Gå til innhold

Eldre damer er så sensitive og pirkete

Fremhevede innlegg

Skrevet

Ble jeg fortalt i går av en fyr jeg chattet med å db-dating. Selv var han 33 og jeg er 42. Han fortalte at han likte eldre damer og jeg sa at alder ikke alltid er så viktig for meg, det er viktigere med kjemi og at man søker og vil det samme.  Selve samtalen var morsom og givende, mye mer enn andre jeg har vært borti på lenge, og tenkte at her er det muligens håp. Så kommer spørsmålene om sex, ikke så mange da. Men dersom jeg ikke ville svare, så da mente han at det var bevis på at jeg var sensitiv og pirkete... Så sier han at han pleier ikke treffe de han matcher med, og jeg spør hvorfor ikke?  Og han sier : fordi de vil møtes i skoger og parker og sånn, og det er ikke min greie. 

Jeg antar han da vil rett hjem til folk, og sier det til han - da blir han sint og sier  tror du jeg er en slik dust??!  Der ser du, dere eldre damer er så jævla sensitive og pirkete! Det er så vanskelig å snakke med deg!! 

Rett før hadde han sagt at det så lett og fint å snakke med meg... Så er han også opptatt av om jeg har vært med mange yngre eller eldre menn, og om det er spennende med yngre i senga.  Sånne ting vil jeg ikke svare på, og da kommer den kommentaren om sensitiv og sånn igjen. Da kjenner jeg at dette er for dumt og jeg sletter matchen og sletter han fra snap. Ser at han har lagt meg til igjen men gidder ikke.

så, hva tenker dere? En type umodenhet eller hersketeknikk fra han eller er jeg sensitiv og pirkete? :P

Anonymkode: 21003...bb3

• Liker 4
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du er 42 år gammel og gidder å kaste bort tiden din på slike tullinger?

Anonymkode: e65fe...e13

• Liker 24
Skrevet

Ikke kast bort tida di på sånne idioter.

• Liker 14
Skrevet

Fy flate for en dust! Han prøver dette som en hersketeknikk fordi han tror det er større sjanse for at du vil ligge med han hvis han gjør deg usikker på deg selv. Å hallo? Eldre dame? Du er 9 år eldre enn han, det er jo ingenting når man har passert 30. Du er jo i din beste alder og kan få både yngre og eldre menn så han her trenger du ikke kaste bort tiden din på. 

• Liker 24
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Ble jeg fortalt i går av en fyr jeg chattet med å db-dating. Selv var han 33 og jeg er 42. Han fortalte at han likte eldre damer og jeg sa at alder ikke alltid er så viktig for meg, det er viktigere med kjemi og at man søker og vil det samme.  Selve samtalen var morsom og givende, mye mer enn andre jeg har vært borti på lenge, og tenkte at her er det muligens håp. Så kommer spørsmålene om sex, ikke så mange da. Men dersom jeg ikke ville svare, så da mente han at det var bevis på at jeg var sensitiv og pirkete... Så sier han at han pleier ikke treffe de han matcher med, og jeg spør hvorfor ikke?  Og han sier : fordi de vil møtes i skoger og parker og sånn, og det er ikke min greie. 

Jeg antar han da vil rett hjem til folk, og sier det til han - da blir han sint og sier  tror du jeg er en slik dust??!  Der ser du, dere eldre damer er så jævla sensitive og pirkete! Det er så vanskelig å snakke med deg!! 

Rett før hadde han sagt at det så lett og fint å snakke med meg... Så er han også opptatt av om jeg har vært med mange yngre eller eldre menn, og om det er spennende med yngre i senga.  Sånne ting vil jeg ikke svare på, og da kommer den kommentaren om sensitiv og sånn igjen. Da kjenner jeg at dette er for dumt og jeg sletter matchen og sletter han fra snap. Ser at han har lagt meg til igjen men gidder ikke.

så, hva tenker dere? En type umodenhet eller hersketeknikk fra han eller er jeg sensitiv og pirkete? :P

kvalmt. Du er 42 år. 

Anonymkode: 38432...82a

Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Du er 42 år gammel og gidder å kaste bort tiden din på slike tullinger?

Nei etterhvert gadd jeg ikke det - slettet han jo ;) 

• Liker 9
Skrevet

Han vil bare ligge. Og prøver å herse med deg for å få det til. 

• Liker 12
Skrevet

En idiot som har lest om manipulasjon og hersketeknikker (trolig ikke lest engang, men sett på youtube), uten å inneha naturlig og positiv autoritet. Ikke kast bort tiden på giftige idioter, det finnes mange flotte menn der ute. 

• Liker 9
Skrevet

For en gjøk 😄

Snakker til deg som om du skulle vært 80 år liksom. Det er tegn på at han er fjortis i hodet, og det beviste han vel også.

• Liker 9
Skrevet

Slike menn er jo tapere som ikke får andre damer, enn de han antar er usikre på seg selv. Så bruker han dette mot dem og har funnet ut at enkelte gir etter og inviterer han hjem på sex. 

Nå møtte han motstand fra ei som gav han klar beskjed. Ergo blir han selv usikker og dermed forbannet over at han ikke var god nok. For han er ikke vant til å bli behandlet slik av ei han mener er langt under hans verdi. 

Ikke ta deg nær av slike idioter! De er mentalt ustabile og de er ikke verdt å bruke energi på. 

• Liker 15
Skrevet
AnonymBruker skrev (14 minutter siden):

Han er masete og du er fornuftig... Tror ikke en gang det er hersketeknikk fra hans side - bare ren dumskap. 

Anonymkode: 0441c...b19

• Liker 8
Skrevet

Han er sensitiv i alle fall. 

Anonymkode: c2d13...161

• Liker 6
Skrevet
AnonymBruker skrev (19 minutter siden):

Det er vel han som er sensitiv å pirkete. Dessuten har han dårlig oppdragelse. For man kan ikke kreve å få svar på svar han ikke har noen rett til å få. Hadde også bare blokkert. Og ikke brukt så mye som et sekund til på en person med så dårlig oppførsel. 

Anonymkode: d5dec...8ab

• Liker 6
Skrevet

.....og han skjønner fortsatt ikke hvorfor det ikke blir noe på'n.......🤣

Anonymkode: b8f54...627

• Liker 12
Gjest AthenaRavenLuna
Skrevet (endret)

Kalte han deg eldre :hoho:Du er 42 :klaske:

Men uansett så har du det bedre uten en slik fyr,  han er umoden og barnslig.

Endret av AthenaRavenLuna
Skrevet
AnonymBruker skrev (49 minutter siden):

Nei etterhvert gadd jeg ikke det - slettet han jo ;) 

Men du tenker fortsatt på ham.

Skrevet
AnonymBruker skrev (21 minutter siden):

Men du tenker fortsatt på ham.

😝

Skrevet

Bare vær glad han viste sitt sanne jeg allerede før dere møttes, så du slipper å kaste bort mer tid på han. Folk som blir sinna når dere chater litt frem og tilbake er ikke noe å samle på. Er nok ikke helt i vater virker det som, så da bør du bare holde deg unna. 

Anonymkode: 87e49...6e9

• Liker 5
Skrevet

"Han spurte om du synes det var spennende med yngre menn i senga" ?   Og det tålte du ikke ??    Da synes jeg du er i overkant lettkrenka og fintfølende, men deg om det.

Skrevet

At han dreier samtalen over på sex er kanskje ikke så rart, jeg antar det var sex begge var ute etter? Er vel greit å ikke gå rundt grøten?

Anonymkode: fc5d8...320

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...