Gå til innhold

Hva tenner du mest på?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

robert90 skrev (På 23.12.2024 den 0.29):

Jeg tenner på å tape mot det motsatte kjønn i en guttene mot jentene konkurranser. Jeg liker følelsen av ydmykelse når jeg ser jentene juble for seieren over oss gutta. Jeg liker å se resultattavler hvor poengene ikke lyger hvor jentene har knust guttene. Jeg blir skikkelig tent hvis jentene begynner å erte eller gni inn seieren, og hvis det i tillegg er en ydmykende straff til taperlaget blir jeg skikkelig kåt. 

Drn kan jeg kjenne igjen- den deilige fornøyde minen hennes når hun sitter over deg og har vunnet en brytekamp...😄

Anonymkode: 1848b...e0b

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

kvinner som har pass fra annet land enn Norge. 

Anonymkode: dd02d...172

Så generelt? 😄 

Anonymkode: 08612...eff

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når menn som er eldre enn meg stirrer, eller liksom ikke klarer å skjule lystene sine. Vet mange ikke liker det, men jeg syns det er tennende. En hånd som stryker over meg liksom litt tilfeldig fordi jeg gikk forbi litt inntil eller bare skulle gi en klem.

Anonymkode: c0858...156

• Liker 1
  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet ikke hva jeg tenner mest på, men jeg tenner på damer som trener og er svett og rød i kinnene. Det kan jeg assosiere med at de har fått sitt og ligger naken og utslitt på senga mens sæden renner ut av fitta. Det er det søteste bilde,og veldig opphissende!

Anonymkode: c4a3d...cbd

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenner på partners nytelse. Om hun står for den selv, eller om det er jeg som står for den er tennende. 

Kommer ikke på andre konkrete ting som plutselig gjør meg kåt liksom.

Anonymkode: 32bf7...d9f

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...