AnonymBruker Skrevet 29. desember 2021 #41 Del Skrevet 29. desember 2021 AnonymBruker skrev (37 minutter siden): Nei, de forklarer Guds eksistens med vitenskaplige bevis Anonymkode: 1e0fa...d71 Bibelen beviser Guds eksistens med vitenskap, på samme måte som Bhagavadgita beviser Vishnu sin eksistens med vitenskap. Anonymkode: e8de7...71b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Capitan Fracassa Skrevet 29. desember 2021 #42 Del Skrevet 29. desember 2021 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Det finnes heller ingen vitenskapelige bevis på at det ikke er noen gud eller noe som er større enn oss. Anonymkode: 25ff5...9b8 Helt enig. Jeg har da heller ikke påstått noe sånt. Men selv det ikke finnes vitenskapelige bevise for at det ikke finnes noen Gud, så er påstanden om at det finnes vitenskapelige bevis for Gud fortsatt tomme, udokumenterte påstander. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Conal Skrevet 29. desember 2021 #43 Del Skrevet 29. desember 2021 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Nei det er schizofreni eller psykose. Anonymkode: 9b10c...70f Hahahaha. Nei, mammuk. Jeg er Gud. Det er, Sannheten. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Capitan Fracassa Skrevet 29. desember 2021 #44 Del Skrevet 29. desember 2021 (endret) AnonymBruker skrev (2 timer siden): Det er jo vitenskapelig bevist at Jesus har vært på denne jorden. Dette påstås stadig vekk i tråden her, men uten å komme med disse "bevisene" er det jo bare tomme, udokumenterte påstander. Sitat Merkelig at mennesker tror bare på det dem ser og ikke det som er usynlig. Vi er jo alle avhengige av noe for å leve og det er oksygen og luften, og den er jo usynlig, men vi kan kjenne den og se den når det blåser ute. Nettop. Lufta vi puster er usynlig, men i motsetning til guden du tror på, er oksygen noe vi alle merker, og noe forskere kan gjøre repeterbare forsøk med og verifisere. Så sammenligningen viser bare at i motsetning til oksygen finnes det ikke bevis for guden du tror på. Sitat Gud har åpenbart mye for meg siden jeg ble frelst, ingen kan ta min tro fra meg heldigvis. Anonymkode: f5ed2...8f0 Du har rett i at jeg hverken kan eller vil ta troen fra deg. Men at Gud har åpenbart seg for deg er en tolkning du har gjort av opplevelsene du har, en tolkning du ikke kan verifisere eller bevise at er sann. Legg merke til at jeg ikke påstår at din tolkning av dine personlige opplevelser er feil, bare at du ikke har noen måte å verifisere elle dokumentere at det ikke bare er noe som foregår i hjernen din helt uten noen gud. Men jeg håper allikevel at du har det bra med din tro 😊 Endret 29. desember 2021 av Capitan Fracassa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå