Gå til innhold

Dating og vinglete menn

Fremhevede innlegg

Skrevet

Nå er jeg så dritt lei dating og vinglete mennesker. Etter å ha gått på et par smeller trodde jeg at jeg hadde antennene ute denne gangen. Traff verdens hyggeligste mann i førtiårene på datingside. Han sa han likte meg og bad fint om å få legge meg til på snap. Da begynte en daglig snapping frem og tilbake. Masse hyggelige meldinger og sending av bilder fra begge to. Han har vært så voldsomt oppmerksom og på. Vi traff hverandre etter et par uker. Da gav han beskjed om at han gjerne ville treffes igjen neste gang jeg var i byen. Han sa han likte meg og var opptatt av at jeg hadde samme verdiene som han. Planla andre date samme kveld. Han holdt kontakten daglig etter daten også. Så plutselig gikk det et par dager mellom meldinger.. jeg merket at jeg da måtte ta initiativet selv. Ble usikker og trakk meg unna .. da gikk det 4 dager og han tok på ny kontakt og informerte om at ene barnet var blitt syk ( delt omsorg ) og at han ikke kunne treffes når jeg var i byen likevel. Men han skrev selv at han ville holde meg oppdatert om situasjonen og ville at vi skulle holde kontakt gjennom uken. Så masse koselige meldinger og bilder fra han igjen. Også når jeg var på jobb. Så ble han syk (meldinger hver dag likevel) og så kom julen hvor han hadde barna. Han informerte om at han ikke ble så aktiv på meldinger den uken han hadde barna. Greit nok det, så jeg tok ikke kontakt. Da gjorde han det selv annen hver dag og vi meldte litt frem og tilbake. Så ble det plutselig stille igjen.. og siste kontakt var meg som sendte en god natt melding etter to dager uten kontakt. Den svarte han på men oppfølgings meldingen fra meg har han nå latt stå uåpnet i 2 døgn. Og det har han aldri gjort før. Ser at han er aktiv på snap men velger tydeligvis å ikke åpne min. Hva pokker er greia? Bare hyggelige og koselige meldinger fra meg, for å vise at jeg tenker på han. Lurer på om denne mannen nå prøver å ghoste meg.. helt ut av det blå.. merker julen har blitt preget av denne vinglingen og usikkerheten .. mye grubling og tankevirksomhet fra meg. Forstår ikke hvordan noen skrur av på denne måten.. er det vanlig at sånt skjer egentlig? Jeg hadde aldri latt en melding fra han stå uåpnet i 2 døgn.. mulig han mistet interessen når han merket jeg ble det?? Forstår meg ikke på menn i det hele tatt .. 

Anonymkode: bb91a...8e4

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Når menn viser slik vingling første gangen, så tro på det. Du har egentlig ingen grunn til å forvente noe annet når relasjonen begynner på denne måten. Still krav og vær tydelig på hva du ønsker og hva du er villig til å tolerere. Dersom han fortsatt er ubestemt og vinglete, gå videre. Det er det eneste språket slik stakkarer skjønner. 

Anonymkode: 21701...c03

• Liker 9
Skrevet

Har mest lyst til å slette hele fyren men føler det er umodent og sutrete. Ikke noe god følelse å bli holdt varm for så å bli fullstendig ignorert.. sitter bare igjen med spørsmål ..

Skrevet

Desverre er det en del vinglete menn, min erfaring er at de gjerne dater noen andre samtidig, eller de er usikker på om de liker deg nok. Det beste er nok bare å glemme han.

Har hatt en del sånne jeg og, men det beste er at flere av de sender mld fortsatt, med jevne mellomrom. Han ene har gjort det i 13 år. Og jeg svarer kort og høflig på meldingene, eller svarer ikke i det hele tatt. Men de fortsetter å sende mld.

Anonymkode: 0ee99...86d

• Liker 1
Skrevet

Har dere pult?

Anonymkode: 19bc1...0c5

Skrevet

Bare drit i fyren.

Anonymkode: 348ed...d68

• Liker 4
Skrevet

Se det an.... bare vent og se an om dette er et mønster.

Anonymkode: e4bed...bc6

Skrevet

De bruker nett til å bygge falsk intimitet. Aldri baser noe på bare nettkommunikasjon. Man kan fremstille seg som hvem man vil og det krever ingen innsats å snappe litt hver dag. 

Dating må gjøres irl. 

Anonymkode: 93877...a39

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Har mest lyst til å slette hele fyren men føler det er umodent og sutrete. Ikke noe god følelse å bli holdt varm for så å bli fullstendig ignorert.. sitter bare igjen med spørsmål ..

Dette er ikke umodent. Du passer på deg selv. Du lar han påvirke deg ved å ikke gjøre det. Fult lov å slette og blokke for å få det bedre. 

• Liker 6
Skrevet

Jeg er 31, men syntes at å date noen som bor i en annen by (?), og i tillegg skulle ha kontakt på snap så raskt (hvem bruker snap lenger?), er dumt om man ønsker noe seriøst. Mulig jeg går glipp av noe, men når noen har spurt om å «adde meg på snap» har jeg bare ghostet vedkommende. Det er så useriøst som du får det. 

Anonymkode: 17b46...839

• Liker 4
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Jeg er 31, men syntes at å date noen som bor i en annen by (?), og i tillegg skulle ha kontakt på snap så raskt (hvem bruker snap lenger?), er dumt om man ønsker noe seriøst. Mulig jeg går glipp av noe, men når noen har spurt om å «adde meg på snap» har jeg bare ghostet vedkommende. Det er så useriøst som du får det. 

Jeg er så enig! Snap er for morsomme bilder i øyeblikket - ikke for å etablere mer kontakt... Utrolig mange som bare vil bruke snap. Fryktelig useriøst.. 

Anonymkode: 629cc...df2

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

(hvem bruker snap lenger?)

Mange 

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Mange 

Ja, men føler det er litt som FB, det er for de eldste kanskje. Men snapchat er virkelig ikke stedet å «bli kjent» med en 40 år gammel mann med barn som bor i en annen by. Da tror jeg heller jeg ville lagt energien min et annet sted. Men det er meg. 

• Liker 2
Skrevet

Bra du ikke bor i finnmark da. Der er de vant med litt avstander. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (25 minutter siden):

Ja, men føler det er litt som FB, det er for de eldste kanskje. Men snapchat er virkelig ikke stedet å «bli kjent» med en 40 år gammel mann med barn som bor i en annen by. Da tror jeg heller jeg ville lagt energien min et annet sted. Men det er meg. 

Synes nå snap er en fin måte å bli kjent på, jeg da. Dame 31 år. 

Anonymkode: 3edb2...810

• Liker 3
Skrevet

Når du har en stabil kommunikasjon,  så fungerer Snap bra. Driten er disse funksjonene som skal gjøre deg usikker, slik som snapscore, og gradene av vennskap. Akkurat som datingappene, er det lagt mye psykologi i å få folk til å bruke tid der.  M53

Anonymkode: 60671...51a

• Liker 4
Skrevet
AnonymBruker skrev (13 minutter siden):

Synes nå snap er en fin måte å bli kjent på, jeg da. Dame 31 år. 

Anonymkode: 3edb2...810

Helt til de ber om nudes etter 1 uke med chatting. 

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (13 minutter siden):

Helt til de ber om nudes etter 1 uke med chatting. 

Hvordan er det Snap sin feil? 

Anonymkode: 60671...51a

• Liker 1
Skrevet

Ja, men føler det er litt som FB, det er for de eldste...

Snapchat er for de eldste? 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...