Scarlet Skrevet 27. desember 2021 #1 Del Skrevet 27. desember 2021 Hvilken maling foretrekker du å male bilder med? Har veldig lyst til å begynne å male, men usikker på hvilken maling jeg skal velge. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jaromei Skrevet 30. desember 2021 #2 Del Skrevet 30. desember 2021 Mener du hvilken type maling, eller hvilket malingsmerke? Det er jo mange å velge mellom; akryl, olje, akvarell, gouache, akrylgouache. Hvis du er nybegynner, ville jeg gått for å kjøpe noen få farger i helt ok kvalitet av enten akryl eller akvarell. Du trenger egentlig bare noen få farger for å kunne blande alle selv. Gul, cyan og magenta syns jeg er best, og hvis du går for akryl, ville jeg også kjøpt en hvit. Alle typer maling kan du kjøpe store sett med mange farger til en billig penge, men personlig syns jeg at det er bedre å investere i noen få farger i bedre kvalitet, også heller utvide samlingen etterhvert. Hvis du skal kjøpe på nett, anbefaler jeg nettbutikken www.jacksonsart.com. Jeg handler alltid der. Hvis du velger å betale med norske kroner, så er tollen inkludert i prisen. Mye rimeligere og større utvalg enn å kjøpe i Norge. Kommer ganske raskt frem også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå