TulleJenny Skrevet 29. desember 2021 #21 Del Skrevet 29. desember 2021 (endret) For en utrolig fin gave , jeg ville elsket det som barn 😍 Synes derimot søsteren din er utakknemlig og frekk. Hadde aldri falt meg inn å klage på en gave, uansett hva det måtte være.. Endret 29. desember 2021 av TulleJenny 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2021 #22 Del Skrevet 29. desember 2021 AnonymBruker skrev (45 minutter siden): Jeg trodde dette var mer for eldre barn. Husker jeg alltid ønsket meg ett, og aldri fikk 😅 Men nå er det jo stor forskjell på dukkehusene også: Anonymkode: 05338...308 Slik nederst hadde venninna mi fra barneskolen. Det lekte vi lenge med 😍 Anonymkode: 4c560...ff5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2021 #23 Del Skrevet 29. desember 2021 3-åringen min fikk dukkehus av min mor til jul. Hun virkelig elsker å leke med det. Søsteren din tar feil. Anonymkode: 89177...2a9 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lonelily Skrevet 29. desember 2021 #24 Del Skrevet 29. desember 2021 Wow, for en fin og generøs gave! Jeg hadde blitt overlykkelig over en slik gave til mine barn! Skjønner godt at du blir såret, syntes det var veldig ufine kommentarer du mottok på dette Snart 4 er ypperlig alder for disse lekene, om ikke annet så vil de muligens sette enda mer pris på det når de blir enda større. Har en gutt på samme alder og ei jente på 8, begge to hadde nok lekt fint med maileg dukker og hus. 8 åringen min hadde ELSKET det, men hun elsker fortsatt Barbie, dukker og lignende. Og det er jeg glad for, trist når barna slutter å leke med slikt og alt plutselig er "barnslig". Her syntes jeg faktisk du har bedre peiling enn søsteren din 😉 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Duff Skrevet 29. desember 2021 #25 Del Skrevet 29. desember 2021 Dukkehus var veldig populært når jeg jobbet på sfo. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2021 #26 Del Skrevet 29. desember 2021 7 minutter siden, AnonymBruker said: Slik nederst hadde venninna mi fra barneskolen. Det lekte vi lenge med 😍 Anonymkode: 4c560...ff5 Noen av dem er veldig verdifulle også, er sikkert mange som har kastet en formue i leker når de vokste fra dem Anonymkode: 05338...308 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2021 #27 Del Skrevet 29. desember 2021 Altså, barn under 3 år er vel nesten litt unge? Spesielt for dukkehus med mindre møbler og sånt. Det må jo være kvelingsfare for mindre barn. Jeg hadde dukkehus til jeg var i alle fall 7-8, kanskje eldre. Anonymkode: 40b90...9f3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2021 #28 Del Skrevet 29. desember 2021 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Jeg ga niesene mine Maileg dukkehus med litt innredning til jul. De er 3, snart 4. Har i ettertid fått kommentarer fra søsteren min om at de ikke er babyer lenger og er altfor store til den type leker. Men leker man virkelig med dukkehus før man er 3? Har ikke barn selv, så vet ikke. Men ble litt såret over kommentarene. Anonymkode: 97782...ed9 sær søster Anonymkode: d0c84...0f0 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LedigNavn Skrevet 29. desember 2021 #29 Del Skrevet 29. desember 2021 De har dukkehus på SFO på skolen her. 7-åringen min leker med dukkehuset sitt sammen med vennene sine. Du har gitt en flott gave. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2021 #30 Del Skrevet 29. desember 2021 Heldig dem er! jeg lekte med dukkehus til jeg var 12 år, så de er jo absolutt ikke for gammel! Anonymkode: a9045...430 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2021 #31 Del Skrevet 29. desember 2021 Jeg fikk dukkehus til jul da jeg var 6 år og elsket det! Vil si at 3-4års alder er helt perfekt for da kan de ha glede av det i flere år fremover. For en utrolig merkelig og frekk kommentar fra søsteren din for en så fin gave! Hva mener hun de skal leke med da?? Anonymkode: 2aebe...35b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2021 #32 Del Skrevet 29. desember 2021 Min 3 åring elsker dukkehus, har lekt med det siden 2 års alder. Har et søskenbarn på 8 år som ennå leker med sitt! Anonymkode: bbed4...2e0 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2021 #33 Del Skrevet 29. desember 2021 Jeg ga mine barn på 6 og 8 år et dukkehus i julegave i år🙈 De elsker det, så er absolutt ikke for babyer... Anonymkode: ed3da...5c9 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2021 #34 Del Skrevet 29. desember 2021 Det var en utrolig fin gave🥰 Men barna som er 6 år her ønsket seg bærbar pc. Anonymkode: 62c4c...a3c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå