SoWhat? Skrevet 29. desember 2021 #41 Del Skrevet 29. desember 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Tror det bare er forum på sitt beste, nekter å tro på at den ekte verden er så svarthvit som den er her, den har mange grå nyanser også, som er motsetningen fra eventyrene som blir nevnt som blir diskutert. Anonymkode: 1c519...f34 Jeg skjønner ikke hva du mener er så svart/hvitt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2021 #42 Del Skrevet 29. desember 2021 SoWhat? skrev (18 minutter siden): Jeg skjønner ikke hva du mener er så svart/hvitt? At steforeldre er onde(sort) og biologiske er gode(hvit) det finnes ikke et menneske som bare er godt eller vondt, hvem som helst kan bli presset til ondskap. Anonymkode: 1c519...f34 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SoWhat? Skrevet 29. desember 2021 #43 Del Skrevet 29. desember 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): At steforeldre er onde(sort) og biologiske er gode(hvit) det finnes ikke et menneske som bare er godt eller vondt, hvem som helst kan bli presset til ondskap. Anonymkode: 1c519...f34 Jeg vet ikke hvem som sier at de bare er onde. Jeg har ikke sagt det, og ikke ment det. Men det ER mer utfordrende å bli glad i stebarn. Noen ganger blir de også oppfattet som en bør og et problem som følger med. Og det kan en jo snakke om, og ihvertfall tenke på barnas beste oppi det. Ja, og det er slike blandede familier som fungerer, og det fins gode bonusforeldre. Det er bare at man bør kunne diskutere det som ikke funker bra også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2021 #44 Del Skrevet 29. desember 2021 SoWhat? skrev (8 minutter siden): Jeg vet ikke hvem som sier at de bare er onde. Jeg har ikke sagt det, og ikke ment det. Men det ER mer utfordrende å bli glad i stebarn. Noen ganger blir de også oppfattet som en bør og et problem som følger med. Og det kan en jo snakke om, og ihvertfall tenke på barnas beste oppi det. Ja, og det er slike blandede familier som fungerer, og det fins gode bonusforeldre. Det er bare at man bør kunne diskutere det som ikke funker bra også. Sa ikke du sa det var pur ondskap, men det må være krevende, kan umulig alltid være steforeldre som er feilen i oppdragelsen, foreldrene klarte ikke engang å aksepteres den andre forelderens metode og så skilte de seg Anonymkode: 1c519...f34 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SoWhat? Skrevet 29. desember 2021 #45 Del Skrevet 29. desember 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Sa ikke du sa det var pur ondskap, men det må være krevende, kan umulig alltid være steforeldre som er feilen i oppdragelsen, foreldrene klarte ikke engang å aksepteres den andre forelderens metode og så skilte de seg Anonymkode: 1c519...f34 Jo, men det blir en annen side av hele saken. En kan jo godt diskutere om folk skiller seg for lett også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå