AnonymBruker Skrevet 29. desember 2021 #21 Skrevet 29. desember 2021 Vi vet ikke hva som er greia med akuratt han men det er vanlig at det skjer, begge veier. Sykdom, julestress, ting som ikke har med deg å gjøre og at det er sant at han fortsatt er interessert, eller ting som har med direkte manglende interesse å gjøre. Umulig for oss å gjette for det kan være alt! Ikke ta ting så seriøst når du bare har møtt noen en gang, ikke forvent og legg opp til kontakt hver dag når du knapt kjenner noen. Det blir slitsomt og det som går fort opp går fort ned igjen. La ballen være på hans side nå og slutt å gruble. Tar han kontakt om to dager eller to uker vær åpen og forståelsesfull og se an om han fortsetter i samme mønster eller om det bare har vært en kritisk fase i privatlivet hans akuratt nå Anonymkode: c3935...814 2
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2021 #22 Skrevet 29. desember 2021 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Snapchat er for de eldste? Anonymkode: 348ed...d68 Så mye har jeg lært, at når jeg som 50+ tar noe i bruk, så er ungdommen gått videre for lenge siden 😁 Anonymkode: 60671...51a 1
GrønnNellik68 Skrevet 30. desember 2021 #23 Skrevet 30. desember 2021 AnonymBruker skrev (20 timer siden): Helt til de ber om nudes etter 1 uke med chatting. Anonymkode: 93877...a39 ja og et evig mas om bilder.
GrønnNellik68 Skrevet 30. desember 2021 #24 Skrevet 30. desember 2021 AnonymBruker skrev (17 timer siden): Så mye har jeg lært, at når jeg som 50+ tar noe i bruk, så er ungdommen gått videre for lenge siden 😁 Anonymkode: 60671...51a Jeg er over 50 og men prøver å henge med så godt jeg kan. Men tinder det er noe dritt. Snapchat er jeg ikke glad i. Da syns jeg messenger er bedre da får en litt mer direkte samtale syns jeg da. Eller web cam eller hva en måtte ønske.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå