Gå til innhold

Ble ikke invitert

Fremhevede innlegg

Skrevet

Har datet 5 ganger. Ble ikke invitert i bursdagsfeiringen hans, med vennene hans.  Er det er dårlig tegn? 

Anonymkode: 2ea5f...efa

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Eneste dårlige tegnet her er vel at du er så desperat? kontrollerende? at du tenker at etter kun 5 dater skulle du bli introdusert for venner og delta på feiring med hans kompiser.

Ro deg ned.

Dere er jo knapt begynt å bli kjent med hverandre.

Anonymkode: f58af...5df

• Liker 19
Gjest AthenaRavenLuna
Skrevet

Etter kun 5 dater er det ikke rart, nei. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (20 minutter siden):

Har datet 5 ganger. Ble ikke invitert i bursdagsfeiringen hans, med vennene hans.  Er det er dårlig tegn? 

Nei

Anonymkode: f1f46...18e

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Eneste dårlige tegnet her er vel at du er så desperat? kontrollerende? at du tenker at etter kun 5 dater skulle du bli introdusert for venner og delta på feiring med hans kompiser.

Ro deg ned.

Dere er jo knapt begynt å bli kjent med hverandre.

Er jeg kontrollerende? Jeg har allerede møtt alle vennene hans. Så hadde ikke akkurat blitt noe nytt sånn sett. Er masse damer som var der også, venninnene hans. Syntes bare det var skuffende at han ikke engang fortalte om at han skulle ha bursdagsfest i det minste. 

• Liker 4
Skrevet
AnonymBruker skrev (16 minutter siden):

Er jeg kontrollerende? Jeg har allerede møtt alle vennene hans. Så hadde ikke akkurat blitt noe nytt sånn sett. Er masse damer som var der også, venninnene hans. Syntes bare det var skuffende at han ikke engang fortalte om at han skulle ha bursdagsfest i det minste. 

Du stiller spørsmålet. Etter kun 5 dater.

Det er ikke naturlig eller vanlig.

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (26 minutter siden):

Du stiller spørsmålet. Etter kun 5 dater.

Det er ikke naturlig eller vanlig.

Uffda, var ikke klar over at jeg var så unormal. Beklager det!:) 

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (44 minutter siden):

Uffda, var ikke klar over at jeg var så unormal. Beklager det!:) 

Er du sår der bak?

• Liker 1
Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

er noen her inne som må trykke ned alle som stusser over ting. Ikke bry deg. Er lov å føle seg uønsket, en må ha lov til å føle det en føler uten at en haug med gærne damer på kg skal trykke en ned. Ja jeg hadde stusset hvis jeg hadde allerede truffet vennene hans. Og hvis en mann har sagt han er interessert i meg og liker meg så hadde jeg syntes det var rart han ikke ville ha meg med på bursdagen sin. Jeg hadde i hvertfall ønsket å ha med ham om det så var 2 dater og jeg likte mannen. 

Herregud for en kaklegjeng her inne... jeg syns du ts virker mest normal her da en det er nå meg. 

Endret av GrønnNellik68
  • Liker 23
Skrevet

Skjønner deg godt jeg..en får lissom ikke lyst til å møte de igjen når en føler seg utestengt av en som i utgangspunktet har sagt de ønsker å ha noe seriøst. Jeg syns ikke det er kontrollerende å føle seg skuffet over det som skjedde. Det er kontrollerende hvis hun hadde ringte daten og vært forbanna for at hun ikke ble invitert. Hun har bare konstantert at hun var ikke verd nok til å bli med på bursdagen til han som har sagt han er interessert i henne... jeg hadde sagt nei til dater på en stund. Og spør han hvorfor så si det du har skrevet her. Eller gi igjen med samme mynt... feir bursdag med masse guttevenner så kanskje pipa får en annen lyd. Mannfolk tåler som regel mindre at damer har gutte venner har jeg nettopp sett en diskusjon her på kg. 

• Liker 4
Skrevet

Ja, det er et dårlig tegn. De som skriver du ikke kan kreve det etter «kun» 5 dates har antagelig rett, men det er likevel et dårlig tegn. Jeg hadde droppet han

Anonymkode: 59108...d0b

• Liker 9
Skrevet

Jeg ble snurt da jeg ikke fikk bursdagspresang av min nåværende kjæreste etter 4 uker med dating. 

Hans fest handler ikke om deg, trekk pusten og gratuler han med dagen😊

Mange har behov for litt tid i startfasen 

Anonymkode: e97e4...5bb

• Liker 1
Skrevet

Grunnen til at han ikke fortalte at han skulle ha bursdagsfest var vel at han ikke ville ha deg der. Så kan man spørre seg hvorfor, siden du allerede har møtt vennene hans. Jeg må innrømme at jeg også synes det er rart at du ikke ble invitert hvis du har vært på fest med dem før. Hvis du bare har møtt dem tilfeldig på byen, blir det noe annet. Men det høres også litt rart ut at du kjenner alle vennene hans etter kun fem dater.

Hvordan fikk du forresten vite om bursdagsfesten?

Skrevet

Hvis du allerede har møtt vennene hans, så synes jeg det var et litt dårlig tegn ja.

Anonymkode: 95a3e...04f

• Liker 7
Skrevet
ti10 skrev (8 minutter siden):

Grunnen til at han ikke fortalte at han skulle ha bursdagsfest var vel at han ikke ville ha deg der. Så kan man spørre seg hvorfor, siden du allerede har møtt vennene hans. Jeg må innrømme at jeg også synes det er rart at du ikke ble invitert hvis du har vært på fest med dem før. Hvis du bare har møtt dem tilfeldig på byen, blir det noe annet. Men det høres også litt rart ut at du kjenner alle vennene hans etter kun fem dater.

Hvordan fikk du forresten vite om bursdagsfesten?

Vi har vært bekjente i noen år, så har møtt alle han kjenner mange ganger lenge før vi begynte å date.

Bursdagsfesten er godt dokumentert på Facebook, med tagging, bilder og videoer. Tror ikke jeg kommer til å møte han igjen, for å være ærlig. Vi har allerede en planlagt date, men den kommer jeg til å avlyse.

TS

• Liker 6
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Vi har vært bekjente i noen år, så har møtt alle han kjenner mange ganger lenge før vi begynte å date.

Bursdagsfesten er godt dokumentert på Facebook, med tagging, bilder og videoer. Tror ikke jeg kommer til å møte han igjen, for å være ærlig. Vi har allerede en planlagt date, men den kommer jeg til å avlyse.

TS

Helt forståelig ts... 

• Liker 8
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

TS

Hvis du har møtt vennene hans før dere møttes, så er det noe annet.

Hvor lenge har dere datet forresten?

Anonymkode: 95a3e...04f

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

Det er jo en helt annen historie enn å ha vært på fem dater. Ut fra HI ville jeg sagt at det ikke var noe merkelig ved å ikke være invitert, men hvis du kjenner de fleste av vennene hans fra før - og forutsatt at de vet at dere nå dater - synes jeg det er spesielt at han utelater deg. Hvis det fortsatt er en godt bevart hemmelighet at dere har gått fra bekjente til å være i ferd med å bli et par, ville jeg i det minste forventet at han fortalte om festen og hvorfor han ikke følte seg klar for å ha deg der.

• Liker 7
Skrevet
Daria skrev (28 minutter siden):

Det er jo en helt annen historie enn å ha vært på fem dater. Ut fra HI ville jeg sagt at det ikke var noe merkelig ved å ikke være invitert, men hvis du kjenner de fleste av vennene hans fra før - og forutsatt at de vet at dere nå dater - synes jeg det er spesielt at han utelater deg. Hvis det fortsatt er en godt bevart hemmelighet at dere har gått fra bekjente til å være i ferd med å bli et par, ville jeg i det minste forventet at han fortalte om festen og hvorfor han ikke følte seg klar for å ha deg der.

Jeg kjenner dem ikke, men har møtt dem i festsammenheng før. Det er nok en hemmelighet, men… litt skuffet over at han ikke fortalte at han skulle ha bursdagsfest. 

• Liker 1
Skrevet
GrønnNellik68 skrev (1 time siden):

er noen her inne som må trykke ned alle som stusser over ting. Ikke bry deg. Er lov å føle seg uønsket, en må ha lov til å føle det en føler uten at en haug med gærne damer på kg skal trykke en ned. Ja jeg hadde stusset hvis jeg hadde allerede truffet vennene hans. Og hvis en mann har sagt han er interessert i meg og liker meg så hadde jeg syntes det var rart han ikke ville ha meg med på bursdagen sin. Jeg hadde i hvertfall ønsket å ha med ham om det så var 2 dater og jeg likte mannen. 

Herregud for en kaklegjeng her inne... jeg syns du ts virker mest normal her da en det er nå meg. 

Enig, jeg synes også det er et stort rød varsel tegn, at han ikke forteller om bursdagfesten hans.

Anonymkode: 884e4...d48

• Liker 3
Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...