Gjest hellokitty Skrevet 30. desember 2021 #21 Del Skrevet 30. desember 2021 Sommer2464 skrev (4 minutter siden): Skjønner ikke hvorfor dagens barn synes den japanske dritten er så bra. Er du født under en stein og bodd det de 12 første årene av livet ditt(som antaglig er hele livet ditt til nå)? Disney og Donald er da ikke japansk. Er du klekket fra et egg kanskje? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 30. desember 2021 #22 Del Skrevet 30. desember 2021 Sommer2464 skrev (1 minutt siden): Jeg syns Manga bare er dritt. Liker ikke så mye av moderne manga sjøl, synes det meste av moderne manga som ikke er for barnslig har en estetikk jeg overhodet ikke liker (spesielt seksualiseringen av veldig unge jenter). Det finnes unntak sjølsagt Finnes en del veldig bra relativt moderne manga 😊 Men eldre manga er jeg veldig glad i. Særlig Osamu Tezuka, «mangaens far», som var brevvenn med Barks 😊 De utvekslet selvtegnede julekort hele livet 😊 Folk som liker Disney vil også like mye av det Tezuka lagde for barn 😊 Men han lagde veldig bra ting for ungdom og, og veldig bra voksenserier 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 30. desember 2021 #23 Del Skrevet 30. desember 2021 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Vet ikke helt hvilken Donald du mener Duck eller Trump? Men når jeg tenker over det er det vel det samme for begge prater jo bare kvakk uansett 😆(ikke missforstå jeg elsker Disney Donald) Anonymkode: 29dfb...e34 Lurer på om Donald Duck hadde vært bedre eller enda verre enn Trumpern. DD har jo stort sett et hjerte av gull, men han har en voldsom stolthet og et voldsomt temperament, og mislykkes jo stort sett i alt han setter seg fore... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sommer2464 Skrevet 30. desember 2021 Forfatter #24 Del Skrevet 30. desember 2021 hellokitty skrev (4 minutter siden): Er du født under en stein og bodd det de 12 første årene av livet ditt(som antaglig er hele livet ditt til nå)? Disney og Donald er da ikke japansk. Er du klekket fra et egg kanskje? hellokitty skrev (4 minutter siden): Er du født under en stein og bodd det de 12 første årene av livet ditt(som antaglig er hele livet ditt til nå)? Disney og Donald er da ikke japansk. Er du klekket fra et egg kanskje? Herregud jeg snakker om Manga. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PetterKanin Skrevet 30. desember 2021 #25 Del Skrevet 30. desember 2021 hellokitty skrev (5 minutter siden): Er du født under en stein og bodd det de 12 første årene av livet ditt(som antaglig er hele livet ditt til nå)? Disney og Donald er da ikke japansk. Er du klekket fra et egg kanskje? Vedkommende skrev da verken at Donald eller Disney var japanske. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sommer2464 Skrevet 30. desember 2021 Forfatter #26 Del Skrevet 30. desember 2021 Sommer2464 skrev (Akkurat nå): Herregud jeg snakker om Manga. Vet da godt at Disney startet med amerikaneren Walt Disney og Andeby startet med amerikaneren Carl Barks jeg er forresten TS. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sommer2464 Skrevet 30. desember 2021 Forfatter #27 Del Skrevet 30. desember 2021 Entern skrev (2 minutter siden): Lurer på om Donald Duck hadde vært bedre eller enda verre enn Trumpern. DD har jo stort sett et hjerte av gull, men han har en voldsom stolthet og et voldsomt temperament, og mislykkes jo stort sett i alt han setter seg fore... Huff hvis Donald Duck hadde vært president i USA måtte han nok godt av etter få dager. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 30. desember 2021 #28 Del Skrevet 30. desember 2021 hellokitty skrev (7 minutter siden): Er du født under en stein og bodd det de 12 første årene av livet ditt(som antaglig er hele livet ditt til nå)? Disney og Donald er da ikke japansk. Er du klekket fra et egg kanskje? Tror du har misforstått veldig her altså...😲 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 30. desember 2021 #29 Del Skrevet 30. desember 2021 Sommer2464 skrev (2 minutter siden): Huff hvis Donald Duck hadde vært president i USA måtte han nok godt av etter få dager. Jepp det hadde overhodet ikke gått bra 😁 Skrue derimot kunne blitt en OK president. Fæl, men OK. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2021 #30 Del Skrevet 30. desember 2021 hellokitty skrev (18 minutter siden): Er du født under en stein og bodd det de 12 første årene av livet ditt(som antaglig er hele livet ditt til nå)? Disney og Donald er da ikke japansk. Er du klekket fra et egg kanskje? Hva i all verden har du røykt?🤣 Anonymkode: e539a...fc1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest hellokitty Skrevet 30. desember 2021 #31 Del Skrevet 30. desember 2021 PetterKanin skrev (14 minutter siden): Vedkommende skrev da verken at Donald eller Disney var japanske. Sommer2464 skrev (15 minutter siden): Herregud jeg snakker om Manga. Men du hadde bare svart i posten og ikke til en kommentar, da er det lett å missforstå 🙄 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sukkerspinndilla Skrevet 30. desember 2021 #32 Del Skrevet 30. desember 2021 Ja! 33 år, elsker Donald duck Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 30. desember 2021 #33 Del Skrevet 30. desember 2021 Jeg så den nye versjonen av DuckTales Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sommer2464 Skrevet 30. desember 2021 Forfatter #34 Del Skrevet 30. desember 2021 SVK skrev (1 time siden): Jeg så den nye versjonen av DuckTales Ja jeg har også sett litt på Disney+ serien er veldig bra men jeg liker ikke helt Ole Dole og Doffens moderne utseende der. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sommer2464 Skrevet 30. desember 2021 Forfatter #35 Del Skrevet 30. desember 2021 Fordi jeg synes caps hører med på Ole Dole og Doffen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sommer2464 Skrevet 30. desember 2021 Forfatter #36 Del Skrevet 30. desember 2021 hellokitty skrev (1 time siden): Men du hadde bare svart i posten og ikke til en kommentar, da er det lett å missforstå 🙄 Jeg skjønner du er tilgitt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 31. desember 2021 #37 Del Skrevet 31. desember 2021 SVK skrev (18 timer siden): Jeg så den nye versjonen av DuckTales Mye finere tegnestil enn gamle DuckTales 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silla123 Skrevet 31. desember 2021 #38 Del Skrevet 31. desember 2021 Elsker Donald! Lest det fast siden jeg var 14 år, nå er jeg 27. Har en stor Donald samling med både blader og bøker. Eneste er at jeg skulle ønske det kom nye historier ofte, de gjentar de gamle hele tiden og jeg kan jo alle utenat ☺️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2021 #39 Del Skrevet 31. desember 2021 On 12/30/2021 at 1:56 PM, Entern said: Lurer på om Donald Duck hadde vært bedre eller enda verre enn Trumpern. DD har jo stort sett et hjerte av gull, men han har en voldsom stolthet og et voldsomt temperament, og mislykkes jo stort sett i alt han setter seg fore... Trump har det samme bortsett fra det gode hjertet 😛 Anonymkode: 1462a...ead Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Meridian Skrevet 31. desember 2021 #40 Del Skrevet 31. desember 2021 Jeg elsker Donald. Kan det meste om det, og det har vært en stor lidenskap siden jeg var barn og begynte å samle på bladene. Føler det tar opp mye plass, så har vurdert å slutte å salme etter 30 år. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå