Gå til innhold

Restylane og botox i lepper


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Utallige sprøyter som svir?

Hvorfor svare når du ikke har greie på dette? :)

Om det skulle migrere, er det noen få stikk du så vidt kjenner, så løser det seg opp raskt :)

Anonymkode: 83913...4f3

Jeg kjenner folk som har løst opp, oftest holder det ikke med en behandling.  De må tilbake flere ganger, og det er dyrt og smertefullt.   Men jeg skjønner jo at de må, ser rart med en sånn kjempekant rundt kjeften.  

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Peonjenta skrev (9 minutter siden):

Jeg kjenner folk som har løst opp, oftest holder det ikke med en behandling.  De må tilbake flere ganger, og det er dyrt og smertefullt.   Men jeg skjønner jo at de må, ser rart med en sånn kjempekant rundt kjeften.  

Har løst opp selv, var ett oppmøte.Ikke tok de betalt for det heller. 

Ikke var det vondt, og jeg har trengt det en gang på 15 år :) Men jeg går til profesjonelle.

Anonymkode: 83913...4f3

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (26 minutter siden):

Men det er jo stygt. Så himla stygt. Ser du det ikke selv? 

Anonymkode: 724e0...d7b

Så stygg du er på håret? Ser du det?

Så stygg du ble nå som du har lagt på deg? Ser du det?

Har du prøvd å sminke deg? Så stygg du ble, ser du det?

Forskjellen er?

Litt enkle mennesker som er så opptatt av andre.

Anonymkode: 83913...4f3

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

36 minutter siden, AnonymBruker said:

Men det er jo stygt. Så himla stygt. Ser du det ikke selv? 

Anonymkode: 724e0...d7b

Så fordi du synes det er stygt, så må alle synes det?

Anonymkode: 1b124...ec2

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Så fordi du synes det er stygt, så må alle synes det?

Anonymkode: 1b124...ec2

Det er ganske så bred enighet blant de aller fleste om at det er stygt. Og så er det noen få (de som har det eller ønsker seg det) som synes det er pent. 

Anonymkode: ab31d...4be

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har fillers og det er ingen som vet det pga jeg har tatt så lite ☺️ Ville bare at de skulle være bittelitt mer utfyllende. Ikke engang typen min merket forskjell😂 (før jeg sa i fra noen dager senere).  

Jeg er helt enig at det ikke ser bra ut når leppene er svære og det er kjempesynlig at det er fillers. Duck lips er ufresht 😬
 

Anonymkode: 8fcef...68a

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (38 minutter siden):

Har løst opp selv, var ett oppmøte.Ikke tok de betalt for det heller. 

Ikke var det vondt, og jeg har trengt det en gang på 15 år :) Men jeg går til profesjonelle.

Anonymkode: 83913...4f3

Hvor kan man få gjort dette? Vet du(eller noen andre her inne ) om noen profesjonelle nærheten av Drammen? 

Anonymkode: f693c...6c6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns det er pent. Og maaaaange har det uten at noen kan se det så dere kan ikke si det er stygt. Dere mener de veldig oppblåste og unaturlige leppene og ikke fillers generelt! Personlig liker jeg også den fake looken 

Anonymkode: 64ea9...882

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøttmeisen skrev (På 27.12.2021 den 2.57):

Botox er en nervegift. Er så merkelig hvordan så mange uvitende og ofte dømmende folk der ute tror man kan ha nervegift i leppene

Det får nemlig leppene til å krølle seg utover. Så ja, det blir brukt av de fleste med filler idag. Uvitende er nok du

Anonymkode: 0bf74...22c

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

58 minutter siden, AnonymBruker said:

Det er ganske så bred enighet blant de aller fleste om at det er stygt. Og så er det noen få (de som har det eller ønsker seg det) som synes det er pent. 

Anonymkode: ab31d...4be

Hvor bred enighet det er ene eller andre veien aner jeg ikke, men uansett så liker jeg det og det er det som betyr noe for meg

Men du er kanskje slik at hvis flertallet hopper fra en bro så gjør du det også?

Anonymkode: 1b124...ec2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

32 minutter siden, AnonymBruker said:

Jeg syns det er pent. Og maaaaange har det uten at noen kan se det så dere kan ikke si det er stygt. Dere mener de veldig oppblåste og unaturlige leppene og ikke fillers generelt! Personlig liker jeg også den fake looken 

Anonymkode: 64ea9...882

Jeg liker også den fake looken best🙂

Anonymkode: 1b124...ec2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

Jeg liker også den fake looken best🙂

Anonymkode: 1b124...ec2

Hvor huden over leppene ser ut som en rumpe?

Anonymkode: 0bf74...22c

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker said:

Hvor huden over leppene ser ut som en rumpe?

Anonymkode: 0bf74...22c

Aldri sett noen med rumpehud over leppene uansett hvor store lepper de har. Har du et eksempel?

Anonymkode: 1b124...ec2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Men det er jo stygt. Så himla stygt. Ser du det ikke selv? 

Anonymkode: 724e0...d7b

Ikke meg du spurte, men jeg som mange andre bruker filler for å rette opp i asymmetri. Forskning sier nå at det er asymmetri som er stygt.

Anonymkode: 20289...bba

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

AnonymBruker skrev (På 27.12.2021 den 1.56):

Er flere damer som har abnorme lepper nå om dagen, botox, restylane? Jeg jobber med ei dame som har abnormt store lepper, klarer ikke fokusere på ordene som blir sagt da alt fokus går med på å sjalte ut inntrykket om de abnormt store leppene. Alt i alt er hun et fantastisk menneske men leppene ser helt malplasserte ut i ansiktet. Hva skjer? Hvorfor gjør folk dette med utseendet sitt?

Anonymkode: 2c429...a14

Folk gjør det fordi de er lett påvirkelige. Dette er hva sosiale medier gjør med folk som lett lar seg påvirke av andre, må følge trender, og ikke helt klarer å reflektere over hva de driver med.

En kollega av meg dukket plutselig opp med duck lips, og jeg visste ikke helt hva jeg skulle si, så jeg har ikke kommentert det overhodet. Mulig hun er skuffet over manglende feed back, men jeg har meninger om dette som kan såre, så da holder jeg heller kjeft.

Anonymkode: 58f6a...f03

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Aldri sett noen med rumpehud over leppene uansett hvor store lepper de har. Har du et eksempel?

Anonymkode: 1b124...ec2

Instaheidi har 2 rumpeballer over leppene

Anonymkode: 0bf74...22c

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Jeg har fillers og det er ingen som vet det pga jeg har tatt så lite ☺️ Ville bare at de skulle være bittelitt mer utfyllende. Ikke engang typen min merket forskjell😂 (før jeg sa i fra noen dager senere).  

Jeg er helt enig at det ikke ser bra ut når leppene er svære og det er kjempesynlig at det er fillers. Duck lips er ufresht 😬
 

Anonymkode: 8fcef...68a

Fornuftig jente!

Anonymkode: 53041...9e2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 27.12.2021 den 2.42):

Jeg har det fordi jeg synes det er fint

Anonymkode: 1b124...ec2

Ja, men det er ikke det. Du synes feil. 

Anonymkode: f4cea...b42

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...