Gjest Era Vulgaris Skrevet 27. desember 2021 #21 Skrevet 27. desember 2021 Se positivt på det, du fikk avslørt hensiktene hans kjapt, og slapp unna en tulling.
Rogadame Skrevet 27. desember 2021 #22 Skrevet 27. desember 2021 bullehurk skrev (23 minutter siden): "Han spurte om du synes det var spennende med yngre menn i senga" ? Og det tålte du ikke ?? Da synes jeg du er i overkant lettkrenka og fintfølende, men deg om det. et sånt spm er plumpt og vitner om dårlige sosial antenner, er 42 år sjøl og hadde synes sånne spm er teite uansett hvilken alder han har " liker du yngre gutter/liker du eldre gutter/liker du stor tiss" Betyr ikke at damer er sensitive , men er kaster ikke bort energi på bullshit . 16
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2021 #23 Skrevet 27. desember 2021 AnonymBruker skrev (51 minutter siden): At han dreier samtalen over på sex er kanskje ikke så rart, jeg antar det var sex begge var ute etter? Er vel greit å ikke gå rundt grøten? Anonymkode: fc5d8...320 Nei det var ikke det vi var ute etter. Hvert fall ikke jeg, mulig han var det men forsøkte jo først å skjule det da. Kom jo etter hvert dårlig ut av det 😅 Anonymkode: 21003...bb3 2
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2021 #24 Skrevet 27. desember 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): At han dreier samtalen over på sex er kanskje ikke så rart, jeg antar det var sex begge var ute etter? Er vel greit å ikke gå rundt grøten? Anonymkode: fc5d8...320 Hvorfor tror alle at damer over 40 bare er ute ettef sex? Han trodde det men hun var nok ikke det.. jeg hadde tatt det for at han er ute etter uforpliktende sex etter som han penser inn på det på første date da hadde jeg sagt takk for meg. Å snakke om sex face to face med en fremmed er ikke min greie i hvertfall. Dust Anonymkode: c0fe2...d93 3
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2021 #25 Skrevet 27. desember 2021 1 hour ago, AnonymBruker said: Nei det var ikke det vi var ute etter. Hvert fall ikke jeg, mulig han var det men forsøkte jo først å skjule det da. Kom jo etter hvert dårlig ut av det 😅 Anonymkode: 21003...bb3 Er det mange 33 år gamle menn som vil ha seriøse forhold med damer på 42? Jeg tror nok de fleste er inneforstått med at den alderskonstellasjonen er for seksuelle forhold først og fremst. I virkelighetens verden i det minste Anonymkode: fc5d8...320 1
bullehurk Skrevet 27. desember 2021 #26 Skrevet 27. desember 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Er det mange 33 år gamle menn som vil ha seriøse forhold med damer på 42? Jeg tror nok de fleste er inneforstått med at den alderskonstellasjonen er for seksuelle forhold først og fremst. I virkelighetens verden i det minste Anonymkode: fc5d8...320 9 år ?? Hva er det for forskjell egentlig når begge er voksne ? hadde det vær andre veien, hadde ingen brydd seg. 3
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2021 #27 Skrevet 27. desember 2021 Just now, bullehurk said: 9 år ?? Hva er det for forskjell egentlig når begge er voksne ? hadde det vær andre veien, hadde ingen brydd seg. Ja godt mulig alt dette. Men det er da ikke vanlig for en mann på 33 og en dame på 42 å ha et forhold. Sex derimot er noe ganske annet. Om ts synes dette er oppsiktsvekkende er det ganske merkelig. Anonymkode: fc5d8...320
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2021 #28 Skrevet 27. desember 2021 Altså du skjønner jo at det er hersketeknikk fordi han ikke kom i buksa på deg som han var ute etter å komme hjem til deg fortest mulig og tålte ikke at du gjennomskuet han og satt han på plass Min erfaring er at samtlige av yngre gutter bare er ute etter et Milf knull når de chatter med eldre kvinne. Bare slett han og glem han Anonymkode: f39b5...418 4
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2021 #29 Skrevet 27. desember 2021 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Du er 42 år gammel og gidder å kaste bort tiden din på slike tullinger? Anonymkode: e65fe...e13 Han forveksler sensitiv og pirkete med å verne om de intime delene av sitt privatliv. Tenker han at folk er pripne og sensitive fordi de ikke vil utlevere detaljer fra sexlivet til fremmede må han jo gjerne gå rundt å tro at feilen ligger hos den ander Anonymkode: 10449...33f 4
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2021 #30 Skrevet 27. desember 2021 Jeg har møtt Morten jeg også. Anonymkode: 41aaf...1b2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå