Gjest Anonymous Skrevet 11. mars 2002 #1 Del Skrevet 11. mars 2002 Hei Jeg vil sååå gjerne legge på meg, bare litt. 8-9kg til hadde vært en drøm som ville ha godt i oppfyllelse. Det høres kanskje litt snodig ut, å VILLE legge på meg. Men jeg er lei av å være TYNNEST!! For å få en pekepinn: Hvor mye/hva spiser dere til vanlig? Er lite oppfinnsom i matveien, noen forslag til noe godt å spise? (Begynner å bli lei av loff med bringebærsyltetøy på) Har dere noen tips om hvordan jeg kan legge på meg? ALLE svar blir satt MEGA stooor pris på -==- Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 11. mars 2002 #2 Del Skrevet 11. mars 2002 Sunn kost og mosjon hjelper om du skal opp eller ned i vekt. Det eneste du oppnår med loff og syltetøy er hull i tennene og skader av et ensidig kosthold. Lykke til. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Polyanna Skrevet 11. mars 2002 #3 Del Skrevet 11. mars 2002 For å legge på deg trenger du å spise proteiner og å trene styrke. Da bygger du fine muskler. Hvis du ellers spiser rikelig, med gode, feite sauser osv., vil du få et pent fettlag også.. Proteinrik mat er: Kylling, kjøtt, fisk, egg, melk, ost. Spis fx. ostesmørbrød og store biffer.... Pass også på å få i deg nok grønnsaker - det trenger du for immunforsvaret ditt, huden, håret og generelt alle byggesteiner. Jeg ville spist et par-tre skikkelige grove brødskiver til frokost, med leverpostei, majones og agurk. Og et STORT glass melk (fx. lettmelk). Til lunsj kanskje noe lignende, eller en skive med egg og masse kaviar og en med ...hhmmm... kanskje banan? En frukt eller en gulrot. Husk et mellom-måltid på ettermiddagen, kanskje en God'morgen eller noe? Og middag med masse kjøtt/fisk og grønnsaker + en skikkelig fløtesaus. Og kanskje et ostesmørbrød eller to til kvelds. (guri, nå ble jeg sulten!!!) Drikk masse vann, det smører hele maskineriet. Lykke til! Husk å ta det forsiktig, så kroppen din ikke får helt sjokk!:-)12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 12. mars 2002 #4 Del Skrevet 12. mars 2002 Kjøp deg brødrister,smør(skikkelig smør) og jordbærsyltetøy Med 1/2 liter melk til hvert måltid... Garantert at du spiser noe godt og samtidig legger på deg Kaloribombe,and soo..koz deg!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 12. mars 2002 #5 Del Skrevet 12. mars 2002 Jeg sender sporenstreks over 10 kg...... jeg har mer å ta av, så bare gi et hint...... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå