Gå til innhold

Muslimer tror dere nordmenn kommer til helvete

Sommer2464

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Nordmenn er i hovedsak kommunistiske, kommunister er ateister, så de bryr seg ikke om religion. Penger er deres religion.

Anonymkode: 88ad7...b64

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (52 minutter siden):

Nordmenn er i hovedsak kommunistiske, kommunister er ateister, så de bryr seg ikke om religion. Penger er deres religion.

Jeg lar meg stadig fascinere av hvor mange rare, åpenbart gale påstander helt uten begrunnelse folk kan komme med, og dette var et godt eksempel. 😁

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Capitan Fracassa skrev (3 minutter siden):

Jeg lar meg stadig fascinere av hvor mange rare, åpenbart gale påstander helt uten begrunnelse folk kan komme med, og dette var et godt eksempel. 😁

Jeg lar meg forbause over hvor blind for virkeligheten mange er. Jeg kan begrunne min påstand i kraft av utallige hverdagslige eksempler som er nokså åpenbare for mange.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Jeg kan begrunne min påstand i kraft av utallige hverdagslige eksempler som er nokså åpenbare for mange.

Ja, sikkert 🤭

Og helt sikkert ved å bruke ordbokdefinisjonene av "kommunist", "ateist" og "religion" også - og ikke din personlige variant av disse (ironi)...

Endret av Capitan Fracassa
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Feil, rykende ferske tall SSB viser at andelen religiøse i Norge er synkende og bare 47% sier at de er troende. Medlemstallet i den norske kirke har sunket med over 140.000 de siste 5 årene.

Antallet medlemmer i den norske kirke er heller ikke ensbetydende med at de er religiøse, veldig mange blir ufrivillige medlemmer og mange er medlemmer kun p.g.a. tradisjon.

https://www.ssb.no/kultur-og-fritid/faktaside/religion

Alle grafene viser andelen religiøse i Norge er synkende, men nå kommer det vel en tirade med ateistiske Kina og vrangforestillinger om at tallene fra SSB ikke stemmer... 

Anonymkode: 17350...5a7

Det står ikke at 47% er troende, det står at 47% "tilhører en religion eller trosretning". Mange ateister som er medlem i Den norske kirke kan sies å tilhøre en religion, selv om de ikke tror på den.

Monitor-undersøkelsen har gode tall på disse tingene, her er data fra 2020-undersøkelsen: 

"48% svarte “nei” på spørsmålet om de tror på en gud.

Totalt 30% svarte ja, 21% var usikre.

Andelen som ser på seg selv som kristne har falt fra 24% til 21% i løpet av de to siste årene"

https://www.norwaytoday.info/news/fewer-and-fewer-norwegians-believe-in-god-survey-shows

Anonymkode: d1119...6eb

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Feil, rykende ferske tall SSB viser at andelen religiøse i Norge er synkende og bare 47% sier at de er troende. Medlemstallet i den norske kirke har sunket med over 140.000 de siste 5 årene.

Ifølge lenken din er flertallet medlemmer av DNK eller andre trossamfunn utenfor. Solid flertall skikkelige, religiøse mennesker altså😄

Anonymkode: b29b0...06c

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skiftenøkkel skrev (5 timer siden):

Hva med stakkars isolerte urfolk som ikke har hørt eventyrene, kommer de også til helvete? 

Nei selvfølgelig ikke

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ssb sine tall viser også at kun 26% benekter Guds eksistens, det betyr at hele 74% av befolkningen er skikkelige, religiøse mennesker det gitt

AnonymBruker skrev (På 29.12.2021 den 11.55):

Jeg hadde helt ærlig blitt stressa over å skulle tilbringe evigheten med troende muslimer. Det er ikke himmel, men for meg et helvette. Misforstå meg rett, jeg unner muslimene sin himmel men jeg ønsker ikke å være der med de. 

Anonymkode: 2f4e6...718

Det er grader av himmel ifølge Koranen, så du viille uansett ikke havnet på samme sted med mindre du var muslim

Anonymkode: b29b0...06c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helvete er allerede de her på jorden, hilsen ca 1/3 av klodens befolkning.

Anonymkode: 614e7...a4f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Helvete er allerede de her på jorden, hilsen ca 1/3 av klodens befolkning.

Anonymkode: 614e7...a4f

Og djevlene er her og, gjerne samme 1/3

Anonymkode: 28677...2d7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er ikke muslim men norsk ateist og er hvertfall sikker på at norske rasister og nazister kommer til helvete 

Anonymkode: cbeb8...ee8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Jeg er ikke muslim men norsk ateist og er hvertfall sikker på at norske rasister og nazister kommer til helvete 

Anonymkode: cbeb8...ee8

Nei det var ikke rasistisk ment bare nysgjerrig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sommer2464 skrev (20 timer siden):

Dere muslimer tror dere de aller fleste nordmenn kommer til helvete fordi de ikke er muslimer.

hvor har du disse løgnene fra? her må du vise til kilder for dine alvorlige påstander. tror neppe muslimer flest bryr seg om ditt oppgjør med Gud. Muslimer flest er ute etter å leve et fredelig liv i sitt nye land.

Anonymkode: 111c2...442

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

hvor har du disse løgnene fra? her må du vise til kilder for dine alvorlige påstander. tror neppe muslimer flest bryr seg om ditt oppgjør med Gud. Muslimer flest er ute etter å leve et fredelig liv i sitt nye land.

Jeg har hørt det fra kvinneguiden brukeren omarel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Athena79 skrev (7 timer siden):

I følge islam så er jo alle andre religioner haram, så ja de tror nok det. 

kristendommen og jesus er også verre en helvete og djevelen ifølge jødedommen.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trolltunge skrev (17 timer siden):

Det tror alle de som tilhører ulike grener av kristendommen også. 

Har det noe å si om man ikke tror? Da er det like farlig og realistisk som "Nå må du være grei jente, ellers blir du sendt til Hundremeterskogen, der Bamse Brakar kommer til å lage gitar av deg."

Selv om du ikke tror på det, betyr ikke at helvete ikke finnes.. FYI.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...