AnonymBruker Skrevet 29. desember 2021 #1 Del Skrevet 29. desember 2021 Kan jeg legge til grunn at eggløsning skjedde rundt 22. desember? Det er i såfall senere enn antatt. Mulig jeg plutselig har en lengre syklus nå? Sluttet på pilla i slutten av august. Variert mellom 29 og 32 dagers syklus etter det... Anonymkode: 66491...f8e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Laura80 Skrevet 29. desember 2021 #2 Del Skrevet 29. desember 2021 Ja her har du hatt el på cd 22. ikke unormalt at syklusene varierer. De er aldri jevne hos meg. Så kan du (ikke) forvente neste mens ca 14 dager etter cd 22. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2021 #3 Del Skrevet 29. desember 2021 Laura80 skrev (4 timer siden): Ja her har du hatt el på cd 22. ikke unormalt at syklusene varierer. De er aldri jevne hos meg. Så kan du (ikke) forvente neste mens ca 14 dager etter cd 22. Takk for svar. Mener du at det ikke er gitt at neste mens kommer 14 dager etter cd 22, men tidligere? Altså en kortere lutealfase? Anonymkode: 66491...f8e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2021 #4 Del Skrevet 29. desember 2021 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Takk for svar. Mener du at det ikke er gitt at neste mens kommer 14 dager etter cd 22, men tidligere? Altså en kortere lutealfase? Anonymkode: 66491...f8e Det er vel mer at dersom du er gravid så kan du ikke vente mens. er du ikke gravid kan du vente mens 14 dager etter. Anonymkode: 4ed01...32e 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Laura80 Skrevet 29. desember 2021 #5 Del Skrevet 29. desember 2021 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Takk for svar. Mener du at det ikke er gitt at neste mens kommer 14 dager etter cd 22, men tidligere? Altså en kortere lutealfase? Anonymkode: 66491...f8e Beklager dumt formulert. Mener du kan vente mensen ca 14 dager etter eggløsning. Men vi prøvere vil jo helst IKKe få mensen da lutealfasen din blir nok som den pleier Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2021 #6 Del Skrevet 29. desember 2021 Laura80 skrev (7 timer siden): Ja her har du hatt el på cd 22. ikke unormalt at syklusene varierer. De er aldri jevne hos meg. Så kan du (ikke) forvente neste mens ca 14 dager etter cd 22. Ikke alle får mens akkurat 14 dager etter eggløsning. Lutealfasen varere fra person til person. «Standard» lutealfaselengde er 12-16 dager, gjennomsnittlig 14 dager, men alt fra 10-18 dager er normalt. Anonymkode: bdecb...33f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2021 #7 Del Skrevet 29. desember 2021 Laura80 skrev (19 minutter siden): Beklager dumt formulert. Mener du kan vente mensen ca 14 dager etter eggløsning. Men vi prøvere vil jo helst IKKe få mensen da lutealfasen din blir nok som den pleier Nei, ingenting å beklage. Jeg leste litt fort og svarte nesten enda raskere uten å tenke. Selvfølgelig håper jeg at jeg ikke ser noe til mensen på en stund. 🍀🤗😅 Anonymkode: 66491...f8e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå