4f7

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Egg Benedict, bagel med kremost og laks, dansk rugbrød med sild eller leverpostei og rødbeter, havregrøt med bær, croissant med ost og skinke- det kommer helt an på humør og dagsform. :) 

Anonymkode: efd82...b90

Gjest loveli
Skrevet

Ost og kjeks, litt dyrere skinke, frukt, syltetøy. 🤤

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...