Gå til innhold

ER det noen vitaminer en kan ta for lettere å bli

Gjest ¤Escada¤

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Vet ikke om vitaminer, men har hørt om forskjellig annet som kan hjelpe:

- slimløsende hostesaft (kan hjelpe sædcellene å komme lettere til egget)

- salvie the

- Bidronning-gelé. Finnes som kapsler

- Ingefær: Kok opp hel ingefær. La trekke. Sil. Drikk

Og så er det en hormon-fremmende salve/krem fra en helsekost-butikk som skulle hjelpe, men jeg husker ikke helt hva det var for noe. Noen som vet? Eller noen som vet andre ting som kan hjelp?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hmm, dette varjo noe for meg oxo jo... jeg tar folat, OG noe som heter Damiana... venninna mi brukte det for å bli gravid... men så langt har det ikke virket på meg... men... kosttillskudd--- det virker forskjellig på fra person til person da... har oxo hørt e-vit, men noe sier meg oxo b-vit... er ikke sikker... kanskje jeg som har drømt det med b-vit, men e-vit er jeg ganske sikker på...

var på helsekosten da jeg kjøpte damiana, og de har en i samma serie som er litt dyrere, men den skal visst oxo funke, bare bedre...men husker ikke hva den heter...

Cruella

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hva er Damiana?

Se her

Damiana har i lange tider hatt et godt rykte som afrodisiak. Den kommer fra Sør-Amerika og har blitt brukt av Aztekerne som et potensmiddel. Som kosttilskudd kan man kjøpe ekstrakt fra roten på planten.

På grunn av plantens testosteronlignende virkning, blir damiana ofte ansett for å være en medisinplante spesielt for menn. Men planten kan også ha god effekt for mange kvinner. Damiana kan hjelpe til med å regulere hormonbalansen med økt lyst og energi som resultat for mange kvinner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

husk at kosttillskudd fungerer forskjellig fra person til person...

OG... det merke som Damiana har.. eller den fabrikken.. det er et til kosttillskudd fra den fabrikken som visstnok skal være bedre...

Noen som driver med meditasjon, så har venninnen min blitt gravid av en type meditering...

hun satt et rødt lys i vinduet... satte seg forran det, og begynte å meditere.. satt der lenge.. kanskje en time eller mer... tenkte på lyset konstant, hele tiden... ikke noe annet... og lyset skulle skifte farge... til endten blått (gutt) eller bli som det er rødt (jente)

hun tenkte blått...

og dette skal gjentas i tre mnd om det ikke har skjedd noe... og på samme tidspungt.. 1 gang i mnd.. på FULLMÅNEDAGEN!!!

fullmånedager ut dette året her er: Tirsdag 18 okt, Torsdag 17 nov, Søndag 18 des

jeg skal i allefall prøve den i morra.. gleder meg.. blir spennende.. hva skal jeg velge?? rød eller blå...

om det er noen som stikker innom helse kosten og evt tar den andre fra samme fabrikk, vær snill og oppdater oss om pris og styrke og alt osm står på boxen.. er ikke sikkert alle tåler det som er i kaplsene... synd, men... oppdater oss... venter spent!!!

klemmer fra Cruella

Lenke til kommentar
Del på andre sider

noen som forresten har lyst til å prøve Rosenrot, kan dere si i fra til meg... har dagbok..men den er lagt seg inn på K-O.. hehe... men er det noen som vil prøve, SI I FRA!!!! trenger å bli kvitt noen!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nature's Sunshine Products heter fabrikken som Damiana`n jeg har.... man får andre typer oxo... men de vet jeg ikke hva heter....

til neste mnd skal jeg oxo prøve den andre som sunshine har... den er litt dyrere, men koster ikke over 300 for å si det sånn.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

• 2 uker senere...
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...