AnonymBruker Skrevet 27. desember 2021 #1 Del Skrevet 27. desember 2021 Hei! Lurer på om det er vanlig å få skyggestrek på babyplan sin tidligtest? Eller kan det være en svak positiv? Anonymkode: b5257...c63 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2021 #2 Del Skrevet 27. desember 2021 Har fått skyggestrek på de stavene ja. Men umulig å vite om det er skygge eller ikke uten å se bilde? Anonymkode: 6e46f...19e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2021 #3 Del Skrevet 27. desember 2021 Bildet kom ikke med, heheh! Men nå tror jeg det bare er skygge, når jeg ser på bildet igjen. Anonymkode: b5257...c63 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2021 #4 Del Skrevet 27. desember 2021 Tror dessverre bare det er en skygge:/ Det er ordentlig kjipt når du ønsker graviditet. Har opplevd det selv i godt selskap med mange andre. Prøv å teste igjen om et pr dager, kan hende det bare er for tidlig 🙂 Anonymkode: d6445...6d2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2021 #5 Del Skrevet 27. desember 2021 Er dessverre akkurat sånne skygger jeg har fått på stavene også😔 liker babyplan sine strimler mye bedre så anbefaler de👍🏻 Anonymkode: 6e46f...19e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå