Gå til innhold

Ble ikke invitert

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hvis det var en kamerat gjeng med kun gutta hadde jeg ikke reagert. At han ikke ønsker å ha deg med på en fest med venner av begge kjønn er sært - man skulle tro at man etter kun 5 dater er ganske nyforelsket og ønsker å ha deg med på det meste . Jeg hadde droppet flere dater med han der.

Anonymkode: 98b0a...972

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du sier du har møtt hans venner flere ganger før, da dere er bekjente. 

Men har du møtt hans venner nå, som hans date? Vet de at dere dater? 

Det kan jo være så enkelt som at han rett og slett vil vente litt å se hvordan datingen går, før han introduserer deg som daten hans? 

Anonymkode: a956c...7c3

• Liker 4
Skrevet
AnonymBruker skrev (36 minutter siden):

Det kan jo være så enkelt som at han rett og slett vil vente litt å se hvordan datingen går, før han introduserer deg som daten hans? 

Ser den! 
Men mår TS får høre om alt i etterkant blir det jo en selvoppfyllende profeti at datingen ikke går bra framover. Hva trodde han egentlig hun ville tenke?

Hadde han forklart det hele for TS i forkant kunne det kanskje vært fordøybart. 

• Liker 4
Skrevet
Juniper skrev (1 minutt siden):

Ser den! 
Men mår TS får høre om alt i etterkant blir det jo en selvoppfyllende profeti at datingen ikke går bra framover. Hva trodde han egentlig hun ville tenke?

Hadde han forklart det hele for TS i forkant kunne det kanskje vært fordøybart. 

Problemet er ikke selve bursdagselskapet i min mening, men at det ikke blir fortalt om det.

Anonymkode: 884e4...d48

• Liker 4
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Er jeg kontrollerende? Jeg har allerede møtt alle vennene hans. Så hadde ikke akkurat blitt noe nytt sånn sett. Er masse damer som var der også, venninnene hans. Syntes bare det var skuffende at han ikke engang fortalte om at han skulle ha bursdagsfest i det minste. 

Anonymkode: 2ea5f...efa

Var det du som lagde denne tråden i går? Om daten som var på fest. Uansett - ro ned! Han har et liv og en dame han har møtt fire ganger har ikke almennrett til å vite alt hva han driver med eller være med på alt han gjør 

Anonymkode: 7d19a...2a3

Skrevet
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Var det du som lagde denne tråden i går? Om daten som var på fest. Uansett - ro ned! Han har et liv og en dame han har møtt fire ganger har ikke almennrett til å vite alt hva han driver med eller være med på alt han gjør 

Hvorfor må folk dra opp gamle tråder?

Og hvorfor er det vesentlig i denne tråden`?

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (20 minutter siden):

Eh nei. Det var ikke meg. Herregud.. 😒

TS

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Har ikke møtt dem som en date, nei. 

TS

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Problemet er ikke selve bursdagselskapet i min mening, men at det ikke blir fortalt om det.

Ikke sant? Vi snakket t.o.m om den dagen, hvor han fortalte at han sååå gjerne ville se meg så snart som mulig, bortsett fra at han ikke kunne X dag, fordi da var han opptatt. Jeg hadde sagt: «jeg skal feire bursdagen min den dagen». Syntes det er så merkelig. 

Enda rarere er at han fremstår veldig gira, han sendte meg akkurat melding om hvor mye han gleder seg til torsdag, for da har vi en avtale… 

TS

• Liker 1
Skrevet

Kanskje han bare vil bli ordentlig kjent først.Og syns det er litt kleint å ta deg med.

"Hei, hvem er dette da? Kjæresten?""Nei, vi møttes på Tinder forrige uke"

Anonymkode: 7be50...b94

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Er jeg kontrollerende? Jeg har allerede møtt alle vennene hans. Så hadde ikke akkurat blitt noe nytt sånn sett. Er masse damer som var der også, venninnene hans. Syntes bare det var skuffende at han ikke engang fortalte om at han skulle ha bursdagsfest i det minste. 

