AnonymBruker Skrevet 27. desember 2021 #21 Skrevet 27. desember 2021 Jeg finner en unnskyldning for at vi ikke kan ha sex før utbruddet er tørt. Går på medisiner og det har allerede blitt bedre ila dagen heldigvis. Takk for alle innspill. Ts Anonymkode: 88a6a...fc1
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2021 #22 Skrevet 27. desember 2021 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Jeg finner en unnskyldning for at vi ikke kan ha sex før utbruddet er tørt. Går på medisiner og det har allerede blitt bedre ila dagen heldigvis. Takk for alle innspill. Ts Anonymkode: 88a6a...fc1 TS: Jeg kan bare si at jeg forstår deg!❤️og jeg vet at det koster litt å fortelle om sånt. Jeg har også Herpes type 2 og får utbrudd innimellom, men heldigvis veldig mye sjeldnere nå enn når jeg første gang fikk utbrudd. Det har kostet meg litt å fortelle om det til faste partnere, men stort sett har det blitt møtt med forståelse. Særlig når man forteller om hvor vanlig dette er, at mange har type 1 eller 2 i kroppen selv om de ikke får symptomer, at det er litt som å ha munnsår (som er vanlig) og så videre. Men det er en kjedelig ting som kan legge en demper på sexlivet, og det er surt og kjipt. Dog ikke verdens undergang 🤗 Men jeg vil anbefale at du tør å være åpen om det snart, så slipper du å gå å være redd for hva kjæresten din skal si. Hvis han er litt moden og reflektert og er villig til å la seg opplyse, takler han det nok fint. Som andre har skrevet her kan det godt hende det kommer fra ham uansett. Ingen har rett til å dømme, dette er ganske vanlig blant oss seksuelt aktive! Men det er lurt å være åpen slik at din partner er informert og kan forholde seg til det. Som du skriver så har han mest sannsynlig dette viruset fra før, eller han har fått det nå etter at dere begynt å ha sex. Bare snakk med ham , og husk at dette verken er dramatisk eller farlig ☺️❤️ Anonymkode: 33d73...bfd
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2021 #23 Skrevet 27. desember 2021 Jeg har herpes, og har aldri opplevd at jeg har blitt møtt med at partner har syntes jeg var skitten. I de forholdene jeg har hatt, har jeg tidlig vært åpen om det og vi har unngått sex om jeg hadde utbrudd. Null stress. Men å ha sex med partner med et pågående utbrudd når han er uviten om det, det er råtten gjort og jeg vil betegne det som et svik. Selvom han har gitt det til deg, så kan det være han er asymptomatisk - som mange er - så jeg ville bare vært åpen og ærlig om det. De aller fleste voksne mennesker er fullstendig klar over at herpes er helt normalt, så jeg tviler på at du trenger å uro deg. Anonymkode: 1a69e...853 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå