Gå til innhold

Hva tenner du mest på?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Mannen i arbeidsbukse og ermene rullet opp, typisk rett etter jobb 🔥

Anonymkode: eee10...d47

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
Trolltunge skrev (På 1.1.2022 den 20.07):

Er visst bare jeg som er så enkel at jeg tenner mest på fysisk kos/forspill. 😆 Kyssing, kos, hud mot hud, kjenne at penis vokser seg hard og klar. 

Jeg er ganske "primitiv" slik. Intime berøringer og hva jeg opplever og sanser av fysisk pirring og nytelse er mest vesentlig for min tenning. Samt at kroppen liksom har en naturlig syklus på å trenge sex hver andre til tredje dag. 

Det hender at jeg misunner min mann litt for at han så lett kan bli kåt av visuelle inntrykk og fantasier de automatisk frembringer. At jeg skulle ønske at jeg også bare kunne se på en flott mann, eventuelt kvinne, og bli kåt av det. Det virker så oppfriskende og enkelt å bli inspirert til kåthet av rene synsinntrykk. Likevel kan jeg nok ikke klage, når kroppen min så velvillig blir lett tent av fysisk berøring og kos, og selv frembringer kåthet og lyst hyppig nok til at min manglende evne til å hente inspirasjon fra det jeg ser ikke er et problem. Det er bare litt irriterende at jeg ikke får noe tenning av visuelle inntrykk, uansett hvor sexy mann eller kvinne jeg ser. Jeg kan konstatere at personer ser bra ut, men ingenting kribler noen steder av å se det, uansett. 😝

Denne kjenner jeg meg igjen i. Bare at jeg blir kåt av å se mannen min, men ikke av å se på andre.

Har tenkt det er noe galt med hodet mitt som ikke reagerer seksuelt på å se en sexy mann. Det er mer "du er heldig med det håret/kinnbeina/skuldre", men aldri "å herregud, skulle likt å sett kuken på han der! Skulle likt å tredd meg ned på den staken!".

Litt som å se en fin tapet, får lyst til å tapetsere, ikke ha sex med tapeten. 

Ser en pen mann, ja, så var han pen da. Får ikke lyst til å ha sex med han.

Anonymkode: eece8...073

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

At lar meg gi han lapdance 👏👏👏

Anonymkode: 29ea6...d5e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 6 måneder senere...

Har en jente jeg tenner mest på ;) 

Jente på 23,brunette, høy og slank, store pupper, snerten rumpe og en liten bollemus ☺️ 

Anonymkode: 8d47b...f9c

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (På 31.12.2021 den 22.51):

Nysgjerrig på hva folk tenner mest på. Ikke vær flau, del dine kinks!

For meg, tenner jeg sykt på noen som er dominante, som trykker meg opp mot en vegg og bare "tar" meg. 

Anonymkode: c086c...535

Kjæresten min. Spesielt den harde pikken hans (bilder eller "live"). 

Av aktiviteter er det å bli bundet fast og bruk (av han, ettersom jeg stoler på han). 

Anonymkode: 6033d...fca

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 17.12.2024 den 5.01):

Har en jente jeg tenner mest på ;) 

Jente på 23,brunette, høy og slank, store pupper, snerten rumpe og en liten bollemus ☺️ 

Anonymkode: 8d47b...f9c

Skrevet som en skikkelig boomer med Samsung og lommebokdeksel. Slank? Snerten? Bollemus? 

Anonymkode: 36597...78e

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt dønn ærlig: Et kvinnelig kjønnsorgan. Jeg tenner på hele kroppen hennes, halsen, brystene, lukten av håret etc, men det er selve musa som tenner meg mest.

Så enkel er jeg🙂

Anonymkode: e721f...7fa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tenner på å tape mot det motsatte kjønn i en guttene mot jentene konkurranser. Jeg liker følelsen av ydmykelse når jeg ser jentene juble for seieren over oss gutta. Jeg liker å se resultattavler hvor poengene ikke lyger hvor jentene har knust guttene. Jeg blir skikkelig tent hvis jentene begynner å erte eller gni inn seieren, og hvis det i tillegg er en ydmykende straff til taperlaget blir jeg skikkelig kåt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Damer som sitter ved siden av meg på bussen eller toget hvor det er litt trangt og lår berører hverandre 

Deilig og opphissende samtidig 

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selvsikre kvinner i silkekjole med splitt, solbrune lår som danser i kjolen, sitter elegant over rumpa, feminine føtter og hender med lakkerte negler, håret som legger seg over skuldrene, glinsende lepper og lidenskapelige øyne. Gjerne hvis jeg selv føler meg selvsikker i dress, solbrun, trent og trimmet skjegg. 

Var i et ferskt forhold og både jeg og daværende kjæreste oppfylte overnevnte kombinasjon som gjester i et bryllup. Etter noen glass vin på bryluppsfesten begynte hun å beinflørte med meg under bordet mens hun snakket med sidemannen og strøk diskré hånden over utringningen sin i kjolen. Etterhvert sneik vi oss på hotellrommet hvor jeg endelig fikk av kjolen hennes, pirret hverandre enda mer med å såpe inn de nakne kroppene våres i dusjen og avsluttet med deilig sex.

Avstandsforholdet holdt desverre ikke i lengden, men både minnene om nydelige hun og den kvelden tenner meg så sykt fortsatt. 

Anonymkode: 767b5...db2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Modne, formfulle, trygge, selvsikre damer rundt 55-60 år som elsker å gå i kjole/skjørt hver dag gjerne i nude strømpebukser, og som driter i motepolitiet 👍 Åhh, kunne elsket de hver dag!

Anonymkode: e3c56...2de

• Liker 2
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

- Mye kroppshår på menn 😍

- Menn i arbeidsbukse (sånne som b.l.a snekkere bruker) 😍

- Snille og gode menn som også er glad i dyr 😍 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...