Om dere er eksklusive og kjærester er det veldig rart ja! Om dere bare er i "tidlig datingfase" noe som 5 dater faktisk er, er det ikke så veldig rart. Alt for tidlig da å introdusere dere blant venner uten at det er sikkert at det blir noe mer. Han har ikke fortalt dette til deg fordi han ikke vil at du skal føle deg tilsidesatt.

Jeg introduserer aldri mer en kjæreste for familie og venner før jeg vet at det blir noe varig noe. Og det tar fort noen måneder eller mer. Det er så enormt nederlag og vanskelig å gå tilbake til alle for så å fortelle at "det fungerte ikke". Så lenge han viser interesse, ikke holder på med andre så hadde ikke jeg reagert på noe slikt.

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (25 minutter siden):

Hvorfor må folk dra opp gamle tråder?

Og hvorfor er det vesentlig i denne tråden`?

Tråden er strengt talt ikke gammel når den ble lagd i går og jeg dro den opp fordi det hørtes ut som samme person, og de samme svarene er relevante her 

Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Tråden er strengt talt ikke gammel når den ble lagd i går og jeg dro den opp fordi det hørtes ut som samme person, og de samme svarene er relevante her 

Det er altså ikke meg som har laget den tråden, som jeg har nevnt tidligere når du spurte. 

TS

Skrevet
AnonymBruker skrev (13 minutter siden):

Ikke sant? Vi snakket t.o.m om den dagen, hvor han fortalte at han sååå gjerne ville se meg så snart som mulig, bortsett fra at han ikke kunne X dag, fordi da var han opptatt. Jeg hadde sagt: «jeg skal feire bursdagen min den dagen». Syntes det er så merkelig. 

Enda rarere er at han fremstår veldig gira, han sendte meg akkurat melding om hvor mye han gleder seg til torsdag, for da har vi en avtale… 

TS

Så han er bare ikke klar for å introdusere deg på den måten ennå. Du sier jo du er bekjent av folka fra før. Det er noe annet enn å bli introdusert som kjæreste. Syns ikke du skal ta det så ille opp, men du kan jo nevne det siden du føler sånn på det. Kanskje han bare vil det skal være dere to en stund til. 

Anonymkode: 9cc41...a39

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (18 timer siden):

TS

Enig, kutt han ut.

Skrevet

Hvem bryr seg? Tror du noen har giddi å sett på tråden?

Hva er formålet?

Skrevet

Så han er bare ikke klar for å introdusere deg på den måten ennå. Du sier jo du er bekjent av folka fra før. Det er noe annet enn å bli introdusert som kjæreste. Syns ikke du skal ta det så ille opp, men du kan jo nevne det siden du føler sånn på det. Kanskje han bare vil det skal være dere to en stund til. 

Anonymkode: 9cc41...a39

Hun kunne vært der som en bekjent. Jeg synes det er rart og eklusdere henne og ikke fortelle henne om det når de er i samme omganskreft.

• Liker 1
Skrevet

Dere har jo bare vært på 5 dater. Om du blir invitert, så vil jo folk tro dere er sammen, og kanskje han ikke er helt der enda?

• Liker 1
Skrevet

Hei trådstarter.

Da tittelen på tråden er mangelfull, stenges tråden. Viser til forumets regelverk:

* Trådtitler på forumet er begrenset til 140 tegn. Vi anbefaler våre brukere å benytte seg av gode titler for å beskrive trådens innhold og dermed treffe riktige mottakere. Tråder med tittelen "Hjelp?" og lignende ufullstendige titler vil stenges. Trådstarter kan velge mellom enten å sende PM til moderator med ønske om endring av tittel, eller selv starte en ny tråd med forbedret tittel.

Du kan enten sende moderator en PM med ønsket oppdatering av tittelen, så vil tråden åpnes igjen, eller starte en ny tråd med mer beskrivende tittel.

- Matas, mod. 

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...