Norasaka Skrevet 30. desember 2021 #1 Del Skrevet 30. desember 2021 Hei jeg er en jente på 15 som trener styrke, nå begynner jeg med å løfte vekter på treningsenter (fordi jeg er gammel nok nå) ,jeg har ikke serlig muksler, det er mer at jeg er «fit». Har også hadd corona og kyssesyken nå ganske nylig som har gjort at jeg har fått ganske lite energi å blir lett utmattet så burde jeg ta pre workout før trening eller noe form for energiboost etter en stund? Og hvor mange ganger i uken, hvor lenge per økt, og typ mat innholdet mitt. så hvis noen har noen som helst tips/ triks så plis gi en lyd🏋🏼♀️😊😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2021 #2 Del Skrevet 30. desember 2021 Ta deg en pt-time du! Anonymkode: bf752...6b2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2021 #3 Del Skrevet 30. desember 2021 Hvor nylig kyssesyke? Du bør få personlig veiledning før du begynner. Anonymkode: 72ca5...97a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå