AnonymBruker Skrevet 30. desember 2021 #1 Del Skrevet 30. desember 2021 Jeg skal kjøpe ny symaskin og vurderer en Veritas, muligens Marion. Jeg lurer på om dette er bra maskiner, om det følger med en god instruksjonsbok (ikke cd) og om den er på norsk evt hvilket språk. Har en urgammel tung husqvarna nå som kun syr rett og sikksakk, tar ikke tykke stoffer eller strech så jeg får ikke brukt den til så mye som jeg ønsker men den er veldig god på tykke stoffer så jeg beholder den til det. En annen symaskin, en billig singer fra 2000 tallet, er kassert. Den hadde flere sømmer men den var håpløs å stille trådspenningen på og ble heller ikke bedre etter service. Anonymkode: f0ac7...b44 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2021 #2 Del Skrevet 30. desember 2021 Har aldri hørt om veritas symaskiner! Kjøp heller et skikkelig kjent merke som janome, brother, husqvarna eller singer, helst i en fysisk butikk for da får du opplæring inkludert! Da vil du ikke få problemer med verken service eller reparasjoner! Og den gamle husqvarnaen kan du jo sikkert få fikset hos en reparatør! Anonymkode: 30410...1a7 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2021 #3 Del Skrevet 30. desember 2021 Kjøp ihvertfall en symaskin med sterk motor, overtransportør og nålestopper som gjør at nålen stopper nede. De beste symaskinene er singer, Pfaff, Husqvarna osv. Anonymkode: d4e7c...e33 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2021 #4 Del Skrevet 30. desember 2021 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Har aldri hørt om veritas symaskiner! Kjøp heller et skikkelig kjent merke som janome, brother, husqvarna eller singer, helst i en fysisk butikk for da får du opplæring inkludert! Da vil du ikke få problemer med verken service eller reparasjoner! Og den gamle husqvarnaen kan du jo sikkert få fikset hos en reparatør! Anonymkode: 30410...1a7 Sybutikken her har lagt ned så jeg må reise langt for å komme til fysisk butikk. Service får jeg lokalt men den virksomheten selger ikke maskiner. Anonymkode: f0ac7...b44 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2021 #5 Del Skrevet 30. desember 2021 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Sybutikken her har lagt ned så jeg må reise langt for å komme til fysisk butikk. Service får jeg lokalt men den virksomheten selger ikke maskiner. Anonymkode: f0ac7...b44 Bestill på nettet da! Klar ferdig sy i Trondheim, stoffdronning i Kristiansand, Tonje på Hamre i Bergen, abbys tekstiler i Trondheim osv. Husk at det er lurt å kjøpe et kjent merke, for da kan man få tak i reservedeler! Anonymkode: 30410...1a7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2021 #6 Del Skrevet 30. desember 2021 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Bestill på nettet da! Klar ferdig sy i Trondheim, stoffdronning i Kristiansand, Tonje på Hamre i Bergen, abbys tekstiler i Trondheim osv. Husk at det er lurt å kjøpe et kjent merke, for da kan man få tak i reservedeler! Anonymkode: 30410...1a7 Takk for tips. Anonymkode: f0ac7...b44 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2021 #7 Del Skrevet 31. desember 2021 13 hours ago, AnonymBruker said: Sybutikken her har lagt ned så jeg må reise langt for å komme til fysisk butikk. Service får jeg lokalt men den virksomheten selger ikke maskiner. Anonymkode: f0ac7...b44 Kan være lurt å sjekke hvilken maskiner/merker den lokale bedriften kan gi service på, slik at du ikke står der med en maskin de ikke kan hjelpe deg med. Anonymkode: 4bf71...dab Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå