Gå til innhold

Hva tenner du mest på?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Trolltunge skrev (4 timer siden):

uansett hvor sexy mann eller kvinne jeg ser. Jeg kan konstatere at personer ser bra ut, men ingenting kribler noen steder

Er nok ganske stor forskjell på kjønnene der ja...her kribler det etter 5 sek....murrer etter 15...🤩

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tenner ekstremt mye når man finner den personen hvor kjemien er ute av en annen verden. Alt faller naturlig. Ser på hverandre med beundring og lyst. 

i mine tidligere år har jeg ikke brydd meg så mye om min egen orgasme, men erfaring og alder har gjort at jeg tenner å ha en som nyter meg og står egentlig ganske fritt til å gjøre hva han vil. 🙈

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tråden er ryddet for spekulasjoner og svar til dette. Elaine Marley, mod.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
9 hours ago, AnonymBruker said:

Kommer helt ann på hva som er inni jeansa. Om det er en 35+ år gammel brøddeigrumpe så er det mer avtennende. 19 år squatproof sprettrumpe yes please

Anonymkode: 36597...78e

Ja takk begge deler, synes alle damerumper er finere i jeans enn uten

Anonymkode: 85f03...64d

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
ABM skrev (13 timer siden):

Å jeg elsker hvite myke og breie brøddeigrumper.!! 🙈🤩..herlig!!..

Tynne solbrune er turnoff..

Det samme her! I sommer fikk jeg tilfeldigvis se to eldre damer med grått hår og Blendahvite rumper på sykkeltur i marka når de skiftet til badedrakt. Det var sikkert rundt 70 år, altså over 40 år eldre enn jeg er. Minnet om den hendelsen tenner meg ennå.

Anonymkode: f987d...e9a

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Annonse

Sporty, elsker knelange tubesokker, hettegenser eller treningsjakke. Gjerne Adidas for eksempel. Digger det. 

Anonymkode: 3542d...ab5

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenner på omsorg og handlingskraft hos mannen min 😊 

Anonymkode: 71ad4...3a1

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Damer som viser seg fram, litt diskret men frekt. Tights og tydelig vulva. Skinny jeans dersom noen har hørt om det. Hot hot hot!!!!!!

Anonymkode: 569bc...c03

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tenner på fysiske kjærtegn, kyssing og klemming. Jeg tenner også på mental nærhet og god kjemi. 

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Dustete
On 1/1/2022 at 3:40 PM, Trøst said:

Dette! Har selv en ganske sterk praise kink. Blir veldig tent av at han begjærer meg, forteller at han liker meg og kroppen min, sier at han vil ha meg osv.

Å her har jeg forgudet deg i lange tider og ikke har du sagt "yes daddy" en eeeneste gang 😈😘

Endret av Dustete
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Knulle dama spontant og tilfeldig. Hvis hun går rundt med en kort kjole eller noe og ser de fine beina hennes og kanskje får et glimt av fitta så er mye gjort. Da knuller jeg hu gjerne rett der i sofaen, over vasken på badet eller andre steder.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (På 1.1.2022 den 17.58):

Hun som er sammen med fattern hun er bare 5 år eldre eller meg.  Blir kåt når hun soler seg på verandaen. Gleder meg på sommer og sol.

Anonymkode: 0a8ba...53e

Vet om ei som knullet sin ex-kjærestes sønn,  Hun var aldersmessig ca midt mellom far og sønn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 1/1/2022 at 11:57 PM, AnonymBruker said:

Blikket hans. Når det skifter fra mykt og godt og det tryggeste i verden til helt svart av begjær på sekunder. Uten videre tvil det beste jeg vet. Så kommer stemmen, hendene, hoftene hans, måten han kjærtegner munnen min på og forteller meg hva jeg kan gjøre med den... 

Anonymkode: 8fbb6...b86

Du tenner på et sånt blikk?

dctor_dean-5906.jpg

Anonymkode: f496e...fc1

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 12/31/2021 den 22.51):

Nysgjerrig på hva folk tenner mest på. Ikke vær flau, del dine kinks!

For meg, tenner jeg sykt på noen som er dominante, som trykker meg opp mot en vegg og bare "tar" meg. 

Anonymkode: c086c...535

Da er vi to;)

Anonymkode: 1647f...4cc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tenner på urin. Liker å tisse på meg selv i badekaret, og så onanerer jeg etterpå. Er singel. Er jeg i forhold får jeg kjæresten til å tisse på meg. 

Anonymkode: 7aea3...5fe

• Liker 3
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noe jeg tenner veldig på er når dama spør meg hva jeg tenner på. Vi trenger ikke gjøre noe men det at hun spør og er interessert gjør meg "våken" for å si det sånn. Mange jenter bryr seg ikke om hva mannen liker så det at hun spør er helt fantastisk.

Anonymkode: baea2...466

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...