Gå til innhold

Hva skjedde med engangs plastemballasjen som skulle bort?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Nå har det jo snart gått ett år og foreløpig ser det nesten ut til at det kun er skjeene i yoghurtene som måtte ofres…Ja Og så plastsugerørene. 

Var ikke dette mulig å løse likevel eller har de fått lengre tid på seg til å finne alternative løsninger?🤔

Anonymkode: 621a4...e8e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det jeg syns er latterlig, er at de har byttet ut skjeene i yoghurt med noen trepinner som smaker TREVERK, og er umulige å spise av for du kjenner ikke smaken på produktet da tresmaken tar helt overhånd - men selve plastikkbegeret har de ikke byttet ut!?? De skulle heller startet med begeret, spør du meg. Pappbeger av noe slag. Så kunne de heller ventet med skjeene til de kom på noe bedre.

Uansett er det mye annet i plast de kunne ofret før skjeene. Det er jo plastikk på absolutt alt! Jobber i matbutikk og det er sannelig ikke de usle skjeene som er verst. Vi kaster jo store mengder med plastikk hver eneste dag..

Anonymkode: 92623...728

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Plastsugerørene drepte skilpaddene. Nå som dette ikke lenger er et problem er folk fornøyde😀

Anonymkode: 4be80...341

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Nå har det jo snart gått ett år og foreløpig ser det nesten ut til at det kun er skjeene i yoghurtene som måtte ofres…Ja Og så plastsugerørene. 

Var ikke dette mulig å løse likevel eller har de fått lengre tid på seg til å finne alternative løsninger?🤔

Anonymkode: 621a4...e8e

Jeg savner plastsugerørene. Disse av papp gjør ikke jobben. Har ikke prøvd de nye og alternative skjeene i yoghurtene ennå. 

Anonymkode: ffa99...be7

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og den lokale dyrebutikken måtte selge ut hundeposene i plast på tilbud, eller kaste dem... 

Ellers er softis med plankeskje i plastbeger en vinner.   

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (På 12/31/2021 den 12.37):

Jeg savner plastsugerørene. Disse av papp gjør ikke jobben. Har ikke prøvd de nye og alternative skjeene i yoghurtene ennå. 

Anonymkode: ffa99...be7

Venn deg til å ta med ditt eget. Stålsugerørene er kjempebra. Og vanlig bestikk fra kjøkkenskuffen duger også lenge.

Anonymkode: 37261...278

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...