AnonymBruker Skrevet 31. desember 2021 #21 Del Skrevet 31. desember 2021 Er det ikke helst sjefen man slikker i rompa? Er det sjefen din du har tenkt å slikke i rompa TS? Anonymkode: 22690...9e6 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jdz Skrevet 31. desember 2021 #22 Del Skrevet 31. desember 2021 Jeg synes det bare er rett og rimelig at gode kollegaer slikker hverandre i rumpa ❤️ 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2021 #23 Del Skrevet 31. desember 2021 Jeg har hatt sex med to kollegaer, men ikke blitt slikket i rompa. Heldigvis! Tenner meg null og jeg synes derfor det er litt ekkelt. Men om det er avklart at hun liker det eller du merker at hun vil du skal flytte tunga nærmere er det vel bare å kjøre på! Lykke til😏 Anonymkode: 6387b...975 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2021 #24 Del Skrevet 31. desember 2021 Jdz skrev (1 time siden): Jeg synes det bare er rett og rimelig at gode kollegaer slikker hverandre i rumpa ❤️ Rett og rimmelig 😉 Anonymkode: 3f375...0f8 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2021 #25 Del Skrevet 31. desember 2021 Håper at hun er barbert der bak. Har lært fra KG at det finnes kjerringer som ikke barberer seg der… Den ideelle kvinnene er hårløs. Anonymkode: c7e30...320 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Michaelhe Skrevet 31. desember 2021 #26 Del Skrevet 31. desember 2021 AnonymBruker skrev (4 timer siden): I februar blir det forhåpentligvis forsinket julebord med jobben, og jeg har vært litt på "flørtern" med en kollega tidligere. Vi har aldri knullet, men det ble litt småkyssing på en fest for en stund tilbake. Så jeg vet at det kan bli ligging denne gangen, for nå skal vi på et høyfjellshotell en hel helg, der alle har fått egne rom. Jeg har alltid vært ekstremt glad i slikking, og elsker å slikke kvinner bakfra slik at jeg kan "streife" innom rumpehullet også. Så om jeg ender i bingen med henne, håper jeg på å få denne muligheten. Jeg vet ikke hvorfor, men tanken på at vi skal sitte rundt lunsjbordet sammen senere og vi begge vet at jeg slikket henne i rumpa, gjør meg veldig kåt. Da har vi på en måte en kinky hemmelighet oss to i mellom. Men hva tenker kvinner om dette? Om dere skulle hatt sex med en kollega, ville det bare vært helt vanlig misjonær, eller hadde det vært spennende for dere om han snudde dere rundt og slikket dere i rumpa? Med deres samtykke, selvsagt Mvh "Mr. X" #69dudes Anonymkode: 8ecbe...b2d Takk for at du deler dette med oss. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MizzVic Skrevet 31. desember 2021 #27 Del Skrevet 31. desember 2021 Må være slitsomt å være mann for noen tenker jeg. Siden de bruker så mye tid på slikt som dette. Tror ikke det finnes ett kvinnfolk som tenker før ett julebord, at kanskje blir jeg slikket i rumpa idag. Det hadde vært fint. Eller kanskje det er omvendt. Trenger ikke tenke på kropp, kjole, håret, neglene osv osv. som mann. Mye lettere å bare tenke på kollegaens rompehull. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2021 #28 Del Skrevet 31. desember 2021 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Lyst til å utdype litt? TS Anonymkode: 8ecbe...b2d Her bør vi komme oss i dybden ja, jeg blir med Anonymkode: da6b0...f52 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2021 #29 Del Skrevet 31. desember 2021 5 hours ago, AnonymBruker said: Det har jeg, men mest med kvinner jeg har møtt på byen. Tanken på å se hverandre i øynene i lunsjen og vite at hun likte at jeg slikket henne i rumpa gjør meg ganske kåt av en eller annen grunn. Akkurat hvorfor vet jeg ikke TS Anonymkode: 8ecbe...b2d Hvorfor spør du ikke bare henne? Tydeligvis så liker hun deg litt, og engang dere er utpå byen så sier du bare "Kan jeg slike deg i rasshølet" jeg blir så jævlig kåt av det. Anonymkode: e9f8b...e90 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Scoops Skrevet 31. desember 2021 #30 Del Skrevet 31. desember 2021 For min del hadde jeg ikke blitt med på det første kvelden, det er noe jeg liker men alltid venter litt med 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingvinen Skrevet 31. desember 2021 #31 Del Skrevet 31. desember 2021 Anal/rumpehull er ikke endel av mitt sexliv. Og slikking av rumpehull er for meg skikkelig turn off. Dersom det gjør meg prippen, lever jeg godt med det.Da dette tydeligvis er viktig for deg så ville jeg prøvd å finne ut om det er noe hun ønsker. Er nok endel som absolutt ikke ønsker det. Og selvsagt noen som liker det. Ser for meg at det blir en veldig nedtur for deg dersom hun ikke vil du skal gjøre det 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2021 #32 Del Skrevet 31. desember 2021 Nei, nei og atter nei. Anonymkode: fc546...105 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BalledHead Skrevet 1. januar 2022 #33 Del Skrevet 1. januar 2022 15 hours ago, AnonymBruker said: Det har jeg, men mest med kvinner jeg har møtt på byen. Tanken på å se hverandre i øynene i lunsjen og vite at hun likte at jeg slikket henne i rumpa gjør meg ganske kåt av en eller annen grunn. Akkurat hvorfor vet jeg ikke TS Anonymkode: 8ecbe...b2d Akkurat den ser jeg 😉 Hvis hun gir tommel opp, så sier jeg Go for it asså 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2022 #34 Del Skrevet 1. januar 2022 Rimelig spess at en kollega prøver å slikke deg i rumpa men.. 🤨 Anonymkode: 98830...a39 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2022 #35 Del Skrevet 1. januar 2022 Selvfølgelig kommer alle pripne kjedelige sure bittre gråmusene inn i tråden og sier at de ikke liker noe annet enn vaginal sex. Haha, KG i kjent stil😂 Anonymkode: 5b17c...79e 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingvinen Skrevet 1. januar 2022 #36 Del Skrevet 1. januar 2022 AnonymBruker skrev (10 timer siden): Selvfølgelig kommer alle pripne kjedelige sure bittre gråmusene inn i tråden og sier at de ikke liker noe annet enn vaginal sex. Haha, KG i kjent stil😂 Anonymkode: 5b17c...79e Jeg er sikkert kjedelig siden jeg kun liker vaginal og oralsex. Og lever godt med det. Men jeg er ikke sur, bitter eller en grå mus. Det er og mange menn som kun liker vaginal og oral. Gjelder bare å finne en man passer med 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elaine Marley Skrevet 2. januar 2022 #37 Del Skrevet 2. januar 2022 Tråden er ryddet for svar til innlegg skrevet av utestengt bruker og brukerangrep. Elaine Marley, mod. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2022 #38 Del Skrevet 2. januar 2022 Spennende! Du får prøve deg frem ts. Anonymkode: a0088...698 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2022 #39 Del Skrevet 2. januar 2022 Det er litt deilig å bli skikket der. Omtrent det samme som å bli skikket i halsgropa(bare at i halsgropa er det mindre fare for urinveisinfeksjon), og om våre blikk møttes dagen etter er det ikke rompektiviteten som hadde vært lengst fremme i bevisstheten. Så jeg vil anbefale at ikke resten av aktiviteten blir klein. Anonymkode: 3df48...184 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2022 #40 Del Skrevet 2. januar 2022 Jeg tror jeg ville ha syntes det var spennende Anonymkode: 534fe...f99 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå