Capitan Fracassa Skrevet 2. januar 2022 #41 Del Skrevet 2. januar 2022 AnonymBruker skrev (43 minutter siden): Som sagt lærte de fleste av oss dette på barneskolen, Vi lærte om kristendommen på barneskolen, men når du påstår at vi lærte historiske og vitenskapelige bevis på at kristendommen er sann, så er dette en tom, udokumentert påstand som viser at du ikke aner hva «vitenskapelige bevis» er. Sitat om dere fortsatt benekter dette er det ingen vits i å bruke tid på å finne lenkene, ateistene vil uansett fortsette å benekte historiske og vitenskaplige fakta. Dette er et helt standard svar fra en person som har kommet med påstander hen ikke på noen måte kan underbygge med dokumentasjon, og en feig måte å unngå å innrømme det. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wenda Skrevet 2. januar 2022 #42 Del Skrevet 2. januar 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Bevisene kan du finne selv ved enkle google søk, eller å finne frem bøkene fra barneskolen, om du benekter disse allerede er det liten vits å kaste bort mer tid på det. Faktaene er der allerede. Anonymkode: 1d239...204 😂😂 dette blir bare for dumt. Så da er det bevis for at alver, dverger og orcs lever og da for det leste jeg i Lord of the rings 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sommer2464 Skrevet 2. januar 2022 Forfatter #43 Del Skrevet 2. januar 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Som sagt lærte de fleste av oss dette på barneskolen, om dere fortsatt benekter dette er det ingen vits i å bruke tid på å finne lenkene, ateistene vil uansett fortsette å benekte historiske og vitenskaplige fakta. Anonymkode: 1d239...204 Skjønner godt at du er anonym. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Michaelhe Skrevet 2. januar 2022 #44 Del Skrevet 2. januar 2022 Sommer2464 skrev (På 29.12.2021 den 21.20): Personlig ser jeg ikke på det som en religion fordi jeg tviler på at de tror på det men hva er din mening synes du church of the flying spaghetti monster eller pastafari som de kaller seg er en religion. Det er jo en slags protestbevegelse. Sikkert bare ateister alle sammen. Noen synes det er morsomt, og andre melder seg inn i forakt. Det er bare bortkastet tid. Liker man ikke religion, så er det vel ikke noe vits å bruke masse tid på den? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Capitan Fracassa Skrevet 2. januar 2022 #45 Del Skrevet 2. januar 2022 Michaelhe skrev (15 minutter siden): Det er jo en slags protestbevegelse. Sikkert bare ateister alle sammen. Noen synes det er morsomt, og andre melder seg inn i forakt. Det er bare bortkastet tid. Liker man ikke religion, så er det vel ikke noe vits å bruke masse tid på den? Jeg er ikke helt uenig med deg, men du overser et stort problem, som kan være lett å overse da det ikke lenger er så stort problem i Norge: Liker man ikke religion og effekten det har på samfunnet, så er det allikevel i store deler av verden ikke mulig å ignorere religion. I mange land risikerer du jobb, liv og helse ved å ikke innrette deg etter den rådende religionen, og i mange andre land hvor det ikke er så ille, påvirker religion store deler av samfunnet. Slike ting er det viktig for mange å kjempe mot, og da kan en parodi-religion som denne være en god og humoristisk måte å protestere på. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Michaelhe Skrevet 2. januar 2022 #46 Del Skrevet 2. januar 2022 Capitan Fracassa skrev (Akkurat nå): Jeg er ikke helt uenig med deg, men du overser et stort problem, som kan være lett å overse da det ikke lenger er så stort problem i Norge: Liker man ikke religion og effekten det har på samfunnet, så er det allikevel i store deler av verden ikke mulig å ignorere religion. I mange land risikerer du jobb, liv og helse ved å ikke innrette deg etter den rådende religionen, og i mange andre land hvor det ikke er så ille, påvirker religion store deler av samfunnet. Slike ting er det viktig for mange å kjempe mot, og da kan en parodi-religion som denne være en god og humoristisk måte å protestere på. Jeg har ingenting imot at andre finner trøst i sine liv. Så lenge jeg ikke må gå i kirken, så må de bare holde på. Så kan jeg gå et sted jeg liker. De får statsstøtte og det stedet jeg liker får også statsstøtte. Hvis de derimot begynner å angripe meg, så må jeg forsvare meg. Da vil jeg antagelig fjerne foten deres fra døråpningen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå